Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Lefacumis
Wereldberoemd



Lieve Kaj, je weet toch wel dat 90% van je 'gebruikers' haat accounts zijn? Okay mooi

Lieve RuLapaEst, wist je dat 99% dom bent? Okay mooi
xAnna
Straatmuzikant



Ik vind je zo onprofessioneel. Op gSm hebben we ook haataccounts van VP, maar je ziet onze admin niet over jullie lopen te stoken. En wij hebben tenminste een reden op kwaad te zijn op VP, jullie niet op gSm. En 

Weet je wat ik niet begrijp, waarom je er mee zou moeten bemoeien. Ik bedoel dat vechten de admins dan wel uit toch? Je kunt er uiteindelijk toch niks aan veranderen. Maar ja.
Anoniem
Popster



Ik vind je zo onprofessioneel. Op gSm hebben we ook haataccounts van VP, maar je ziet onze admin niet over jullie lopen te stoken. En wij hebben tenminste een reden op kwaad te zijn op VP, jullie niet op gSm. En trouwens als gSm leeg loopt, waar moet jij je ideeën van opsteken? Dan is je muse weg!

Cinta
Landelijke ster



Ik vind je zo onprofessioneel. Op gSm hebben we ook haataccounts van VP, maar je ziet onze admin niet over jullie lopen te stoken. En wij hebben tenminste een reden op kwaad te zijn op VP, jullie niet op gSm. En 

Het is niet omdat gSm niets doet aan hun haataccounts, dat elke andere community site moet volgen. Oh ja right wij mogen niet kwaad zijn over de haat, leugens en andere dingen die wij over ons krijgen? Alsjeblieft zeg. Laat elkaar gewoon in waarde, like als je problemen hebt met VP en gSm leuker vindt, speel dan gSm, problem solved.
Anoniem
Straatmuzikant



Zucht, weer een irritante gSm'er.

Wtf, HAHAHAHHAHA ?!

Ik heb niks tegen gSm hoor, alleen irritante gSm'ers cool

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA, ik lig in een deuk. Er zitten soms wel irritante tussen c;
Account verwijderd




Ben je nou Emma?
Silatunique
Landelijke ster



Wtf, HAHAHAHHAHA ?!

Ik heb niks tegen gSm hoor, alleen irritante gSm'ers cool

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA, ik lig in een deuk. Er zitten soms wel irritante tussen c;

Fijn dat ik iemand kan laten lachen!
Anoniem
Straatmuzikant



Ben je nou Emma?

Dat moeten we alleen weten ;c Volgens hem niet 
Anoniem
Popster



Lieve Kaj, je weet toch wel dat 90% van je 'gebruikers' haat accounts zijn? Okay mooi

Dankjewel voor deze zeer onnuttige opmerking. Nu kunnen we allemaal weer verdergaan met ons leven.

Je bent echt slecht in comebacks

Comeback? Ik wil je dat gewoon even meedelen ja, je moet niet achter alles iets zoeken. Je moest trouwens eens weten ...
TuLupaEst
Playback-ster



Je zegt nu dat gSm leeg loopt en jullie vol lopen. Maar jij moet mailtjes sturen met redenen waarom VP beter is dan gSm. Jij moet topics maken over gSm dat het slechter is. Terwijl gSm elke dag 3000 leden heeft zonder ook maar iets naars te zeggen over gSm of mailtjes te sturen hoe goed gSm wel niet is
Silatunique
Landelijke ster



Ben je nou Emma?

Aiaiai caramba, wat is er mis met het mensheid?
Account verwijderd




Ben je nou Emma?

Kan je niet lezen >___<

Wel, ik snap het even niet?
TuLupaEst
Playback-ster



Lieve Kaj, je weet toch wel dat 90% van je 'gebruikers' haat accounts zijn? Okay mooi

Lieve RuLapaEst, wist je dat 99% dom bent? Okay mooi

Aangezien jij mijn modelnaam niet kan spellen omdat het Latijns is, wie is hier de domme
Anoniem
Popster



Je zegt nu dat gSm leeg loopt en jullie vol lopen. Maar jij moet mailtjes sturen met redenen waarom VP beter is dan gSm. Jij moet topics maken over gSm dat het slechter is. Terwijl gSm elke dag 3000 leden heeft zonder ook maar iets naars te zeggen over gSm of mailtjes te sturen hoe goed gSm wel niet is

Ahum, mag ik je eraan herinneren dat gsm huge veel reclame maakt in bijvoorbeeld magazines en vp niets?
Cinta
Landelijke ster



Ben je nou Emma?

hh. precies

maar serieus als hij niet emma is kan hij toch ook even met een bewijsje komen. pe leeas

Waarom zou hij zichzelf moeten verantwoorden t.o.v. een stel tiener like srsly ik zou zelf ook niet met bewijs afkomen eigenlijk x)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste