Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Lefacumis
Wereldberoemd



Serieus als vp zo exclusief wordt word het echt een sekte met rare leiders (admins/beheerders) die zelf ook niet met bewijzen komen en met tig andere geheimzinnige bedrijfjes bezig zijn. 

Kritiek kritiek

Maar geen aandachtchinrub
Silatunique
Landelijke ster



Lieve Kaj, je weet toch wel dat 90% van je 'gebruikers' haat accounts zijn? Okay mooi

Lieve RuLapaEst, wist je dat 99% dom bent? Okay mooi

Aangezien jij mijn modelnaam niet kan spellen omdat het Latijns is, wie is hier de domme

drama!!!!
nobody care's you're name ly xxx

Account verwijderd




Ben je nou Emma?

hh. precies

maar serieus als hij niet emma is kan hij toch ook even met een bewijsje komen. pe leeas

Waarom zou hij zichzelf moeten verantwoorden t.o.v. een stel tiener like srsly ik zou zelf ook niet met bewijs afkomen eigenlijk x)

Dan moet hij ook niet aan de site beginnen.
TuLupaEst
Playback-ster



Lieve RuLapaEst, wist je dat 99% dom bent? Okay mooi

Aangezien jij mijn modelnaam niet kan spellen omdat het Latijns is, wie is hier de domme

drama!!!!
nobody care's you're name ly xxx


*your

I care
Silatunique
Landelijke ster



Aangezien jij mijn modelnaam niet kan spellen omdat het Latijns is, wie is hier de domme

drama!!!!
nobody care's you're name ly xxx


*your

I care

ga me  niet verbeteren!!!!
Anoniem
Popster



Aangezien jij mijn modelnaam niet kan spellen omdat het Latijns is, wie is hier de domme

drama!!!!
nobody care's you're name ly xxx


*your

I care

Volgens google betekent jouw naam "Kunst is een wolf"
GroteXmeid
Straatmuzikant



Woow, dit vind ik een heel goed idee!
Super leuk! 
Ik had geen idee wat er aan de hand was, ik hoorde wel dat het over jullie ging.
Fijn dat ik het zo allemaal weet, en niet door roddels 😇
ik vind het echt een leuk idee.
En ik wist ook niet dat jullie het niet zo groot wouden hebben.
Ook leuk om te weten! 
Om het verhaal kort te houden zeg ik maar gewoon leuk 😋
TuLupaEst
Playback-ster



Maar lieve Kaj/Emma, maak je geen zorgen om gSm. Op gSm zijn er om 2 uur 's nachts nog 3x zoveel leden online als hier om 2 uur overdag (l)
Freaks
Playback-ster



.. 
TuLupaEst
Playback-ster



drama!!!!
nobody care's you're name ly xxx


*your

I care

Volgens google betekent jouw naam "Kunst is een wolf"

Tu=jij
est=is
Lupa= wolf/prostituee

(l)
Anoniem
Straatmuzikant



Lieve Kaj, je weet toch wel dat 90% van je 'gebruikers' haat accounts zijn? Okay mooi

Lieve RuLapaEst, wist je dat 99% dom bent? Okay mooi

Aangezien jij mijn modelnaam niet kan spellen omdat het Latijns is, wie is hier de domme

Is je naam serieus ' Jij bent een wolvin ' HAHAHHAHAHA
ladybambi
Internationale ster



Je zegt nu dat gSm leeg loopt en jullie vol lopen. Maar jij moet mailtjes sturen met redenen waarom VP beter is dan gSm. Jij moet topics maken over gSm dat het slechter is. Terwijl gSm elke dag 3000 leden heeft zonder ook maar iets naars te zeggen over gSm of mailtjes te sturen hoe goed gSm wel niet is

gsm heeft gemiddeld 1500 leden online. Maar de vpers daar zijn super irri. Mijn mailbox zit er vol met stemlinks met valse titel zoals wat is dit waard? De gsmers willen laten zien hoe irritant het is. Maar pakken het verkeerd aan. Was eerst mijn bedoeling ook, maar dit is best een grappig spel dus ben ik daarmee gestopt. Plus hier zitten wat verloren vrienden heb ik ontdekt haha
TuLupaEst
Playback-ster



drama!!!!
nobody care's you're name ly xxx


*your

I care

Volgens google betekent jouw naam "Kunst is een wolf"

BTW, ga mijn naam googlen, ik dacht dat jullie niet gaven om gSm accounts?
Account verwijderd




Maar lieve Kaj/Emma, maak je geen zorgen om gSm. Op gSm zijn er om 2 uur 's nachts nog 3x zoveel leden online als hier om 2 uur overdag <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>

en dat vind ik juist zo gaaf aan vp ♥♥
Account verwijderd




Ik vind het dom. Heel eerlijk, ik vind die mensen (gsmers) wel grappig en ik hou wel van wat drama. Maja  veel succes ermee, as de site super veel leden verliest weet ik waardoor het komt.  Echt domste idee ever. 

Ik zou het professioneel aanpakken zoals goSupermodel doet, een grotere moderator team en meiden die steeds maar nieuwe accounts maken en lastigvallen IP-ban geven?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste