Silatunique schreef:
VP is net een familie, iedereen kent elkaar en het is er heel gezellig, in tegen stelling als er irritante betweters zoals jij zijn Kan ik van jullie website niet zeggen
TuLupaEst schreef:
Maar lieve Kaj/Emma, maak je geen zorgen om gSm. Op gSm zijn er om 2 uur 's nachts nog 3x zoveel leden online als hier om 2 uur overdag
Maar lieve Kaj/Emma, maak je geen zorgen om gSm. Op gSm zijn er om 2 uur 's nachts nog 3x zoveel leden online als hier om 2 uur overdag

VP is net een familie, iedereen kent elkaar en het is er heel gezellig, in tegen stelling als er irritante betweters zoals jij zijn Kan ik van jullie website niet zeggen


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
