Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Silatunique
Landelijke ster



Maar lieve Kaj/Emma, maak je geen zorgen om gSm. Op gSm zijn er om 2 uur 's nachts nog 3x zoveel leden online als hier om 2 uur overdag <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>

VP is net een familie, iedereen kent elkaar en het is er heel gezellig, in tegen stelling als er irritante betweters zoals jij zijn Kan ik van jullie website niet zeggen ;)
Freaks
Playback-ster



Lieve RuLapaEst, wist je dat 99% dom bent? Okay mooi

Aangezien jij mijn modelnaam niet kan spellen omdat het Latijns is, wie is hier de domme

drama!!!!
nobody care's you're name ly xxx


.. praat alsjeblieft geen engels als je het niet kan
Lefacumis
Wereldberoemd



Maar lieve Kaj/Emma, maak je geen zorgen om gSm. Op gSm zijn er om 2 uur 's nachts nog 3x zoveel leden online als hier om 2 uur overdag <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>

Kunnen jouw hersenen niet lezen ofzo? Hij hoeft tenminste geen site waar hij veel geld wil verdienen en die bomvol reclame zit en dat allemaal voor het geld! :d
Cinta
Landelijke ster



hh. precies

maar serieus als hij niet emma is kan hij toch ook even met een bewijsje komen. pe leeas

Waarom zou hij zichzelf moeten verantwoorden t.o.v. een stel tiener like srsly ik zou zelf ook niet met bewijs afkomen eigenlijk x)

Dan moet hij ook niet aan de site beginnen.

De site was er voor die beweringen er kwamen
Silatunique
Landelijke ster



*your

I care

Volgens google betekent jouw naam "Kunst is een wolf"

Tu=jij
est=is
Lupa= wolf/prostituee

<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>

Jij is wolf? Ik ben wolf!
roawr
Cinta
Landelijke ster



hh. precies

maar serieus als hij niet emma is kan hij toch ook even met een bewijsje komen. pe leeas

Waarom zou hij zichzelf moeten verantwoorden t.o.v. een stel tiener like srsly ik zou zelf ook niet met bewijs afkomen eigenlijk x)

ja maar als ik als volwassene zeker van mn zaak zou zijn dat ik geen emma was zou ik me er ook geen zorgen over maken en het niet op het topic zeggen. want hij beweert hier in de eerste zin dat hij emma niet is omdat die 'tegenstanders' niet met bewijzen komen. beetje vreemd vind ik persoonlijk

Hmm ja oké maar ach weetje
Silatunique
Landelijke ster



Aangezien jij mijn modelnaam niet kan spellen omdat het Latijns is, wie is hier de domme

drama!!!!
nobody care's you're name ly xxx


.. praat alsjeblieft geen engels als je het niet kan

als je het niet wilt.. in dat geval. I like it !! 
Anoniem
Popster



*your

I care

Volgens google betekent jouw naam "Kunst is een wolf"

BTW, ga mijn naam googlen, ik dacht dat jullie niet gaven om gSm accounts?

Ik geef ook niet om gsm accounts, ik wou gewoon weten wat het betekende.
YoelleBieber
YouTube-ster



Op vp zijn momenteel 304 spelers online, op gSm 1266. Nog altijd meer dan op vp. Just saying.. Want ik heb niks tegen vp.
Anoniem
Straatmuzikant



Volgens google betekent jouw naam "Kunst is een wolf"

BTW, ga mijn naam googlen, ik dacht dat jullie niet gaven om gSm accounts?

Ik geef ook niet om gsm accounts, ik wou gewoon weten wat het betekende.

Waarom geef je niet om gSm accounts ? .-.
Anoniem
Popster



Maar lieve Kaj/Emma, maak je geen zorgen om gSm. Op gSm zijn er om 2 uur 's nachts nog 3x zoveel leden online als hier om 2 uur overdag <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>

Lieve idk, maak je geen zorgen dat we hier ook maar iets om die commentaar van jou geven.
Freaks
Playback-ster



Maar lieve Kaj/Emma, maak je geen zorgen om gSm. Op gSm zijn er om 2 uur 's nachts nog 3x zoveel leden online als hier om 2 uur overdag <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>

VP is net een familie, iedereen kent elkaar en het is er heel gezellig, in tegen stelling als er irritante betweters zoals jij zijn Kan ik van jullie website niet zeggen <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

ja sorry maar het gaat al helemaal fout als je een site als vp als familie beschouwd........??? sorry maar dan weet je al dat het mis gaat?! 
ik heb zelf ook op vp gezeten maar ben echt heeelemaal afgeknapt 
Account verwijderd




Waarom zou hij zichzelf moeten verantwoorden t.o.v. een stel tiener like srsly ik zou zelf ook niet met bewijs afkomen eigenlijk x)

Dan moet hij ook niet aan de site beginnen.

De site was er voor die beweringen er kwamen

Maakt mij niet uit, je moet weten dat er zulke dingen kunnen gebeuren als je het aanmaakt.
Anoniem
Popster



BTW, ga mijn naam googlen, ik dacht dat jullie niet gaven om gSm accounts?

Ik geef ook niet om gsm accounts, ik wou gewoon weten wat het betekende.

Waarom geef je niet om gSm accounts ? .-.

Omdat ik zelf amper op gsm zit.
Lefacumis
Wereldberoemd



Op vp zijn momenteel 304 spelers online, op gSm 1266. Nog altijd meer dan op vp. Just saying.. Want ik heb niks tegen vp.

Willen wij meer spelers dan? Heb je uberhaupt iets gelezen wat er stond?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste