Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina:
Au? Hoe persoonlijk wil ze het maken?
Demi
Wereldberoemd



Omg ik had ook een docent die dat bij me flikte, ben gewoon naar hem toegestapt en gezegd dat ik het ontzettend sneu vond dat hij me publiekelijk waar ik niet bij was (in een andere klas dan degene waar ik in zat, mensen namen het blijkbaar voor me op) belachelijk maakte om iets waar ik NIKS aan kan doen. Zeg 't dan in elk geval recht in iemands gezicht lmao, maar dat durven ze niet 

Goed dat je laat weten dat het je niet aanstaat!! 
XItsxMyxLifex
Wereldberoemd



xlorenzox schreef:
xItsxMyxLifex schreef:
xlorenzox schreef:
Stotteren is heel normaal, vooral bij een presentatie als deze. Ik vind persoonlijk dat als jij kaartjes meeneemt, en er duidelijk niet op kijkt een puntje extra moet krijgen !
Zij blijkbaar niet. Daarnaast keek ik volgens een van de begeleiders sommige mensen te veel aan wat voor ongemakkelijkheid kan zorgen? Er zat letterlijk alleen maar mijn moeder, haar vriend, mijn vader, zes kennissen/vrienden, een vriendin met haar ouders en twee begeleiders in het hele lokaal? Maar ze vond ook dat ik eerst met een vraag moest beginnen en dan de informatie. Maar dat geeft toch verwarring als ik de termen nog niet heb uitgelegd? Volgensmij leven zij en ik in twee totaal verschillende werelden?
Ik dacht dat het met presenteren de bedoeling was dat je mensen aankeek? in iedergeval altijd geleerd?

Ik heb voor mijn examens op het MBO geleerd hoe je feedback moet geven en hoe een vergadering lijden (wat eigenlijk gewoon presenteren is), daar hoor je ook contact te zoeken met mensen. + hun feedback is niet opbouwend, waardoor je er niks aan heb. Denk dat jouw docenten even opnieuw naar school mogen
Ja nou zij vond dat ik bepaalde mensen teveel aankeek, teveel dezelfde, alleen er zaten maar 14 mensen in het lokaal? 8-5-3 op die manier verdeeld. Ze is gewoon een azijnzeiker. 

Mijn punten verdeling is als volgt
• Onderzoeksplan 10/10
• Proces 8/20 (? Ik was ziek rond de deadline dus heb hem te laat moeten inleveren, maar waarom dan slechts 8 van de 20?)
• Het eindproduct 45/50 
• Presentatie 16/20

Ik vraag mij oprecht af of die ene begeleider mij gewoon genaaid heeft. 8/20 bij het proces? Van mijn hele klas was ik een van de weinige die niet iets last minute deed?!
En mijn presentatie ontbrak volgens haar aan 
• oogcontact met publiek
• je probeert het publiek te boeien (terwijl het publiek bij de vraag juist enthousiast waren dat ze het goed hadden, dan heb ik het toch ook gewoon goed uitgelegd? Waarom moet ik dan de vraag voor de uitleg doen?).
• de presentatie is goed verstaanbaar
• de presentatie heeft een goede opbouw en structuur (gaat ze weer beginnen over het punt van de vraag en dan pas de uitleg).

volgensmij heb ik echt in een andere ruimte gezeten? 
Xlorenzox
Queen of Pop



xItsxMyxLifex schreef:
xlorenzox schreef:
xItsxMyxLifex schreef:
Zij blijkbaar niet. Daarnaast keek ik volgens een van de begeleiders sommige mensen te veel aan wat voor ongemakkelijkheid kan zorgen? Er zat letterlijk alleen maar mijn moeder, haar vriend, mijn vader, zes kennissen/vrienden, een vriendin met haar ouders en twee begeleiders in het hele lokaal? Maar ze vond ook dat ik eerst met een vraag moest beginnen en dan de informatie. Maar dat geeft toch verwarring als ik de termen nog niet heb uitgelegd? Volgensmij leven zij en ik in twee totaal verschillende werelden?
Ik dacht dat het met presenteren de bedoeling was dat je mensen aankeek? in iedergeval altijd geleerd?

Ik heb voor mijn examens op het MBO geleerd hoe je feedback moet geven en hoe een vergadering lijden (wat eigenlijk gewoon presenteren is), daar hoor je ook contact te zoeken met mensen. + hun feedback is niet opbouwend, waardoor je er niks aan heb. Denk dat jouw docenten even opnieuw naar school mogen
Ja nou zij vond dat ik bepaalde mensen teveel aankeek, teveel dezelfde, alleen er zaten maar 14 mensen in het lokaal? 8-5-3 op die manier verdeeld. Ze is gewoon een azijnzeiker. 

Mijn punten verdeling is als volgt
• Onderzoeksplan 10/10
• Proces 8/20 (? Ik was ziek rond de deadline dus heb hem te laat moeten inleveren, maar waarom dan slechts 8 van de 20?)
• Het eindproduct 45/50 
• Presentatie 16/20

Ik vraag mij oprecht af of die ene begeleider mij gewoon genaaid heeft. 8/20 bij het proces? Van mijn hele klas was ik een van de weinige die niet iets last minute deed?!
En mijn presentatie ontbrak volgens haar aan 
• oogcontact met publiek
• je probeert het publiek te boeien (terwijl het publiek bij de vraag juist enthousiast waren dat ze het goed hadden, dan heb ik het toch ook gewoon goed uitgelegd? Waarom moet ik dan de vraag voor de uitleg doen?).
• de presentatie is goed verstaanbaar
• de presentatie heeft een goede opbouw en structuur (gaat ze weer beginnen over het punt van de vraag en dan pas de uitleg).

volgensmij heb ik echt in een andere ruimte gezeten? 
Ik denk inderdaad dat ze het over iemand anders heeft HAHAHAH 
"zij vond dat ik bepaalde mensen teveel aankeek" maar toch als ontbrekend vlak "oogcontact met publiek". Doesn't make any sense. 
Anoniem
Wereldberoemd



dat is echt super gemeen gewoon
XItsxMyxLifex
Wereldberoemd



xlorenzox schreef:
xItsxMyxLifex schreef:
xlorenzox schreef:
Ik dacht dat het met presenteren de bedoeling was dat je mensen aankeek? in iedergeval altijd geleerd?

Ik heb voor mijn examens op het MBO geleerd hoe je feedback moet geven en hoe een vergadering lijden (wat eigenlijk gewoon presenteren is), daar hoor je ook contact te zoeken met mensen. + hun feedback is niet opbouwend, waardoor je er niks aan heb. Denk dat jouw docenten even opnieuw naar school mogen
Ja nou zij vond dat ik bepaalde mensen teveel aankeek, teveel dezelfde, alleen er zaten maar 14 mensen in het lokaal? 8-5-3 op die manier verdeeld. Ze is gewoon een azijnzeiker. 

Mijn punten verdeling is als volgt
• Onderzoeksplan 10/10
• Proces 8/20 (? Ik was ziek rond de deadline dus heb hem te laat moeten inleveren, maar waarom dan slechts 8 van de 20?)
• Het eindproduct 45/50 
• Presentatie 16/20

Ik vraag mij oprecht af of die ene begeleider mij gewoon genaaid heeft. 8/20 bij het proces? Van mijn hele klas was ik een van de weinige die niet iets last minute deed?!
En mijn presentatie ontbrak volgens haar aan 
• oogcontact met publiek
• je probeert het publiek te boeien (terwijl het publiek bij de vraag juist enthousiast waren dat ze het goed hadden, dan heb ik het toch ook gewoon goed uitgelegd? Waarom moet ik dan de vraag voor de uitleg doen?).
• de presentatie is goed verstaanbaar
• de presentatie heeft een goede opbouw en structuur (gaat ze weer beginnen over het punt van de vraag en dan pas de uitleg).

volgensmij heb ik echt in een andere ruimte gezeten? 
Ik denk inderdaad dat ze het over iemand anders heeft HAHAHAH 
"zij vond dat ik bepaalde mensen teveel aankeek" maar toch als ontbrekend vlak "oogcontact met publiek". Doesn't make any sense. 
Ik snap er ook helemaal niets meer van. Dit is namelijk mijn beoordelingsformulier van de presentatie. Het zijn letterlijk dingen die als ik anders had gedaan, waarschijnlijk ook weer de wind van voren kreeg. En even te beseffen dat wij maar 15 minuten hadden inclusief het beantwoorden van vragen vanuit het publiek. Het is letterlijk mierenneukerij vind ik.


Bijlage 4: Beoordelingsformulier presentatie Feedback

De presentatie heeft een duidelijke en logische structuur / opbouw
Logische opbouw in de onderdelen. Aandachtspunt: geef eerst een vraag/opdracht en vervolgens de informatie.

Het verband tussen de verschillende onderdelen van de presentatie is duidelijk
Helder en logisch doorlopend verhaal.

Het taalgebruik is passend / afgestemd op het publiek
Prima op orde.

De presentatie is goed verstaanbaar
Je praat rustig, maar je stem is niet altijd prettig om naar te luisteren. Daarnaast is het storend dat je de woorden vaak niet goed uitspreekt.

Je probeert het publiek te boeien (interactie / binnenkomer / uitsmijter / relevante voorbeelden)
Interessant begin met de video. Deze is alleen iets te lang. Je betrekt het publiek bij de presentatie door een vraag te stellen. De volgorde had anders gemoeten. Eerst de vraag en daarna de informatie. Ook is het beter als je bij de interactie met het publiek iets minder moeilijke woorden gebruikt die ze misschien net voor het eerst gehoord hebben. 

Duidelijke beantwoording vragen van het publiek
Je was een deel van het onderzoek vergeten. Na de vraag van mevrouw ... heb jij dit goed aangevuld.

Oogcontact met het publiek / geen voorleeswerk
Je keek vaak dezelfde persoon aan en daar kan men ongemakkelijk van worden. Probeer meer rond te kijken. Blijf op beide benen staan. Dat straalt meer rust uit.

Visuele ondersteuning (afbeeldingen / bronnen) ter verduidelijking
Zeer goed gekozen voorbeelden. Maakt in een oogopslag jouw onderzoek inzichtelijker. Leuk dat je consistent Maneskin gebruikt, maar dan wel telkens in een andere vorm.  

De vormgeving is aantrekkelijk en eventuele tekst is goed leesbaar
Zeer mooie vormgeving passend bij het onderwerp en de voorbeelden.
Canva presentatie ondersteund je verhaal. 

Jullie aanpak is origineel en creatief         
Gangbare presentatievorm.
XItsxMyxLifex
Wereldberoemd



mien15 schreef:
dat is echt super gemeen gewoon
Is ze ook, mijn moeder is ook helemaal klaar met haar.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: