lovesgirlx schreef:
Roseraie schreef:
Ik vind het dom. Heel eerlijk, ik vind die mensen (gsmers) wel grappig en ik hou wel van wat drama. Maja veel succes ermee, as de site super veel leden verliest weet ik waardoor het komt. Echt domste idee ever.
Ik zou het professioneel aanpakken zoals goSupermodel doet, een grotere moderator team en meiden die steeds maar nieuwe accounts maken en lastigvallen IP-ban geven?
Kijk dit vind ik een beter idee. Vp haten = ipban