Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Silatunique
Landelijke ster



Lieve, 'Jij bent wolf'

wacht... wat wou ik okal weer zeggen? Ik had iets heel slims verzonen!!!!!
Freaks
Playback-ster



Maar oke!! Ik heb verder niks tegen vp, ik vind dat hier best leuke mensen zitten dussss nou ja ik vind het wel fijn dat jullie het naar je zin hebben hier?! ieder z'n eigen ding. 
Account verwijderd




Ik vind het dom. Heel eerlijk, ik vind die mensen (gsmers) wel grappig en ik hou wel van wat drama. Maja  veel succes ermee, as de site super veel leden verliest weet ik waardoor het komt.  Echt domste idee ever. 

Ik zou het professioneel aanpakken zoals goSupermodel doet, een grotere moderator team en meiden die steeds maar nieuwe accounts maken en lastigvallen IP-ban geven?

Kijk dit vind ik een beter idee. Vp haten = ipban 

Ja, eindelijk iemand is het met mij eens!
YoelleBieber
YouTube-ster



Op vp zijn momenteel 304 spelers online, op gSm 1266. Nog altijd meer dan op vp. Just saying.. Want ik heb niks tegen vp.

Willen wij meer spelers dan? Heb je uberhaupt iets gelezen wat er stond?

Ja, dat heb ik gelezen.
Silatunique
Landelijke ster



Maar lieve Kaj/Emma, maak je geen zorgen om gSm. Op gSm zijn er om 2 uur 's nachts nog 3x zoveel leden online als hier om 2 uur overdag <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>'>

VP is net een familie, iedereen kent elkaar en het is er heel gezellig, in tegen stelling als er irritante betweters zoals jij zijn Kan ik van jullie website niet zeggen <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

ja sorry maar het gaat al helemaal fout als je een site als vp als familie beschouwd........??? sorry maar dan weet je al dat het mis gaat?! 
ik heb zelf ook op vp gezeten maar ben echt heeelemaal afgeknapt 

GroteXmeid
Straatmuzikant



Ik vind het dom. Heel eerlijk, ik vind die mensen (gsmers) wel grappig en ik hou wel van wat drama. Maja  veel succes ermee, as de site super veel leden verliest weet ik waardoor het komt.  Echt domste idee ever. 

Ik zou het professioneel aanpakken zoals goSupermodel doet, een grotere moderator team en meiden die steeds maar nieuwe accounts maken en lastigvallen IP-ban geven?

Kijk dit vind ik een beter idee. Vp haten = ipban 

Account verwijderd




Het zal beter zijn zo.
ladybambi
Internationale ster



Op vp zijn momenteel 304 spelers online, op gSm 1266. Nog altijd meer dan op vp. Just saying.. Want ik heb niks tegen vp.

Willen wij meer spelers dan? Heb je uberhaupt iets gelezen wat er stond?

Ja, dat heb ik gelezen.

Ze willen niet meer, vandaar dat het registratie knopje weggaat.
Anoniem
Straatmuzikant



Dat idee is echt heel goed! Ik zag er al een beetje tegenop dat Vp zo'n grote community als gSm zou worden, dat zou veel minder gezellig zijn dan nu. En zo hebben we ook niet veel last meer van herrieschoppers van gSm.
Ik denk dat de community hierdoor ook weer wat hechter gaat worden, net zoals vroeger!
YoelleBieber
YouTube-ster



Willen wij meer spelers dan? Heb je uberhaupt iets gelezen wat er stond?

Ja, dat heb ik gelezen.

Ze willen niet meer, vandaar dat het registratie knopje weggaat.

Hey, heet je op gSm ook houvanramb? :d Want zo ja: dan had ik je in mijn vriendenlijst. ♥
ladybambi
Internationale ster



Ja, dat heb ik gelezen.

Ze willen niet meer, vandaar dat het registratie knopje weggaat.

Hey, heet je op gSm ook houvanramb? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'> Want zo ja: dan had ik je in mijn vriendenlijst. ♥

Klopt, wie ben jij dan?
Fame
Internationale ster



Zolang het maar niet zoals "die welle" wordt haha

Die film is prachtig! 
ladybambi
Internationale ster



Zolang het maar niet zoals "die welle" wordt haha

Die film is prachtig! 

Die Duitse film? Ik vond dat einde aan de ene kant heel onverwacht, aan de andere kant juist super voorspelbaar haha
Fame
Internationale ster



Zolang het maar niet zoals "die welle" wordt haha

Die film is prachtig! 

Die Duitse film? Ik vond dat einde aan de ene kant heel onverwacht, aan de andere kant juist super voorspelbaar haha

Ja, die ja! Ik vond het zo'n goede film. Het verhaal vond ik super. Dat mensen zo gebrainwashed kunnen worden zonder het door te hebben. En ja het einde was inderdaad zo xd. Maar vond dat de film een goede boodschap had. ;d
Jinx
Landelijke ster



Nahw jullie geven wel echt heel veel om je leden. Ik heb het hier echt hartstikke naar mijn zin :) Ik ben niet altijd even actief maar ik hoop dat jullie de minder-actieve mensen niet zomaar zullen verwijderen
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste