Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



Sounds intresting
YoelleBieber
YouTube-ster



Ze willen niet meer, vandaar dat het registratie knopje weggaat.

Hey, heet je op gSm ook houvanramb? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'> Want zo ja: dan had ik je in mijn vriendenlijst. ♥

Klopt, wie ben jij dan?

Ik was Shy-Girl. :)
ladybambi
Internationale ster



Die film is prachtig! 

Die Duitse film? Ik vond dat einde aan de ene kant heel onverwacht, aan de andere kant juist super voorspelbaar haha

Ja, die ja! Ik vond het zo'n goede film. Het verhaal vond ik super. Dat mensen zo gebrainwashed kunnen worden zonder het door te hebben. En ja het einde was inderdaad zo xd. Maar vond dat de film een goede boodschap had. ;d

Dat is wel weer waar
ladybambi
Internationale ster



Hey, heet je op gSm ook houvanramb? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'> Want zo ja: dan had ik je in mijn vriendenlijst. ♥

Klopt, wie ben jij dan?

Ik was Shy-Girl. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

hey schatje :d

Urg ik gebruik steeds de gsm smiley's haha -.-

YoelleBieber
YouTube-ster



Klopt, wie ben jij dan?

Ik was Shy-Girl. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

hey schatje <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Urg ik gebruik steeds de gsm smiley's haha -.-


Ghehe. Ben je helemaal overgestapt naar vp? :3
Account verwijderd




Je zegt nu dat gSm leeg loopt en jullie vol lopen. Maar jij moet mailtjes sturen met redenen waarom VP beter is dan gSm. Jij moet topics maken over gSm dat het slechter is. Terwijl gSm elke dag 3000 leden heeft zonder ook maar iets naars te zeggen over gSm of mailtjes te sturen hoe goed gSm wel niet is

Kan je niet lezen ik zeg niet dat wij vol lopen, alleen dat het niet onze schuld is dat gsm leeg loopt. Geen idee wat al die mensen nu aan het doen zijn, op VP zijn nog steeds +-350 mensen online in de avond dat was een jaar geleden ook zo.
Account verwijderd




Sick dit. In het begin van vp wordt er gezegd dat we zoveel mogelijk mensen hier heen moeten halen en toen waren er allerlei acties. En nu doen jullie net of de instelling van vp was maar 250 leden online te hebben. 

Daarbij lijkt het mij zo dat je niet even een eigen bedrijfje gestart hebt en dat je voordat je de kosten van dat bedrijfJE verwerkt hebt al een paar jaar verder bent. 

+ Om winst te maken voor die updates die blijkbaar zoveel kosten, kan je er misschien eerst voor zorgen dat andere bedrijfjes die je al hebt goed verlopen. beetje tegenstrijdig. maak is wat a

Het heet een verandering van strategie. Eerst dacht ik hoe meer hoe beter, nu denk ik er anders over, simpel.
YoelleBieber
YouTube-ster



Sick dit. In het begin van vp wordt er gezegd dat we zoveel mogelijk mensen hier heen moeten halen en toen waren er allerlei acties. En nu doen jullie net of de instelling van vp was maar 250 leden online te hebben. 

Daarbij lijkt het mij zo dat je niet even een eigen bedrijfje gestart hebt en dat je voordat je de kosten van dat bedrijfJE verwerkt hebt al een paar jaar verder bent. 

+ Om winst te maken voor die updates die blijkbaar zoveel kosten, kan je er misschien eerst voor zorgen dat andere bedrijfjes die je al hebt goed verlopen. beetje tegenstrijdig. maak is wat a

Het heet een verandering van strategie. Eerst dacht ik hoe meer hoe beter, nu denk ik er anders over, simpel.

Ben je niet bang dat vp dan uiteindelijk heel leeg zal raken?
Mylimasis
YouTube-ster



Als al die privacy komt, kom ik zeker weer spelen! Veel beter. You go Kaj! n.n

Wie ben/was je?
Account verwijderd




+ Om winst te maken voor die updates die blijkbaar zoveel kosten, kan je er misschien eerst voor zorgen dat andere bedrijfjes die je al hebt goed verlopen. beetje tegenstrijdig. maak is wat a

Het heet een verandering van strategie. Eerst dacht ik hoe meer hoe beter, nu denk ik er anders over, simpel.

Ben je niet bang dat vp dan uiteindelijk heel leeg zal raken?

Nee, geen seconde!
Mylimasis
YouTube-ster



Als al die privacy komt, kom ik zeker weer spelen! Veel beter. You go Kaj! n.n

Wie ben/was je?

Dat kan je toch zien als mod? ;-;

Het is erg veel moeite om te kijken T_T
YoelleBieber
YouTube-ster



Het heet een verandering van strategie. Eerst dacht ik hoe meer hoe beter, nu denk ik er anders over, simpel.

Ben je niet bang dat vp dan uiteindelijk heel leeg zal raken?

Nee, geen seconde!

Misschien is het ook wel fijner. We zullen zien! :)
Levitating
Landelijke ster



Als het echt zo 'exclusief' is, geloof me, dan blijven er nog steeds drama's tussen spelers of komen haters via dat loterij gedoe nog steeds hier ;)
Levitating
Landelijke ster



Trouwens, wel erg dat je seksueel getinte gesprekken hebt/had met (oud-)moderators hier, hen een kut gevoel geven en dan ook nog onnodig een IP-ban geven. Wat ik zo jammer vind is dat die lange lijst die Marliese en Julia hebben gemaakt voor een super groot deel gewoon heel erg waar is maar dat dat dan ontkent word. Eerlijkheid beloont.
Compulsion
Wereldberoemd



Hmmm, ik heb tegenstrijdige gevoelens over dit idee. :/
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste