Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Account verwijderd




Maar he ff serieus Kaj, 'wat je aandacht geeft groeit', jouw uitspraak, right? Maar waarom blijf je er dan op door gaan. Als ik toch alleen maar leugens verspreid, waarom zou je er dan aandacht aan schenken? Al de drama's werden genegeerd. Behalve die van mij en Julia en al die latere. Waarom? Omdat je weet dat ik de waarheid vertel. En blijkbaar is de waarheid te hard voor je, dus maak je er maar je eigen versie van.
Levitating
Landelijke ster



Maar he ff serieus Kaj, 'wat je aandacht geeft groeit', jouw uitspraak, right? Maar waarom blijf je er dan op door gaan. Als ik toch alleen maar leugens verspreid, waarom zou je er dan aandacht aan schenken? Al de drama's werden genegeerd. Behalve die van mij en Julia en al die latere. Waarom? Omdat je weet dat ik de waarheid vertel. En blijkbaar is de waarheid te hard voor je, dus maak je er maar je eigen versie van.

Dit dit dit dit
Anoniem
Internationale ster



Maar als het beperkt word dan gaat het pt ook weg of ben ik nou gek?
Anoniem
YouTube-ster



zolang de bestaande leden niet worden afgesmeten is het goed
Lanya
Karaoke-ster



Maar als het beperkt word dan gaat het pt ook weg of ben ik nou gek?

Jaah, dat vroeg ik me ook af :/
smbvdvelden
Badkamerzanger



leuk :)
winnerone1
Playback-ster



leuk:)
Anoniem
Wereldberoemd



Kaj <3
Het is al een goed uitgedacht idee, en ik vind het ook wel interessant, maar ik heb er ook wel een beetje mijn twijfels bij... Maar goed, maybe wordt het wel fantastisch! :d
SunShinee
Karaoke-ster



ben nieuwschierig !
 komt er een datum op vp te staan wanneer de veranderingen komen ?
susumeid
Karaoke-ster



oke

FABQUEEN
YouTube-ster



jammer daar ging mn drama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

grpj er zal vast nog wel drama komen

maar about het idee, ik zou het niet doen. Maar dat moeten jullie zelf weten, het is natuurlijk jullie site.
susumeid
Karaoke-ster



Ja daar heb je gelijk in
Anoniem
Minister of Pop



Maar wat ik me nu afvraag wat gaat er dan met de inlogpagina gebeuren. Ik bedoel dadelijk is die kei ongezellig.
Anoniem
Wereldberoemd



Goed idee!
Berghond
Straatmuzikant



yaay omg KAJ IS BACK!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste