schreef:
Maar he ff serieus Kaj, 'wat je aandacht geeft groeit', jouw uitspraak, right? Maar waarom blijf je er dan op door gaan. Als ik toch alleen maar leugens verspreid, waarom zou je er dan aandacht aan schenken? Al de drama's werden genegeerd. Behalve die van mij en Julia en al die latere. Waarom? Omdat je weet dat ik de waarheid vertel. En blijkbaar is de waarheid te hard voor je, dus maak je er maar je eigen versie van.
Maar he ff serieus Kaj, 'wat je aandacht geeft groeit', jouw uitspraak, right? Maar waarom blijf je er dan op door gaan. Als ik toch alleen maar leugens verspreid, waarom zou je er dan aandacht aan schenken? Al de drama's werden genegeerd. Behalve die van mij en Julia en al die latere. Waarom? Omdat je weet dat ik de waarheid vertel. En blijkbaar is de waarheid te hard voor je, dus maak je er maar je eigen versie van.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
