Equality schreef: Dat promoten is nog steeds nodig. Zo leren mensen de site kennen van naam, en proberen door de loting heen te komen zodat ze kunnen zien hoe leuk deze site is
Hmm ja ik zou me als newbie dan echt een indringer voelen in een groep hahaha
Dat maakt toch niet uit? Newbie of niet dat zijn we allemaal geweest.
Marissa schreef: Ik vind dit eigenlijk wel een goed plan, al zal er wel aardig wat kritiek op komen, maar dat kunnen wij wel aan, zij zijn een sterkte en hechte groep, wij laten on niet zomaar neerhalen! :3
Safety schreef: Ik vind dit eigenlijk wel een goed plan, al zal er wel aardig wat kritiek op komen, maar dat kunnen wij wel aan, zij zijn een sterkte en hechte groep, wij laten on niet zomaar neerhalen! :3
Levitating schreef: Maar is het dan niet handig om het doel van het spel te veranderen? Of ''opnieuw'' te beginnen? Want als het exclusief word is het leuker als iedereen ook weer gelijk begint (vind ik dan).