Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Silatunique
Landelijke ster



Geweldig idee van je Kaj! Veel plezier met het maken van je nieuwe boek en film! ;D
grace14
Straatmuzikant



Je gaat ons toch wel een keertje meenemen naar je film he?
Puer
Playback-ster



Dat promoten is nog steeds nodig. Zo leren mensen de site kennen van naam, en proberen door de loting heen te komen zodat ze kunnen zien hoe leuk deze site is <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Hmm ja ik zou me als newbie dan echt een indringer voelen in een groep hahaha

Dat maakt toch niet uit? Newbie of niet dat zijn we allemaal geweest.

Ik zou iig niet zomaar een account maken dan
Shots
YouTube-ster



Ik vind het onzin. Maar als u het een goed idee vind moet u het zeker doen!
Account verwijderd




ik vind het een goed idee!
en ik vind hoe dan ook vp een geweldig spel (:
Anoniem
Minister of Pop



kaj ik schrok me kaport maar fijn dat er niks veranderd voor mij. maar wat dan met de stemlink?
Silatunique
Landelijke ster



kaj ik schrok me kaport maar fijn dat er niks veranderd voor mij. maar wat dan met de stemlink?

Die blijft gewoon, dat zei Kaj al.
Anoniem
YouTube-ster



Veel succes met je bedrijf en film en boek Kaj! Tot over een tijdje weer dan maar weer he? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Account verwijderd




Ik weet niet zeker of ik er helemaal voor ben...
Anoniem
Minister of Pop



kaj ik schrok me kaport maar fijn dat er niks veranderd voor mij. maar wat dan met de stemlink?

Die blijft gewoon, dat zei Kaj al.

why las ik dat niet
Silatunique
Landelijke ster



kaj ik schrok me kaport maar fijn dat er niks veranderd voor mij. maar wat dan met de stemlink?

Die blijft gewoon, dat zei Kaj al.

why las ik dat niet

Geen idee, maar er staat er wel.
Marissa
Internationale ster



Ik vind dit eigenlijk wel een goed plan, al zal er wel aardig wat kritiek op komen, maar dat kunnen wij wel aan, zij zijn een sterkte en hechte groep, wij laten on niet zomaar neerhalen! :3
Anoniem
YouTube-ster



Ik vind dit eigenlijk wel een goed plan, al zal er wel aardig wat kritiek op komen, maar dat kunnen wij wel aan, zij zijn een sterkte en hechte groep, wij laten on niet zomaar neerhalen! :3

Anoniem
Minister of Pop



ik ben het ermee eens. dan is het niet zo druk en zo en minder snel kans op drama. en het is veel gezelliger
Levitating
Landelijke ster



Maar is het dan niet handig om het doel van het spel te veranderen? Of ''opnieuw'' te beginnen? Want als het exclusief word is het leuker als iedereen ook weer gelijk begint (vind ik dan).
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste