Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Levitating
Landelijke ster



Tbh vind ik het dan ook onzin op YT filmpjes met trailers te maken of VP te promoten aangezien je toch eerst een account moet aanvragen en je daar echt niet op gaat zitten wachten.

Dit, het PT kan dan ook wel weg. Kijk zoals ik al zei is het misschien dan wel handig om een soort van opnieuw te beginnen
Tim
Wereldberoemd



Wel goed idee, maar natuurlijk zou ik Tim niet zijn om het te verspreiden en mensen hun mening te vragen c:
Account verwijderd




Ik vind dat best we een goed idee.
Worden dan al die accounts die er nu zijn,maar waar geen mens op speelt ook verwijderd.
Verder veel succes met alles wat je aan het doen bent.
Account verwijderd




Maar is het dan niet handig om het doel van het spel te veranderen? Of ''opnieuw'' te beginnen? Want als het exclusief word is het leuker als iedereen ook weer gelijk begint (vind ik dan).

Ja dag,verander dan niet 100x van poppetje
BeYourMusic
Popster



Ik weet niet zeker of ik er helemaal voor ben...

Tim
Wereldberoemd



Tbh vind ik het dan ook onzin op YT filmpjes met trailers te maken of VP te promoten aangezien je toch eerst een account moet aanvragen en je daar echt niet op gaat zitten wachten.

Dit, het PT kan dan ook wel weg. Kijk zoals ik al zei is het misschien dan wel handig om een soort van opnieuw te beginnen

opnieuw beginnen met?

Opnieuw beginnen lijkt me geen goed idee.
Tim
Wereldberoemd



opnieuw beginnen met?

Opnieuw beginnen lijkt me geen goed idee.

ja no way


ten eerste lose ik dan me functie en al me cr die gekocht zijn enzo

Dat + al die moeite voor niks met fans.
Account verwijderd




Ik vind dat best we een goed idee.
Worden dan al die accounts die er nu zijn,maar waar geen mens op speelt ook verwijderd.
Verder veel succes met alles wat je aan het doen bent.

Ja daar gaan we even wat op verzinnen. Alle inactieve accounts worden gewist, dat wel. 

goed plan
BeYourMusic
Popster



Opnieuw beginnen lijkt me geen goed idee.

ja no way


ten eerste lose ik dan me functie en al me cr die gekocht zijn enzo

Dat + al die moeite voor niks met fans.

ja idd, opnieuw beginnen is echt geen goed idee
Levitating
Landelijke ster



Maar is het dan niet handig om het doel van het spel te veranderen? Of ''opnieuw'' te beginnen? Want als het exclusief word is het leuker als iedereen ook weer gelijk begint (vind ik dan).

Ja dag,verander dan niet 100x van poppetje

Als je niet begrijpt wat ik zeg moet je ook niet zeuren, ik praat nu totaal niet over mij of zo. Ik hoef niet in de top fans te staan en no-life fans te verdienen hoor.
Account verwijderd




Maar is het dan niet handig om het doel van het spel te veranderen? Of ''opnieuw'' te beginnen? Want als het exclusief word is het leuker als iedereen ook weer gelijk begint (vind ik dan).

Ja dag,verander dan niet 100x van poppetje

Als je niet begrijpt wat ik zeg moet je ook niet zeuren, ik praat nu totaal niet over mij of zo. Ik hoef niet in de top fans te staan en no-life fans te verdienen hoor.

Als je dat al zeuren vindt:o

Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind dat idee met nieuwe leden niet goed, zo kunnen er nooit/amper nieuwe serieuze leden komen want als ik nieuw was, en ik moest meedoen met zo'n loting zou ik echt denken fuck it ik ga wel naar een ander spel. 
Account verwijderd




Exclusief? Is dit een grap XDDDDDDDDDDD gosh
Account verwijderd




Exclusief? Is dit een grap XDDDDDDDDDDD gosh

sorry maar dat is echt niet slim XDDDD
Anoniem
Wereldberoemd



slim ;D

en succes met je nieuwe bedrijf, boek en film :d
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste