TheCrazyWriter schreef:
Zelfs leden met goede bedoelingen zullen dit niet snel doen. VP is niet de enige site waar je andere mensen kunt ontmoeten op een leuke en gezellige manier. Je moet er rekening mee houden dat die mensen niet weten hoe het is op vp en als ik me in zo'n situatie zou bevinden, zou ik eerder naar een andere site gaan dan moeite doen met een hele motivatie. Als ik het dan leuk vind, mij best dan schrijf ik dan wel een motivatie waarom ik wil blijven, maar je kunt moeilijk zeggen waarom je je ergens voor aan wilt meldenals je niet weet hoe het er is. Veel ver dan 'het lijkt me leuk en ik wil nieuwe mensen ontmoeten en een vriendin wees me hierop' komen de meesten denk ik niet.
yucan schreef:
ik vind het een super idee, maar ik vind dat de lotingen misschien 1x per week moeten komen, en dan je inderdaad vriendelijke goede nieuwe leden hierdoor "afschrikt?" ik weet niet hoe de loterij plaatsvind, maar misschien zou je de nieuwe leden een lijstje moeten laten invullen, met hun motivatie ofzo, je hoeft geen real names, leeftijden te vragen maar gewoon hun motivatie in 200 woorden ofzo, de onruststokers hebben daar echt geen zin in, om een motivatie te gaan bedenken en vervolgens 7 dagen te wachten... Ik weet niet of dit al gedaan word mar het lijkt me gewoon wat eerlijker tegenover de leden met goede bedoelingen
ik vind het een super idee, maar ik vind dat de lotingen misschien 1x per week moeten komen, en dan je inderdaad vriendelijke goede nieuwe leden hierdoor "afschrikt?" ik weet niet hoe de loterij plaatsvind, maar misschien zou je de nieuwe leden een lijstje moeten laten invullen, met hun motivatie ofzo, je hoeft geen real names, leeftijden te vragen maar gewoon hun motivatie in 200 woorden ofzo, de onruststokers hebben daar echt geen zin in, om een motivatie te gaan bedenken en vervolgens 7 dagen te wachten... Ik weet niet of dit al gedaan word mar het lijkt me gewoon wat eerlijker tegenover de leden met goede bedoelingen
Zelfs leden met goede bedoelingen zullen dit niet snel doen. VP is niet de enige site waar je andere mensen kunt ontmoeten op een leuke en gezellige manier. Je moet er rekening mee houden dat die mensen niet weten hoe het is op vp en als ik me in zo'n situatie zou bevinden, zou ik eerder naar een andere site gaan dan moeite doen met een hele motivatie. Als ik het dan leuk vind, mij best dan schrijf ik dan wel een motivatie waarom ik wil blijven, maar je kunt moeilijk zeggen waarom je je ergens voor aan wilt meldenals je niet weet hoe het er is. Veel ver dan 'het lijkt me leuk en ik wil nieuwe mensen ontmoeten en een vriendin wees me hierop' komen de meesten denk ik niet.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
) dus ik ben nu bang dat mijn account weg gaat x)
) dus ik ben nu bang dat mijn account weg gaat x)
