Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Anoniem
Internationale ster



ik vind het een super idee, maar ik vind dat de lotingen misschien 1x per week moeten komen, en dan je inderdaad vriendelijke goede nieuwe leden hierdoor "afschrikt?" ik weet niet hoe de loterij plaatsvind, maar misschien zou je de nieuwe leden een lijstje moeten laten invullen, met hun motivatie ofzo, je hoeft geen real names, leeftijden te vragen maar gewoon hun motivatie in 200 woorden ofzo, de onruststokers hebben daar echt geen zin in, om een motivatie te gaan bedenken en vervolgens 7 dagen te wachten... Ik weet niet of dit al gedaan word mar het lijkt me gewoon wat eerlijker tegenover de leden met goede bedoelingen

Zelfs leden met goede bedoelingen zullen dit niet snel doen. VP is niet de enige site waar je andere mensen kunt ontmoeten op een leuke en gezellige manier. Je moet er rekening mee houden dat die mensen niet weten hoe het is op vp en als ik me in zo'n situatie zou bevinden, zou ik eerder naar een andere site gaan dan moeite doen met een hele motivatie. Als ik het dan leuk vind, mij best dan schrijf ik dan wel een motivatie waarom ik wil blijven, maar je kunt moeilijk zeggen waarom je je ergens voor aan wilt meldenals je niet weet hoe het er is. Veel ver dan 'het lijkt me leuk en ik wil nieuwe mensen ontmoeten en een vriendin wees me hierop' komen de meesten denk ik niet.
Account verwijderd




Ik vergeet dus bijna elke dag in te loggen op VP (Hoe kan ik dat vergeten :o) dus ik ben nu bang dat mijn account weg gaat x)

Hoe lang moet je inactief zijn tot je account verwijderd wordt?
Want stel (dat had iemand die ik kende via een spel een keer) je hebt een ongeluk gehad waardoor je 3 maanden in het ziekenhuis moet blijven, en je kan niks met je armen doen (gebroken arm ofzo, en met je voeten inloggen gaat niet goed x) ), gaat je account dan ook weg? Misschien een idee dat als je veel op het forum post, veel fans hebt etc. je account minder snel verwijderd wordt? Want anders heb je net het hoogste level gehaald, en dan gaat je account weg omdat je een maand op vakantie bent (en je vergeet de vakantiemodus aan te zetten).
Anoniem
Internationale ster



Ik vergeet dus bijna elke dag in te loggen op VP (Hoe kan ik dat vergeten <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>) dus ik ben nu bang dat mijn account weg gaat x)

Hoe lang moet je inactief zijn tot je account verwijderd wordt?
Want stel (dat had iemand die ik kende via een spel een keer) je hebt een ongeluk gehad waardoor je 3 maanden in het ziekenhuis moet blijven, en je kan niks met je armen doen (gebroken arm ofzo, en met je voeten inloggen gaat niet goed x) ), gaat je account dan ook weg? Misschien een idee dat als je veel op het forum post, veel fans hebt etc. je account minder snel verwijderd wordt? Want anders heb je net het hoogste level gehaald, en dan gaat je account weg omdat je een maand op vakantie bent (en je vergeet de vakantiemodus aan te zetten).

Ik denk niet dat je account zo snel verwijderd zal worden xd Sowieso gebeurt dit niet snel, maar ik denk dat hij 1 grote opruiming bedoelt voor de leden die nu echt te lang niet online zijn geweest en ik denk niet dat 3 maanden daaronder valt :d
Account verwijderd




ik vind het een super idee, maar ik vind dat de lotingen misschien 1x per week moeten komen, en dan je inderdaad vriendelijke goede nieuwe leden hierdoor "afschrikt?" ik weet niet hoe de loterij plaatsvind, maar misschien zou je de nieuwe leden een lijstje moeten laten invullen, met hun motivatie ofzo, je hoeft geen real names, leeftijden te vragen maar gewoon hun motivatie in 200 woorden ofzo, de onruststokers hebben daar echt geen zin in, om een motivatie te gaan bedenken en vervolgens 7 dagen te wachten... Ik weet niet of dit al gedaan word mar het lijkt me gewoon wat eerlijker tegenover de leden met goede bedoelingen

Zelfs leden met goede bedoelingen zullen dit niet snel doen. VP is niet de enige site waar je andere mensen kunt ontmoeten op een leuke en gezellige manier. Je moet er rekening mee houden dat die mensen niet weten hoe het is op vp en als ik me in zo'n situatie zou bevinden, zou ik eerder naar een andere site gaan dan moeite doen met een hele motivatie. Als ik het dan leuk vind, mij best dan schrijf ik dan wel een motivatie waarom ik wil blijven, maar je kunt moeilijk zeggen waarom je je ergens voor aan wilt meldenals je niet weet hoe het er is. Veel ver dan 'het lijkt me leuk en ik wil nieuwe mensen ontmoeten en een vriendin wees me hierop' komen de meesten denk ik niet.

Dat ja.
Account verwijderd




Ik vergeet dus bijna elke dag in te loggen op VP (Hoe kan ik dat vergeten <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>) dus ik ben nu bang dat mijn account weg gaat x)

Hoe lang moet je inactief zijn tot je account verwijderd wordt?
Want stel (dat had iemand die ik kende via een spel een keer) je hebt een ongeluk gehad waardoor je 3 maanden in het ziekenhuis moet blijven, en je kan niks met je armen doen (gebroken arm ofzo, en met je voeten inloggen gaat niet goed x) ), gaat je account dan ook weg? Misschien een idee dat als je veel op het forum post, veel fans hebt etc. je account minder snel verwijderd wordt? Want anders heb je net het hoogste level gehaald, en dan gaat je account weg omdat je een maand op vakantie bent (en je vergeet de vakantiemodus aan te zetten).

Ik denk niet dat je account zo snel verwijderd zal worden xd Sowieso gebeurt dit niet snel, maar ik denk dat hij 1 grote opruiming bedoelt voor de leden die nu echt te lang niet online zijn geweest en ik denk niet dat 3 maanden daaronder valt <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Laten we hopen dat Kaj hier aan denkt xd
Account verwijderd




Ik weet niet of die ''aanvraag voor een account'' gaat helpen. Spelers van gSm kunnen ook een account aan vragen en het vervolgens toch nog verzieken als deze geaccepteerd is. Daarom vind ik het persoonlijk niet een goed idee als deze ''knop'' weg gaat. Er bestaat ook nog een andere manier om ze weg te jagen, namelijk to's.

Naja, dat dus.

Het verschil is dat als mensen zich nu misdragen dat we hun account wissen, ip adres registreren en dan is het klaar kunnen zen niet meer terug komen.
Yiruma
Landelijke ster



Owwh dus het is zo als je al een account hebt hoef je nergens druk over t emaken

Nee, maar stel je hebt een account en je misdraagt je zo erg dat we heb wissen. Dan kan je dus  minder makkelijk terug komen onder een 2e account om vervolgens door de gaan met slecht gedrag. Zo kunnen we VP dus nog gezelliger houden en alleen voor mensen met goeie bedoelingen. Goed, dit alles komt nu nog niet, pas over een paar maanden.

owwwhh zooo
Account verwijderd




Ik vind dat best we een goed idee.
Worden dan al die accounts die er nu zijn,maar waar geen mens op speelt ook verwijderd.
Verder veel succes met alles wat je aan het doen bent.

Ja daar gaan we even wat op verzinnen. Alle inactieve accounts worden gewist, dat wel. 

Ik denk dat we dan een mail rondsturen dat bij alle accounts de gids/turtorial uitleg voor nieuwe spelers weer aan staat en ze die binnen 30 dagen moeten doen, wie dat niet doet is blijkbaar niet van plan nog VP te spelen die accounts wissen we dan
Account verwijderd




leuk kaj en leve kaj je bent weer terug
Account verwijderd




Behalve dat de loting vaker dan 1 x in de maand zou moeten zijn ben ik het er mee eens :3
Ik zou geen maand wachten om een spel te gaan spelen, dan ben ik het al lang vergeten xD

Moeten we dus even over denken hoe we dat aanpakken, dit is een voorbeeld van hoe het kan, we kunnen ook zeggen maximaal .... nieuwe accounts per week en dan verdwijnt de knop, we ben ik nog niet 100% over uit, wel dat we ons meer een meer richten op kwaliteit in plaats van kwantiteit. Beter een kleine maar super toffe groep dan 5000 mensen die je niet kent waardoor alles weer heel onpersoonlijk zal worden.
Account verwijderd




eigenlijk slim want als er iemand van gsm op komt dan kan kaj op gsm zien hoe dat karater is
Alessa
Popster



Leuke ideen 

en wat ben ik blij dat ik deze account heb aangemaakt heb zeg xd
Account verwijderd




wauw echt een goed idee !
Account verwijderd




Kaj, ik vind je een schat en je ideeën zijn vaak goed, maar over een deel hiervan heb ik twijfels. Deze site was voor iedereen bedoelt, maar nu wordt dat opeens anders. Ik zou het jammer vinden als dat verkeerd afliep. Ik weet dat jullie meer spelers willen en dat verdienen jullie ook absoluut, maar ik zou dat bijvoorbeeld doen door andere dingen. Ik heb wel een lijstje met ideeën en zal dit wel even naar Lianne sturen. Ik zeg btw niet dat mijn ideeën altijd goed zijn, maar het zou zonde zijn als de sfeer hier verandert..

Nee Simone we willen niet perse veel meer spelers. En de site is nog steeds open voor nieuwe leden maar alleen op uitnodiging van een bestaand lid, zo werkt dat bij exclusieve community's. En ja, er zullen mensen geen zin hebben moeite te moeten doen prima, dan is VP toch niets voor hun, al die ongemotiveerde mensen zijn we ook niet nodig. Ik denk dat straks deze weg inslaan leuker is voor wie VP speelt. Je hoort ergens bij waar niet zomaar iedereen bij kan horen, bij een groep die het helemaal niet uitmaakt dat het niet de grootste site is maar wel de leukste en daar gaat het om. En dat gaan mensen wel door hebben want zo werkt het, wat je niet kan krijgen wil je graag. En dan willen mensen er graag bij horen, krijgen ze dan een uitnodiging zullen ze meer hun best doen om VP te leren kennen. En dat is ook weer leuker voor de leden, dan hebben we minder nieuwe leden maar meer gemotiveerde nieuwe leden.
Account verwijderd




Ik betwijfel of ik dit wel zo'n goed idee vind. Weinig leden zorgt voor weinig promotie. De kans is volgens mij al niet zo groot dat kinderen rond deze leeftijd op andere social media posten dat ze lid zijn van een community zoals Virtual Popstar. Ook wanneer jezelf registeren voor een community veel tijd en/of moeite kost, haken veel mensen af. 

door promotie krijg je Juist veel leden, en dat is toch wat ze juist niet willen
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste