Kaj schreef:
Unashamed schreef:
Kaj, ik vind je een schat en je ideeën zijn vaak goed, maar over een deel hiervan heb ik twijfels. Deze site was voor iedereen bedoelt, maar nu wordt dat opeens anders. Ik zou het jammer vinden als dat verkeerd afliep. Ik weet dat jullie meer spelers willen en dat verdienen jullie ook absoluut, maar ik zou dat bijvoorbeeld doen door andere dingen. Ik heb wel een lijstje met ideeën en zal dit wel even naar Lianne sturen. Ik zeg btw niet dat mijn ideeën altijd goed zijn, maar het zou zonde zijn als de sfeer hier verandert..
Nee Simone we willen niet perse veel meer spelers. En de site is nog steeds open voor nieuwe leden maar alleen op uitnodiging van een bestaand lid, zo werkt dat bij exclusieve community's. En ja, er zullen mensen geen zin hebben moeite te moeten doen prima, dan is VP toch niets voor hun, al die ongemotiveerde mensen zijn we ook niet nodig. Ik denk dat straks deze weg inslaan leuker is voor wie VP speelt. Je hoort ergens bij waar niet zomaar iedereen bij kan horen, bij een groep die het helemaal niet uitmaakt dat het niet de grootste site is maar wel de leukste en daar gaat het om. En dat gaan mensen wel door hebben want zo werkt het, wat je niet kan krijgen wil je graag. En dan willen mensen er graag bij horen, krijgen ze dan een uitnodiging zullen ze meer hun best doen om VP te leren kennen. En dat is ook weer leuker voor de leden, dan hebben we minder nieuwe leden maar meer gemotiveerde nieuwe leden.