Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Roddels en de toekomst van VP!
Account verwijderd




Mm, ik weet niet of ik dat wel een leuk idee vind... Maar goed, we zullen zien. 
Moeten er ook mensen weg die nu al lid zijn? Want dan ga ik me zorgen maken.

Account verwijderd




ow en ik heb wel een idee!
als je dan lid wil worden, zonder dat iemand je hier kent, dat je dan een kleine motivatie moet schrijven waaarom jij erbij wil horen :)
soort utopia xd (dacht ik ff aan xd )
Account verwijderd




ow en ik heb wel een idee!
als je dan lid wil worden, zonder dat iemand je hier kent, dat je dan een kleine motivatie moet schrijven waaarom jij erbij wil horen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>
soort utopia xd (dacht ik ff aan xd )

dat lijkt me echt een goed idee!!
Account verwijderd




Ik betwijfel of ik dit wel zo'n goed idee vind. Weinig leden zorgt voor weinig promotie. De kans is volgens mij al niet zo groot dat kinderen rond deze leeftijd op andere social media posten dat ze lid zijn van een community zoals Virtual Popstar. Ook wanneer jezelf registeren voor een community veel tijd en/of moeite kost, haken veel mensen af. 

door promotie krijg je Juist veel leden, en dat is toch wat ze juist niet willen

Mensen doen dat inderdaad niet, dus gaan we het anders aanpakken. Adverteren enz. heeft geen zin dus we gaan VP gewoon zo leuk, gezellig en speciaal maken meer meetings, meer gifts enz. En exclusief, dat mensen er maar graag bij willen horen. Het promotie team is dan niet meer aan de orde, de stemlink wel want je kan nog steeds mensen op je laten stemmen. 
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind het een goed idee, thanks voor de info! xd
Alleen ik vraag me wel af waar we dan het geld vandaan halen voor de updates en de hostingskosten, want die halen we nu al amper. :c

Alleen tja, idk hoe het uit gaat pakken. Als het niet goed uitpakt dan kunnen we altijd nog terug. 
Account verwijderd




ow en ik heb wel een idee!
als je dan lid wil worden, zonder dat iemand je hier kent, dat je dan een kleine motivatie moet schrijven waaarom jij erbij wil horen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>
soort utopia xd (dacht ik ff aan xd )

dat lijkt me echt een goed idee!!

dan zie je gelijk wie hier nou echt bij willen
Account verwijderd




Ik weet niet of die ''aanvraag voor een account'' gaat helpen. Spelers van gSm kunnen ook een account aan vragen en het vervolgens toch nog verzieken als deze geaccepteerd is. Daarom vind ik het persoonlijk niet een goed idee als deze ''knop'' weg gaat. Er bestaat ook nog een andere manier om ze weg te jagen, namelijk to's.

Naja, dat dus.

Het verschil is dat als mensen zich nu misdragen dat we hun account wissen, ip adres registreren en dan is het klaar kunnen zen niet meer terug komen.

Maar alsof het met een speler ophoud? Je blijft altijd haat krijgen, dat hoort er ook gewoon deels bij als een community. Ik moet toegeven dat ik het heel jammer vind dat dit exclusief gaat worden en dat de site dus niet meer ''vrij'' toegankelijk is.

Ik snap dat niet iedereen mijn motivatie begrijpt. Maar wij willen gewoon een iets andere weg inslaan en het anders doen dan de andere website's. Die laten we eerlijk zijn het stuk voor stuk niet makkelijk hebben in deze tijd en allemaal leeg lopen. Dus verandering is nodig, ik denk dat dit zo goed zal gaan werken dat andere site's zullen volgen wacht maar af.
Account verwijderd




Ik betwijfel of ik dit wel zo'n goed idee vind. Weinig leden zorgt voor weinig promotie. De kans is volgens mij al niet zo groot dat kinderen rond deze leeftijd op andere social media posten dat ze lid zijn van een community zoals Virtual Popstar. Ook wanneer jezelf registeren voor een community veel tijd en/of moeite kost, haken veel mensen af. 

door promotie krijg je Juist veel leden, en dat is toch wat ze juist niet willen

Mensen doen dat inderdaad niet, dus gaan we het anders aanpakken. Adverteren enz. heeft geen zin dus we gaan VP gewoon zo leuk, gezellig en speciaal maken meer meetings, meer gifts enz. En exclusief, dat mensen er maar graag bij willen horen. Het promotie team is dan niet meer aan de orde, de stemlink wel want je kan nog steeds mensen op je laten stemmen. 

maar inprincipe komen mensen via promotie link eigenlijk via een speler dus zou dat est kunnen
Account verwijderd




Ik weet niet of die ''aanvraag voor een account'' gaat helpen. Spelers van gSm kunnen ook een account aan vragen en het vervolgens toch nog verzieken als deze geaccepteerd is. Daarom vind ik het persoonlijk niet een goed idee als deze ''knop'' weg gaat. Er bestaat ook nog een andere manier om ze weg te jagen, namelijk to's.

Naja, dat dus.

Het verschil is dat als mensen zich nu misdragen dat we hun account wissen, ip adres registreren en dan is het klaar kunnen zen niet meer terug komen.

Maar alsof het met een speler ophoud? Je blijft altijd haat krijgen, dat hoort er ook gewoon deels bij als een community. Ik moet toegeven dat ik het heel jammer vind dat dit exclusief gaat worden en dat de site dus niet meer ''vrij'' toegankelijk is.

Mee eens. Ik vind ook gewoon dat het een verkeerde boodschap met zich mee brengt... Alsof wij nu de über populaire kids zijn net als op school. Het geeft een beetje zo`n 'You can't sit with us' idee vind ik. En daar ben ik niet echt voor aangezien iedereen hier altijd heeft gezegd dat iedereen hier welkom is. 
Anoniem
Wereldberoemd



Het verschil is dat als mensen zich nu misdragen dat we hun account wissen, ip adres registreren en dan is het klaar kunnen zen niet meer terug komen.

Maar alsof het met een speler ophoud? Je blijft altijd haat krijgen, dat hoort er ook gewoon deels bij als een community. Ik moet toegeven dat ik het heel jammer vind dat dit exclusief gaat worden en dat de site dus niet meer ''vrij'' toegankelijk is.

Mee eens. Ik vind ook gewoon dat het een verkeerde boodschap met zich mee brengt... Alsof wij nu de über populaire kids zijn net als op school. Het geeft een beetje zo`n 'You can't sit with us' idee vind ik. En daar ben ik niet echt voor aangezien iedereen hier altijd heeft gezegd dat iedereen hier welkom is. 

Daar heb je wel een punt ja...
Anoniem
YouTube-ster



oeh. nu voel ik me wel highclass dat ik vp kan spelen haha ;-;
Anoniem
Minister of Pop



Kaj, ik vind je een schat en je ideeën zijn vaak goed, maar over een deel hiervan heb ik twijfels. Deze site was voor iedereen bedoelt, maar nu wordt dat opeens anders. Ik zou het jammer vinden als dat verkeerd afliep. Ik weet dat jullie meer spelers willen en dat verdienen jullie ook absoluut, maar ik zou dat bijvoorbeeld doen door andere dingen. Ik heb wel een lijstje met ideeën en zal dit wel even naar Lianne sturen. Ik zeg btw niet dat mijn ideeën altijd goed zijn, maar het zou zonde zijn als de sfeer hier verandert..

Nee Simone we willen niet perse veel meer spelers. En de site is nog steeds open voor nieuwe leden maar alleen op uitnodiging van een bestaand lid, zo werkt dat bij exclusieve community's. En ja, er zullen mensen geen zin hebben moeite te moeten doen prima, dan is VP toch niets voor hun, al die ongemotiveerde mensen zijn we ook niet nodig. Ik denk dat straks deze weg inslaan leuker is voor wie VP speelt. Je hoort ergens bij waar niet zomaar iedereen bij kan horen, bij een groep die het helemaal niet uitmaakt dat het niet de grootste site is maar wel de leukste en daar gaat het om. En dat gaan mensen wel door hebben want zo werkt het, wat je niet kan krijgen wil je graag. En dan willen mensen er graag bij horen, krijgen ze dan een uitnodiging zullen ze meer hun best doen om VP te leren kennen. En dat is ook weer leuker voor de leden, dan hebben we minder nieuwe leden maar meer gemotiveerde nieuwe leden.

tis raar wat ik nu ga zeggen, maar wordt het dan niet een soort subcultuur
Anoniem
Minister of Pop



Ik betwijfel of ik dit wel zo'n goed idee vind. Weinig leden zorgt voor weinig promotie. De kans is volgens mij al niet zo groot dat kinderen rond deze leeftijd op andere social media posten dat ze lid zijn van een community zoals Virtual Popstar. Ook wanneer jezelf registeren voor een community veel tijd en/of moeite kost, haken veel mensen af. 

door promotie krijg je Juist veel leden, en dat is toch wat ze juist niet willen

Mensen doen dat inderdaad niet, dus gaan we het anders aanpakken. Adverteren enz. heeft geen zin dus we gaan VP gewoon zo leuk, gezellig en speciaal maken meer meetings, meer gifts enz. En exclusief, dat mensen er maar graag bij willen horen. Het promotie team is dan niet meer aan de orde, de stemlink wel want je kan nog steeds mensen op je laten stemmen. 

Mihihi over iets met een meeting had ik lianne een keer gemaild had een idee voor eenmplek maar lijkt me onmogelijk
Anoniem
Popster



Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj. Ja ok, even verrast om jou hier terug te zien haha. Misschien moet ik die tekst even lezen.
Account verwijderd




maar wat gebeurt er als er nou heelveel mensen vp willen spelen dan kan dat niet eens zomaar
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste