InfinityMe schreef: Ok, is goed! Ik ben blij dat ik net een account heb aangemaakt, ik wil echt graag op VP zitten! (:
Account verwijderd
schreef: Is het misschien ook nog een idee om de accounts die niet actief zijn worden verwijderd? Zo komen er meer namen vrij, en is het misschien overzichtelijker!