theBlondeSalad schreef:
En je hoeft niet altijd de waarheid te spreken!!
Als je ergens werkt waar veel acties/promo's zijn, ga je altijd mensen hebben die denken dat iets in de aanbieding is, terwijl dat niet zo is. De kassa scant dan geen aanbieding, klant boos. 10/10 keer staat de actie dan gewoon goed uitgelegd op het bordje dat erbij staat, maar toch wordt de klant dan nog pissig. "Lettertype is veel te klein!!" Altijd reageren met, ja ik snap dat dat vervelend is, is lastig te lezen maar het is inderdaad niet de actie blablabla. Nooit tegen zulke klanten in gaan.
Of als iets niet meer op voorraad is, en dat weet je wat alles is al bijgevuld, en een klant dan toch blijft aandringen; ga gewoon ff achter kijken (ook als je 100% zeker weet dat 't er niet is), zo heeft die klant iig het idee dat jij je "best" hebt gedaan hahaha.
En bel op tijd kassa's bij!! Vraag om hulp als het te druk wordt & ga niet zomaar achter je kassa vandaan.