Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Mai
Zo te zien hadden we een BTB Beste vp koppel nodig xoxox
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina:
Vandaag was ik dus bij de Albert heijn
Anoniem
Internationale ster



classy schreef:
Werkt iemand bij de ah maybe xD
hoi
Anoniem
Wereldberoemd



classy schreef:
Giselle schreef:
classy schreef:
Nou ja ik vond het zo voorschut om dag te vragen xD dus hoopte dat hij zou zeggen ik za het aan de manager vragen ofso. Kan de manager er missch wel iets mee ?
Zou jou werkgever blij zijn als je hem/haar roept voor elk probleem? Voor die jongen is het t zelfde, als hij t zelf kan oplossen doet hij dat. Hij had gewoon geluk dat jij niet naar de manager vroeg. 

Neem aan dat de manager die beslissing kan nemen. Kassamedewerkers worden erop aangekeken als hun kassabalans niet klopt aan het einde van de dag. Dus als het niet scant had je bij hun je zin nooit je geld gekregen. Dan denkt de manager dat de medewerker aan het stelen is. 
Sorry hoor . Ja. Als ik iets niet wist of hulp nodig had ging ik het vragen..
Ah sorry als mijn bericht sjaggie klonk. Ik wilde uitleggen waarom die gast zo reageert zodat je het niet persoonlijk opvatte hoe hij deed. 
Marlee
Landelijke ster



Ja staat vaak op het bonnetje dat het alleen geldig is op dezelfde dag
Anoniem
Internationale ster



xmendesxputhx schreef:
classy schreef:
Ik ben terug gegaan. Ik heb het bonnetje terug en er staat geen geldigheidsduur datum op. Nu kwamen ze met dhet argument: als we hen scannen is hij ongeldig (op het scherm) ‘dus wij kunnen niet zien of hij al eens eerder is gebruikt bij de zelfscan.’ Srry maar ik heb het niet eerder gebruikt, en het is 14 euro hartstikke veel. Dit mogen ze toch niet doen zo dit kan toch niet

Tja ik snap het wel, als ze hem scannen en hij is ongeldig, dat ze dan niks kunnen doen. 
ik werk bij de hema en wanneer iets ongeldig is moeten we altijd een uitzondering maken want klant is koning, idk hoe dat bij andere winkels is tho 
Anoniem
Internationale ster



Neauelle schreef:
xmendesxputhx schreef:
classy schreef:
Ik ben terug gegaan. Ik heb het bonnetje terug en er staat geen geldigheidsduur datum op. Nu kwamen ze met dhet argument: als we hen scannen is hij ongeldig (op het scherm) ‘dus wij kunnen niet zien of hij al eens eerder is gebruikt bij de zelfscan.’ Srry maar ik heb het niet eerder gebruikt, en het is 14 euro hartstikke veel. Dit mogen ze toch niet doen zo dit kan toch niet

Tja ik snap het wel, als ze hem scannen en hij is ongeldig, dat ze dan niks kunnen doen. 
ik werk bij de hema en wanneer iets ongeldig is moeten we altijd een uitzondering maken want klant is koning, idk hoe dat bij andere winkels is tho 
Ja ik werkte bij ah to go, maar AH is sws raar, want er was een meisje die aan mij vroeg of ze naar de wc mocht, mja dat mocht niet. Dus ze liet mij zien dat ze bij een andere ah werkte, dus ik had de leidinggevende gehaald, en ze mocht uiteindelijk niet naar de wc. 
Anoniem
Internationale ster



xmendesxputhx schreef:
Neauelle schreef:
xmendesxputhx schreef:

Tja ik snap het wel, als ze hem scannen en hij is ongeldig, dat ze dan niks kunnen doen. 
ik werk bij de hema en wanneer iets ongeldig is moeten we altijd een uitzondering maken want klant is koning, idk hoe dat bij andere winkels is tho 
Ja ik werkte bij ah to go, maar AH is sws raar, want er was een meisje die aan mij vroeg of ze naar de wc mocht, mja dat mocht niet. Dus ze liet mij zien dat ze bij een andere ah werkte, dus ik had de leidinggevende gehaald, en ze mocht uiteindelijk niet naar de wc. 
ja wij hebben ook geen klantentoiletten en maken heel soms alleen uitzonderingen voor kleine kinderen wanneer ouders aan het shoppen zijn... 

maar dat hebben we zo gedaan omdat toen we klanten wel onze enige wc lieten gebruiken scheten ze hem helemaal onder of lag er overal pis en kennelijk kunnen mensen dat zelf niet schoonmaken? Dus toen was mn leidinggevende (en wij ook) er op gegeven moment een beetje klaar mee en hebben we die regel gemaakt dat klanten het toilet niet meer mogen gebruiken.. Wat eigenlijk totaal geen probleem is want naast ons zit een cafe waar iedereen wel gewoon naar de wc mag dus moeten ze letterlijk 5 stappen zetten, toch is het voor klanten het ideale excuus om je de huid vol te schelden wanneer je hun toiletbezoek weigert 
Account verwijderd




Bij boos is daar een aflevering overgekomen
Anoniem
Internationale ster



Neauelle schreef:
xmendesxputhx schreef:
Neauelle schreef:
ik werk bij de hema en wanneer iets ongeldig is moeten we altijd een uitzondering maken want klant is koning, idk hoe dat bij andere winkels is tho 
Ja ik werkte bij ah to go, maar AH is sws raar, want er was een meisje die aan mij vroeg of ze naar de wc mocht, mja dat mocht niet. Dus ze liet mij zien dat ze bij een andere ah werkte, dus ik had de leidinggevende gehaald, en ze mocht uiteindelijk niet naar de wc. 
ja wij hebben ook geen klantentoiletten en maken heel soms alleen uitzonderingen voor kleine kinderen wanneer ouders aan het shoppen zijn... 

maar dat hebben we zo gedaan omdat toen we klanten wel onze enige wc lieten gebruiken scheten ze hem helemaal onder of lag er overal pis en kennelijk kunnen mensen dat zelf niet schoonmaken? Dus toen was mn leidinggevende (en wij ook) er op gegeven moment een beetje klaar mee en hebben we die regel gemaakt dat klanten het toilet niet meer mogen gebruiken.. Wat eigenlijk totaal geen probleem is want naast ons zit een cafe waar iedereen wel gewoon naar de wc mag dus moeten ze letterlijk 5 stappen zetten, toch is het voor klanten het ideale excuus om je de huid vol te schelden wanneer je hun toiletbezoek weigert 
ja en terecht echt goor ook
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: