Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Anoniem
Kijk mijn nieuwe blog.. Veel leuks..!! Xxxx
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Eerste | Vorige | Pagina:
Godverdomme Post NL
CatchingFeelings
Popster



Zoals ik het zie, zijn de zendingen inderdaad afgeleverd bij jou rond 15.35u. Omdat voor ontvangst geen handtekening nodig was, is niet te achterhalen wie de zendingen heeft aangenomen en is onderzoek niet mogelijk. Mijn ervaring is dat dit zichzelf snel vanzelf oplost, dus adviseer ik nog even af te wachten en eventueel buren/huisgenoten te vragen. Helaas hebben wij geen contactgegevens van bezorgers, dus kan ik niets voor je navragen. Echt sorry voor deze nare situatie en ik hoop echt dat het snel opgehelderd is.

nou dit is echt fantastisch kan dus doei zeggen tegen mijn pakketjes?
Medusasnakes
Wereldberoemd



CatchingFeelings schreef:
Zoals ik het zie, zijn de zendingen inderdaad afgeleverd bij jou rond 15.35u. Omdat voor ontvangst geen handtekening nodig was, is niet te achterhalen wie de zendingen heeft aangenomen en is onderzoek niet mogelijk. Mijn ervaring is dat dit zichzelf snel vanzelf oplost, dus adviseer ik nog even af te wachten en eventueel buren/huisgenoten te vragen. Helaas hebben wij geen contactgegevens van bezorgers, dus kan ik niets voor je navragen. Echt sorry voor deze nare situatie en ik hoop echt dat het snel opgehelderd is.

nou dit is echt fantastisch kan dus doei zeggen tegen mijn pakketjes?
Vind dit echt baggere service. Ze zegt nu dus eigenlijk dat de bezorger net zo goed de pakketjes mee naar huis heeft kunnen nemen, want ze kunnen het toch niet tracken. Super slecht dit
CatchingFeelings
Popster



medusasnakes schreef:
CatchingFeelings schreef:
Zoals ik het zie, zijn de zendingen inderdaad afgeleverd bij jou rond 15.35u. Omdat voor ontvangst geen handtekening nodig was, is niet te achterhalen wie de zendingen heeft aangenomen en is onderzoek niet mogelijk. Mijn ervaring is dat dit zichzelf snel vanzelf oplost, dus adviseer ik nog even af te wachten en eventueel buren/huisgenoten te vragen. Helaas hebben wij geen contactgegevens van bezorgers, dus kan ik niets voor je navragen. Echt sorry voor deze nare situatie en ik hoop echt dat het snel opgehelderd is.

nou dit is echt fantastisch kan dus doei zeggen tegen mijn pakketjes?
Vind dit echt baggere service. Ze zegt nu dus eigenlijk dat de bezorger net zo goed de pakketjes mee naar huis heeft kunnen nemen, want ze kunnen het toch niet tracken. Super slecht dit
Precies ja. Ben ook echt even pissig want het gaat om érg veel geld
Medusasnakes
Wereldberoemd



CatchingFeelings schreef:
medusasnakes schreef:
CatchingFeelings schreef:
Zoals ik het zie, zijn de zendingen inderdaad afgeleverd bij jou rond 15.35u. Omdat voor ontvangst geen handtekening nodig was, is niet te achterhalen wie de zendingen heeft aangenomen en is onderzoek niet mogelijk. Mijn ervaring is dat dit zichzelf snel vanzelf oplost, dus adviseer ik nog even af te wachten en eventueel buren/huisgenoten te vragen. Helaas hebben wij geen contactgegevens van bezorgers, dus kan ik niets voor je navragen. Echt sorry voor deze nare situatie en ik hoop echt dat het snel opgehelderd is.

nou dit is echt fantastisch kan dus doei zeggen tegen mijn pakketjes?
Vind dit echt baggere service. Ze zegt nu dus eigenlijk dat de bezorger net zo goed de pakketjes mee naar huis heeft kunnen nemen, want ze kunnen het toch niet tracken. Super slecht dit
Precies ja. Ben ook echt even pissig want het gaat om érg veel geld
Ik zou echt denken van “het is jullie bezorger die een fout heeft gemaakt dus jullie mogen het uitzoeken”. Hij heeft gewoon nooit aangebeld bij jullie, maar ze doen verder geen onderzoek. Ze weten toch welke bezorger het pakketje had? Zo slecht dat ze eigenlijk gewoon geen reet doen
CatchingFeelings
Popster



medusasnakes schreef:
CatchingFeelings schreef:
medusasnakes schreef:
Vind dit echt baggere service. Ze zegt nu dus eigenlijk dat de bezorger net zo goed de pakketjes mee naar huis heeft kunnen nemen, want ze kunnen het toch niet tracken. Super slecht dit
Precies ja. Ben ook echt even pissig want het gaat om érg veel geld
Ik zou echt denken van “het is jullie bezorger die een fout heeft gemaakt dus jullie mogen het uitzoeken”. Hij heeft gewoon nooit aangebeld bij jullie, maar ze doen verder geen onderzoek. Ze weten toch welke bezorger het pakketje had? Zo slecht dat ze eigenlijk gewoon geen reet doen
Ik stuurde dat ik het érg slecht vond van een groot bedrijf als PostNl dat er geen contact is met de bezorgers, stuurt ze/hij idk terug:
Hopelijk is het snel opgehelderd en ik vind dit echt enorm akelig voor je. PostNL heeft vele tienduizenden bezorgers die al dan geen vaste route hebben, parttime werken, elkaars shift eens overnemen, ziek zijn, naar de tandarts moeten en een andere route krijgen vanwege de planning en ga zo maar door. Om die reden is het ondoenlijke zaak dat wij die gegevens hebben.

ik vind dit bullshit
Anoniem
Princess of Pop



CatchingFeelings schreef:
medusasnakes schreef:
CatchingFeelings schreef:
Precies ja. Ben ook echt even pissig want het gaat om érg veel geld
Ik zou echt denken van “het is jullie bezorger die een fout heeft gemaakt dus jullie mogen het uitzoeken”. Hij heeft gewoon nooit aangebeld bij jullie, maar ze doen verder geen onderzoek. Ze weten toch welke bezorger het pakketje had? Zo slecht dat ze eigenlijk gewoon geen reet doen
Ik stuurde dat ik het érg slecht vond van een groot bedrijf als PostNl dat er geen contact is met de bezorgers, stuurt ze/hij idk terug:
Hopelijk is het snel opgehelderd en ik vind dit echt enorm akelig voor je. PostNL heeft vele tienduizenden bezorgers die al dan geen vaste route hebben, parttime werken, elkaars shift eens overnemen, ziek zijn, naar de tandarts moeten en een andere route krijgen vanwege de planning en ga zo maar door. Om die reden is het ondoenlijke zaak dat wij die gegevens hebben.

ik vind dit bullshit
Vind het wel echt raar dat een bezorger niet gekoppelt is met het pakketje? Dat als je zeg maar zoekt op het pakketnummer in hun systeem dat je dan ook de bezorger ziet
Waarvoor hebben ze dan in godsnaam die touchscreen dingen waar ze alles op noteren en neerzetten of iets bezorgd is
CatchingFeelings
Popster



Fujoshi schreef:
CatchingFeelings schreef:
medusasnakes schreef:
Ik zou echt denken van “het is jullie bezorger die een fout heeft gemaakt dus jullie mogen het uitzoeken”. Hij heeft gewoon nooit aangebeld bij jullie, maar ze doen verder geen onderzoek. Ze weten toch welke bezorger het pakketje had? Zo slecht dat ze eigenlijk gewoon geen reet doen
Ik stuurde dat ik het érg slecht vond van een groot bedrijf als PostNl dat er geen contact is met de bezorgers, stuurt ze/hij idk terug:
Hopelijk is het snel opgehelderd en ik vind dit echt enorm akelig voor je. PostNL heeft vele tienduizenden bezorgers die al dan geen vaste route hebben, parttime werken, elkaars shift eens overnemen, ziek zijn, naar de tandarts moeten en een andere route krijgen vanwege de planning en ga zo maar door. Om die reden is het ondoenlijke zaak dat wij die gegevens hebben.

ik vind dit bullshit
Vind het wel echt raar dat een bezorger niet gekoppelt is met het pakketje? Dat als je zeg maar zoekt op het pakketnummer in hun systeem dat je dan ook de bezorger ziet
Waarvoor hebben ze dan in godsnaam die touchscreen dingen waar ze alles op noteren en neerzetten of iets bezorgd is
zodat ik een melding krijg dat mijn pakketje bezorgd is terwijl dat niet zo is en hij het lekker mee naar huis kan nemen en nu een nieuw wasrek, een badmat, kopjes en een hele grote bestelling van zalando heeft 
Medusasnakes
Wereldberoemd



CatchingFeelings schreef:
medusasnakes schreef:
CatchingFeelings schreef:
Precies ja. Ben ook echt even pissig want het gaat om érg veel geld
Ik zou echt denken van “het is jullie bezorger die een fout heeft gemaakt dus jullie mogen het uitzoeken”. Hij heeft gewoon nooit aangebeld bij jullie, maar ze doen verder geen onderzoek. Ze weten toch welke bezorger het pakketje had? Zo slecht dat ze eigenlijk gewoon geen reet doen
Ik stuurde dat ik het érg slecht vond van een groot bedrijf als PostNl dat er geen contact is met de bezorgers, stuurt ze/hij idk terug:
Hopelijk is het snel opgehelderd en ik vind dit echt enorm akelig voor je. PostNL heeft vele tienduizenden bezorgers die al dan geen vaste route hebben, parttime werken, elkaars shift eens overnemen, ziek zijn, naar de tandarts moeten en een andere route krijgen vanwege de planning en ga zo maar door. Om die reden is het ondoenlijke zaak dat wij die gegevens hebben.

ik vind dit bullshit
Ze moeten gewoon een systeem hebben waarin staat wie welk pakket bezorgd. Ze scannen ook altijd het pakketje voordat ze het afgeven dus waarom wordt er dan niet iets gekoppeld?
Anoniem
Wereldberoemd



De afzender kan na 2 werkdagen een klacht indienen (een onderzoek als het verzekerd verstuurd is) dan wordt het idd met de bezorger besproken maar meestal duiken de pakketjes voor die tijd wel op of worden ze nabezorgd
Anoniem
YouTube-ster



CatchingFeelings schreef:
Zoals ik het zie, zijn de zendingen inderdaad afgeleverd bij jou rond 15.35u. Omdat voor ontvangst geen handtekening nodig was, is niet te achterhalen wie de zendingen heeft aangenomen en is onderzoek niet mogelijk. Mijn ervaring is dat dit zichzelf snel vanzelf oplost, dus adviseer ik nog even af te wachten en eventueel buren/huisgenoten te vragen. Helaas hebben wij geen contactgegevens van bezorgers, dus kan ik niets voor je navragen. Echt sorry voor deze nare situatie en ik hoop echt dat het snel opgehelderd is.

nou dit is echt fantastisch kan dus doei zeggen tegen mijn pakketjes?
omg dit kan echt niet
Anoniem
Wereldberoemd



bij ons hadden ze het in het fietsenhok gezet
Anoniem
Wereldberoemd



Finnley schreef:
bij ons hadden ze het in het fietsenhok gezet
zonder ook maar te laten weten
CatchingFeelings
Popster



Finnley schreef:
Finnley schreef:
bij ons hadden ze het in het fietsenhok gezet
zonder ook maar te laten weten
omg ja bij mij ook ooit voor de achterdeur, had iedereen zo mee kunnen nemen?

Anoniem
Wereldberoemd



Phobias schreef:
oh heb ik ook eens gehad met bpost, toen kon ik ze alsnog gaan halen op het postkantoor omdat wij zogezegd niet thuis waren 
Zo vaak dit.
Zelfs bij een pakket automaat. Die was niet thuis. (En ja ik kon nog wel pakketjes droppen dus er was gewoon plek daar).
Niet eens moeite gedaan dus. Pffff.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: