Altrados schreef:Nog een tip, scheelt je ontzettend veel tijd als je veel bronnen hebt en deze meerdere keren moet gebruiken:
1. Ga in word naar het tabblad verwijzingen
2. Klik op "Citaat invoegen", en daarna op "Nieuwe bron toevoegen...'
3. Vervolgens krijg je dit menu die je letterlijk aan de hand meeneemt om alle benodigde info in te vullen:
Bij mij staat het ingesteld op APA (Dat zie je bevening, onder "Type bron", en het programma geeft dan ook aan welke informatie dan nodig is om in te vullen. Heb je de info niet, vult hij dit automatisch met de correcte weergave aan in de bronnenlijst. Elke vorm van verwijzen heeft ook z'n eigen vorm van vermelding als iets niet aanwezig is namelijk.
Je kan dan vervolgens je bibliografie automatisch laten generen, en als je een bron op een andere plek ook gebruikt kun je deze ook zo uit je bestaande bronnen plukken!
WOW WAT ik wist helemaal niet dat word deze functie ook had?????????? is dit alleen bij windows?