Sempre schreef:
klantendienst van mijn mobiele provider.
Mijn gsm is anderhalve maand geleden gestolen, ik ben al deze tijd al aan het wachten geweest op mijn nieuwe simkaart die via de post ging aankomen. Er bleven maar dingen fout lopen (een geblokkeerde simkaart verstuurd, foute adres genoteerd, foutje bij de post), en een week geleden besefte de persoon die me hielp ineens dat ze gewoon simkaarten aan het versturen was die hoorden bij het account van een ander meisje met mijn naam. Ze had de nummers dus nooit gecontroleerd, en het feit dat ik haar steeds een adres in een andere provincie dan dat account gaf deed blijkbaar ook niet direct belletjes rinkelen. Dus oké, een week terug hadden ze het dan opgelost en ten laatste vandaag zou ik mijn simkaart ontvangen. Nu heb ik nog steeds niets gekregen, dus stuurde ik hen weer dat ik nog niets ontvangen had. Laten ze me weten dat ze per ongeluk enkel het facturatieadres hadden aangepast in plaats van het leveradres, dus die simkaart is WEER naar dat ander meisje verstuurd geweest.
Ik zeg dan ook dat ik het echt jammer vind dat ik zo lang moet wachten, was al anderhalve maand super vriendelijk geweest terwijl ze maar fouten bleven maken. Durft die persoon nog het excuus boven te halen 'ja ik vind dat het begrijpelijk is dat er dingen zijn misgelopen want ja fouten maken is menselijk he' nou THANKS goeie klantenservice, nu moet ik dus NOG een week wachten op mijn simkaart?!
Ik ben dus al anderhalve maand niet bereikbaar, wat super vervelend is aangezien mijn werkgevers me zo contacteren en ik ook bezig ben met vrijwilligerswerk waar mijn communicatie via sms en whatsapp verloopt. Dat ik wat langer moet wachten kan ik perfect mee leven maar als het echt gewoon is omdat dezelfde persoon die betaald wordt om de job te doen fouten blijft maken gewoon omdat ze niet oplettend was, vind ik ontzettend frustrerend.
Ik ben trouwens nog altijd super vriendelijk aan het zijn haha daarmee moet ik hier even ragen 'k word gekkkkkkkkkk
klantendienst van mijn mobiele provider.
Mijn gsm is anderhalve maand geleden gestolen, ik ben al deze tijd al aan het wachten geweest op mijn nieuwe simkaart die via de post ging aankomen. Er bleven maar dingen fout lopen (een geblokkeerde simkaart verstuurd, foute adres genoteerd, foutje bij de post), en een week geleden besefte de persoon die me hielp ineens dat ze gewoon simkaarten aan het versturen was die hoorden bij het account van een ander meisje met mijn naam. Ze had de nummers dus nooit gecontroleerd, en het feit dat ik haar steeds een adres in een andere provincie dan dat account gaf deed blijkbaar ook niet direct belletjes rinkelen. Dus oké, een week terug hadden ze het dan opgelost en ten laatste vandaag zou ik mijn simkaart ontvangen. Nu heb ik nog steeds niets gekregen, dus stuurde ik hen weer dat ik nog niets ontvangen had. Laten ze me weten dat ze per ongeluk enkel het facturatieadres hadden aangepast in plaats van het leveradres, dus die simkaart is WEER naar dat ander meisje verstuurd geweest.
Ik zeg dan ook dat ik het echt jammer vind dat ik zo lang moet wachten, was al anderhalve maand super vriendelijk geweest terwijl ze maar fouten bleven maken. Durft die persoon nog het excuus boven te halen 'ja ik vind dat het begrijpelijk is dat er dingen zijn misgelopen want ja fouten maken is menselijk he' nou THANKS goeie klantenservice, nu moet ik dus NOG een week wachten op mijn simkaart?!
Ik ben dus al anderhalve maand niet bereikbaar, wat super vervelend is aangezien mijn werkgevers me zo contacteren en ik ook bezig ben met vrijwilligerswerk waar mijn communicatie via sms en whatsapp verloopt. Dat ik wat langer moet wachten kan ik perfect mee leven maar als het echt gewoon is omdat dezelfde persoon die betaald wordt om de job te doen fouten blijft maken gewoon omdat ze niet oplettend was, vind ik ontzettend frustrerend.
Ik ben trouwens nog altijd super vriendelijk aan het zijn haha daarmee moet ik hier even ragen 'k word gekkkkkkkkkk



0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


13