Vogroth schreef:
Dankjewel! Ik zie inderdaad dat de zending retour is gestuurd naar de verzender. De exacte reden hiervan kan ik helaas niet zien. Dit staat wel vermeld op het pakketje zelf. Wanneer blijkt dat het pakketje onterecht retour is gestuurd, dan kan de verzender hiervoor een klacht indienen bij PostNL Nederland. De bezorger zal dan op deze actie worden aangesproken. Ik hoop dat je alsnog een leuk verjaardagscadeau hebt kunnen kopen! Ondanks de situatie wens ik je alvast een fijne avond toe! Groetjes, Sebastiaan
Hoezo ik kan geen klacht indienen? :') logisch redeneren kunnen ze daar blijkbaar niet. kan dat bedrijf niet gewoon failliet gaan, want ik heb alleen maar klachten over postNL
Dankjewel! Ik zie inderdaad dat de zending retour is gestuurd naar de verzender. De exacte reden hiervan kan ik helaas niet zien. Dit staat wel vermeld op het pakketje zelf. Wanneer blijkt dat het pakketje onterecht retour is gestuurd, dan kan de verzender hiervoor een klacht indienen bij PostNL Nederland. De bezorger zal dan op deze actie worden aangesproken. Ik hoop dat je alsnog een leuk verjaardagscadeau hebt kunnen kopen! Ondanks de situatie wens ik je alvast een fijne avond toe! Groetjes, Sebastiaan
Hoezo ik kan geen klacht indienen? :') logisch redeneren kunnen ze daar blijkbaar niet. kan dat bedrijf niet gewoon failliet gaan, want ik heb alleen maar klachten over postNL



0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19