Brotteller schreef:
Ik heb begin februari een bestelling geplaatst op de website Obliquemen met AfterPay, de bestelling heb ik tot op heden van vandaag niet ontvangen. De klantenservice via de site zelf was niet te bereiken (dus alleen via mail en telefoon), de mail bleek niet te kloppen want nadat ik contact had opgenomen met de Instagram account van Obliquemen bleek het een mailadres te zijn van Eleganza (wtf???).
Er zit nu 2 maanden tussen en ik heb pas een paar weken geleden contact opgenomen omdat bellen voor mij geen oplossing was (hier baal ik echt heel erg van) maar anyways er is dus gekeken naar de Track en Tracé code en daar staat dat het pakket WEL is bezorgd en dat er OOK voor getekend is
voor de duidelijkheid: blijkbaar is het voldoende voor een postbode als er letterlijk een STREEP is gezet ipv een krabbel
ik heb dus nu net gebeld met Eleganza/Obliquemen en zij zeggen tegen mij dat de kosten voor mij zijn vanwege de tijdsbestek die erin zit (omdat ik niet vroegtijdig contact op heb genomen) en dat het volgens de track en trace code wel op bezorgd staat
Sorry voor dit hele verhaal: maar kan iemand mij vertellen wat precies mijn rechten zijn? De bestelling was duur en ik wil niet betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen!
Ik heb begin februari een bestelling geplaatst op de website Obliquemen met AfterPay, de bestelling heb ik tot op heden van vandaag niet ontvangen. De klantenservice via de site zelf was niet te bereiken (dus alleen via mail en telefoon), de mail bleek niet te kloppen want nadat ik contact had opgenomen met de Instagram account van Obliquemen bleek het een mailadres te zijn van Eleganza (wtf???).
Er zit nu 2 maanden tussen en ik heb pas een paar weken geleden contact opgenomen omdat bellen voor mij geen oplossing was (hier baal ik echt heel erg van) maar anyways er is dus gekeken naar de Track en Tracé code en daar staat dat het pakket WEL is bezorgd en dat er OOK voor getekend is
voor de duidelijkheid: blijkbaar is het voldoende voor een postbode als er letterlijk een STREEP is gezet ipv een krabbel
ik heb dus nu net gebeld met Eleganza/Obliquemen en zij zeggen tegen mij dat de kosten voor mij zijn vanwege de tijdsbestek die erin zit (omdat ik niet vroegtijdig contact op heb genomen) en dat het volgens de track en trace code wel op bezorgd staat
Sorry voor dit hele verhaal: maar kan iemand mij vertellen wat precies mijn rechten zijn? De bestelling was duur en ik wil niet betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen!



0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


0