Ellyra schreef:
Ik ben 2,5 maand geleden langs geweest voor een oogmeting, maar ze hadden geen montuur dat ik leuk vond dus ik had er online wat uitgezocht en naar de winkel laten sturen.
Kom ik daar 3 dagen later, hebben ze mijn monturen maar zijn de gegevens van de oogmeting niet opgeslagen.. dus moet ik een nieuwe afspraak maken om het opnieuw te doen. Maar oké, kan gebeuren.
Ik weer opnieuw de oogmeting laten doen en de bril besteld. Krijg je leuk zo'n mailtje dat je het online kan volgen, zou 2 weken duren. Dus ik kijk en na anderhalve week staat er dat hij klaar ligt in de winkel. Maar ik kon hem pas 4 dagen later ophalen want ik had geen tijd.
Kom ik daar, kunnen ze mijn bril niet vinden. Super lang lopen ze te zoeken en ineens roept iemand 'Oh hij ligt in de reparaties! Ohjaa je montuur kwam kapot aan dus we moeten een nieuwe bestellen' (wel leuk dat de website aangeeft van 'We zijn nu je glazen aan het monteren' en 'Je bril is klaar!')
Ik al een beetje chagrijnig dat ik voor niks kwam, als hij kapot aan komt kan je gewoon ff bellen toch?? Maar goed ze zouden hem opnieuw bestellen met 'spoed'...
Nu, na friggin 3 weken ('Spoed' jaja echt niet) krijg ik ineens een telefoontje 'Ja je montuur is kapot dus we moeten een nieuwe bestellen. Maar dat montuur maken ze niet meer dus je moet een andere uitzoeken'
WHYYYY
En dan kijk ik op de HA website om weer wat monturen op te laten sturen, staat er leuk 'Helaas, een zichtzending is niet mogelijk'
Ik ga over 3 weken vet lang op vakantie en moet echt een nieuwe bril want ik heb dagelijks hoofdpijn ;_;
Oh en ik heb hem ook al volledig betaald
Dus, iemand nog aanbevelingen voor een andere opticien? lmao
Ik ben 2,5 maand geleden langs geweest voor een oogmeting, maar ze hadden geen montuur dat ik leuk vond dus ik had er online wat uitgezocht en naar de winkel laten sturen.
Kom ik daar 3 dagen later, hebben ze mijn monturen maar zijn de gegevens van de oogmeting niet opgeslagen.. dus moet ik een nieuwe afspraak maken om het opnieuw te doen. Maar oké, kan gebeuren.
Ik weer opnieuw de oogmeting laten doen en de bril besteld. Krijg je leuk zo'n mailtje dat je het online kan volgen, zou 2 weken duren. Dus ik kijk en na anderhalve week staat er dat hij klaar ligt in de winkel. Maar ik kon hem pas 4 dagen later ophalen want ik had geen tijd.
Kom ik daar, kunnen ze mijn bril niet vinden. Super lang lopen ze te zoeken en ineens roept iemand 'Oh hij ligt in de reparaties! Ohjaa je montuur kwam kapot aan dus we moeten een nieuwe bestellen' (wel leuk dat de website aangeeft van 'We zijn nu je glazen aan het monteren' en 'Je bril is klaar!')
Ik al een beetje chagrijnig dat ik voor niks kwam, als hij kapot aan komt kan je gewoon ff bellen toch?? Maar goed ze zouden hem opnieuw bestellen met 'spoed'...
Nu, na friggin 3 weken ('Spoed' jaja echt niet) krijg ik ineens een telefoontje 'Ja je montuur is kapot dus we moeten een nieuwe bestellen. Maar dat montuur maken ze niet meer dus je moet een andere uitzoeken'
WHYYYY
En dan kijk ik op de HA website om weer wat monturen op te laten sturen, staat er leuk 'Helaas, een zichtzending is niet mogelijk'
Ik ga over 3 weken vet lang op vakantie en moet echt een nieuwe bril want ik heb dagelijks hoofdpijn ;_;
Oh en ik heb hem ook al volledig betaald
Dus, iemand nog aanbevelingen voor een andere opticien? lmao



0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19
. Pearle is zwaar overpriced en gwn kut, Eyewish is kut, CharlieTemple is kut..... :/
. Pearle is zwaar overpriced en gwn kut, Eyewish is kut, CharlieTemple is kut..... :/