Siraxta schreef:
Over 1,5 week hebben wij de eindbeoordeling en het is de bedoeling dat je een presentatie geeft over afgelopen semester. Je moet het over elk lesonderdeel en elk leerdoel hebben en het moet geen presentatie over alleen het hoofdproject worden.
Ik twijfel of ik mijn presentatie wil indelen op lesonderdeel of op leerdoel. Per lesonderdeel is (voor mij) overzichtelijker, maar over sommige onderdelen heb ik weinig te zeggen. Per leerdoel is duidelijk voor de docenten, maar dat kan ook een valkuil zijn want ze stellen altijd moeilijke vragen als je letterlijk zegt "leerdoel x heb ik behaald met opdracht y".
Ik wil het niet chronologisch doen, want dan krijg je steeds "oh ja dit hoorde er ook nog bij" en dat doet eigenlijk niemand om die reden.
Over 1,5 week hebben wij de eindbeoordeling en het is de bedoeling dat je een presentatie geeft over afgelopen semester. Je moet het over elk lesonderdeel en elk leerdoel hebben en het moet geen presentatie over alleen het hoofdproject worden.
Ik twijfel of ik mijn presentatie wil indelen op lesonderdeel of op leerdoel. Per lesonderdeel is (voor mij) overzichtelijker, maar over sommige onderdelen heb ik weinig te zeggen. Per leerdoel is duidelijk voor de docenten, maar dat kan ook een valkuil zijn want ze stellen altijd moeilijke vragen als je letterlijk zegt "leerdoel x heb ik behaald met opdracht y".
Ik wil het niet chronologisch doen, want dan krijg je steeds "oh ja dit hoorde er ook nog bij" en dat doet eigenlijk niemand om die reden.



0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19