Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Anoniem
Kijk mijn nieuwe blog.. Veel leuks..!! Xxxx
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen
Grrrr
Humblebrag
Wereldberoemd



Oké voordat ik aan mijn irritatieverhaal begin wil ik bij deze vast zeggen dat dit een luxeprobleem is.

Okeoke daar komt het.

Ik heb een iPhone 8 plus telefoon, waar ik alles mee doen, Als in bankzaken en voor mijn werk gebruik ik hem ook. Een tijdje geleden heb ik hem laten vallen tijdens de verhuizing waardoor er rechtsbovenin een flinke barst zat, maar niet hinderlijk ofzo. een paar maanden later wil ik bij mijn verzekering hem laten maken, dit was gelukkig geen probleem. (Ik betaal voor de verzekering 11 euro per maand bovenop mijn abonnement).

oke ik maak een afspraak wanneer ze de telefoon kunnen ophalen. De afspraak gemaakt voor vorige week dinsdag tussen 8.00 en 13.00. Oké helemaal prima, ik keurig om 8.00 wakker en keurig gewacht tot 13.00. Om 14.00 was er nog steeds niemand geweest, ik gebeld naar het bedrijf, ja die kon de koerier niet bereiken en kon mij niks vertellen. Aangegeven dat ik die middag ook nog moest werken dus dat ik niet langer kan wachten, “ja ja ja sorry mevrouw, we laten u iets horen als wij ook wat horen”. Oké prima. 17.30 nog steeds niks gehoord, ik bel zelf weer het bedrijf, ja de koerier is nu net onderweg en is met 3 uur bij u....
Ik met mijn stomme Kop vertrouw de boel dus niet meer als het ophalen van een telefoon al zo moeilijk gaat... en dan gaat het ook niet om even een oude Nokia ofzo, nee het gaat om een dure telefoon waar ik alles mee doen. Maar oké het moet gebeuren dus ik geef mijn telefoon mee. 

Hij is dus dinsdag opgehaald en ze hebben een 48 uur service. Ik word 2 dagen later gebeld met mededeling dat hij die dag (donderdag) pas is aangekomen. (Waar was mijn telefoon woensdag?!?) en ook met de vraag of ik een leentoestel wilde hebben. Nou nee ik ben al twee dagen mijn telefoon kwijt, ik kan er vast nog wel een dag zonder. Ik ging er van uit dat met de 48 uur service is zaterdag wel een bericht zou krijgen wanneer ik hem weer thuis kan laten brengen, maar helemaal niks....

Ik bel net naar het bedrijf met de vraag hoe het er voor staat... ligt hij nog bij de reparatie... oorzaak onbekend en onbekend wanneer ik hem terugkrijg... het was een €(&(#’d barst rechts boven in het scherm, hoe lang moet dit duren...

Sorry hoor maar als ik naar de Turk hier op de hoek ga zet hij binnen een half uur een nieuw scherm er in en is het klaar. Wijze les, ik zet de verkering stop en doe dit de volgende keer. 
SexyBlueUnicorn
Internationale ster



Ik laat telefoons sws niet verzekeren en om dit gebeuren ga ik niet naar de fabrikant Hahaha, laat het gwn maken bij een goedkoop iemand, of doe het zelf.

Huawei heeft ook zo'n service, maar echt als een telefoon krom gaat door dat de accu warm word vinden zij dat je dat zelf hebt gedaan en moet je er voor gaan betalen 🙄😒
Humblebrag
Wereldberoemd



SexyBlueUnicorn schreef:
Ik laat telefoons sws niet verzekeren en om dit gebeuren ga ik niet naar de fabrikant Hahaha, laat het gwn maken bij een goedkoop iemand, of doe het zelf.

Huawei heeft ook zo'n service, maar echt als een telefoon krom gaat door dat de accu warm word vinden zij dat je dat zelf hebt gedaan en moet je er voor gaan betalen 🙄😒
Ooh gadver.. ja ik heb mijn lesje nu ook wel geleerd
Anoniem
Popster



Wauw goeie “service”, hopelijk heb je hem snel terug!! Ik ben altijd een beetje wantrouwig bij zo’n dingen haha
Humblebrag
Wereldberoemd



Sami schreef:
Wauw goeie “service”, hopelijk heb je hem snel terug!! Ik ben altijd een beetje wantrouwig bij zo’n dingen haha
Hahah ja hea, raad het iedereen aan. Hahaha no.
Account verwijderd




En daar betaal je €11 per maand voor, echt kut!
Phobias
Internationale ster



Mercredi schreef:
En daar betaal je €11 per maand voor, echt kut!

Humblebrag
Wereldberoemd



Mercredi schreef:
En daar betaal je €11 per maand voor, echt kut!
Jaa maar echt... schijtziek wordt je er van. 
SexyBlueUnicorn
Internationale ster



Humblebrag schreef:
SexyBlueUnicorn schreef:
Ik laat telefoons sws niet verzekeren en om dit gebeuren ga ik niet naar de fabrikant Hahaha, laat het gwn maken bij een goedkoop iemand, of doe het zelf.

Huawei heeft ook zo'n service, maar echt als een telefoon krom gaat door dat de accu warm word vinden zij dat je dat zelf hebt gedaan en moet je er voor gaan betalen 🙄😒
Ooh gadver.. ja ik heb mijn lesje nu ook wel geleerd
Ja was echt vet veel gezeik hoor. Weken lang bellen mailen en wachten lol. Nu vervang ik m'n telefoon gwn als ie op is hahaha
Tam
Wereldberoemd



Jeetje ik zou even een flinke klacht indienen. Dit is echt hele slechte service.
Anoniem
Wereldberoemd



Wat een service voor 11 euro per maand... probeer er een goede schadevergoeding voor te regelen, nadat je je telefoon terug hebt. Anders maken ze hem nog expres kapot ofzo.
Anoniem
Queen of Queens



Klacht indienen! En inderdaad je verzekering stop zetten.
Anoniem
YouTube-ster



Wij hadden dit ook een keer maar niet met een telefoon. Hebben toen bijna 2 maanden moeten wachten. 
Humblebrag
Wereldberoemd



Thnx voor de support Guys ♥️✌🏻
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld