Lavaires schreef:Demi schreef:
Ik zou zorgen voor een opvallende vormgeving! Bijvoorbeeld via Canva, dan springt je brief er iig uit om te lezen
Maar vooral: wat heb jij te bieden? Wat zijn je sterke punten die je kunt verbinden aan de werkzaamheden? Wat heb je wat andere studenten niet kunnen bieden? Ben je bijvoorbeeld heel erg goed in een bepaald vak, heb je bepaalde cursussen/diploma's/ervaringen/etc.?
En wat is de link die jij voelt met het bedrijf? Waarom wil je zo graag bij die rederij? Wat spreekt je aan wat andere rederijen niet hebben en waarom sluit dat aan bij jouw visie? (Bij mij werkte bijvoorbeeld dat ik zei dat ik het mooi vond dat ze eerlijk waren dat niet alleen het creëren van blije klanten centraal stond, maar ook het behalen van winst - we zijn immers geen liefdadigheidsinstelling: blije klanten zijn belangrijk, maar een gezond bedrijf nog belangrijker)
Is dat niet raar dat je een mail stuurt met wie je bent en dat ze dan in de bijlage naar je canva brief moeten kijken omdat je daar alles in hebt gezet?
Ik doe een vormgeving opleiding en dat werd ons door die reden dus afgeraden omdat t beetje raar is dan?
Huh echt? Wij moesten juist onze cv en motivatie als bijlage sturen en dan een korte begeleidende mail