Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Mai
Zo te zien hadden we een BTB Beste vp koppel nodig xoxox
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen
ja echt kutziggo
Anoniem
Wereldberoemd



dan bel je die klantenservice aangezien ze hun beloftes niet nakomen en gewoon onterecht geld blijven afschrijven terwijl ze al in 1x 189 afschreven en je al 100x met de klantenservice gebeld hebt (vind dit ook echt NIET kunnen tbh????? wtf is dit voor bedrijf)

laten ze je serieus 10 minuten in de wacht staan tijdens het 'nakijken'

ja mijn reet?????????? ik moet nu dus die belkosten ook nog leuk per minuut gaan betalen en hun gaan ondertussen gewoon even andere klanten helpen ofzo ????? echt m'n ass dat het een kwartier duurt om even m'n gegevens na te kijken, afzetters
Account verwijderd




Kun je die 189 euro niet terughalen?
Anoniem
Wereldberoemd



Daar heeft mijn oom een trucje voor. Op hun site aangeven dat je wil opzeggen. Dan bellen ze jou ipv dat je in de wacht moet :)
Liesx
Popster



Ik heb voor (Vodafone)Ziggo gewerkt en dit soort fouten worden heel veel gemaakt, het punt is dat het hun niet uitmaakt, want bot gezegd is het een probleem van de klant in hun ogen. Wel echt rot, maar om het terug te krijgen moet je er echt achteraan blijven gaan, ze gaan het helaas niet voor je doen. Wel is het echt rot dat ik vaak met mensen belde die ik super graag wilde helpen en dus in de wacht moest zetten, maar maar heel weinig mensen hebben rechten in het systeem voor dit soort dingen, dus vandaar dat het lang duurt en veel doorverbinden. Het beste kan je zeggen dat je weg wilt gaan, dan reageren ze opeens  doe dit wel bij de afdeling opzeggingen, want veel afdelingen kunnen weer minder door te weinig rechten
Anoniem
Wereldberoemd



Liesx schreef:
Ik heb voor (Vodafone)Ziggo gewerkt en dit soort fouten worden heel veel gemaakt, het punt is dat het hun niet uitmaakt, want bot gezegd is het een probleem van de klant in hun ogen. Wel echt rot, maar om het terug te krijgen moet je er echt achteraan blijven gaan, ze gaan het helaas niet voor je doen. Wel is het echt rot dat ik vaak met mensen belde die ik super graag wilde helpen en dus in de wacht moest zetten, maar maar heel weinig mensen hebben rechten in het systeem voor dit soort dingen, dus vandaar dat het lang duurt en veel doorverbinden. Het beste kan je zeggen dat je weg wilt gaan, dan reageren ze opeens 
ja jezus???? echt heel kut dit, vind dit niet normaal

nu zeggen ze ineens dat ze toen in maart dat bedrag afschreven voor de maand februari, maart én april??????????? sorry hoor maar ik snap er geen kut van en vind het ook allesbehalve netjes hoe ze dit zogenaamd geregeld hebben, want destijds zeiden ze ook dat het niet klopte en dat het voor een halfjaar was, en nu klopt het ineens wel????

ja ik denk tbh dat ik echt weg wil lol want nu kan ik 67 euro per maand gaan neerleggen voor dat kloteabbonement bij hun maar vgm klopt het van geen kanten
Anoniem
Wereldberoemd



Giselle schreef:
Daar heeft mijn oom een trucje voor. Op hun site aangeven dat je wil opzeggen. Dan bellen ze jou ipv dat je in de wacht moet
dit is ook wel echt slim lol maar dan moet het via zo'n online opzegformulier ofzo toch?? je kunt ook bellen maar moet je dan niet weer wachten? @Giselle 

en straks wordt het echt stopgezet rip
al wil ik tbh wel echt weg bij hun want echt de slechtste service ooit 
Liesx
Popster



Igneous schreef:
Liesx schreef:
Ik heb voor (Vodafone)Ziggo gewerkt en dit soort fouten worden heel veel gemaakt, het punt is dat het hun niet uitmaakt, want bot gezegd is het een probleem van de klant in hun ogen. Wel echt rot, maar om het terug te krijgen moet je er echt achteraan blijven gaan, ze gaan het helaas niet voor je doen. Wel is het echt rot dat ik vaak met mensen belde die ik super graag wilde helpen en dus in de wacht moest zetten, maar maar heel weinig mensen hebben rechten in het systeem voor dit soort dingen, dus vandaar dat het lang duurt en veel doorverbinden. Het beste kan je zeggen dat je weg wilt gaan, dan reageren ze opeens 
ja jezus???? echt heel kut dit, vind dit niet normaal

nu zeggen ze ineens dat ze toen in maart dat bedrag afschreven voor de maand februari, maart én april??????????? sorry hoor maar ik snap er geen kut van en vind het ook allesbehalve netjes hoe ze dit zogenaamd geregeld hebben, want destijds zeiden ze ook dat het niet klopte en dat het voor een halfjaar was, en nu klopt het ineens wel????

ja ik denk tbh dat ik echt weg wil lol want nu kan ik 67 euro per maand gaan neerleggen voor dat kloteabbonement bij hun maar vgm klopt het van geen kanten
Het is ook niet normaal, wel doen ze soms gekke dingen met de afschrijvingen die wel kloppen. Kans is groot dat degene aan de telefoon nog niet eens weet hoe het zit en het vervelende is het dat de klant het dus zelf maar uit moet zoeken. Als je een huistelefoon bij ziggo hebt aangesloten is het bellen naar de klantenservice trouwens wel gratis, maar ik weet natuurlijk niet of je dat hebt?
Anoniem
Wereldberoemd



Liesx schreef:
Igneous schreef:
Liesx schreef:
Ik heb voor (Vodafone)Ziggo gewerkt en dit soort fouten worden heel veel gemaakt, het punt is dat het hun niet uitmaakt, want bot gezegd is het een probleem van de klant in hun ogen. Wel echt rot, maar om het terug te krijgen moet je er echt achteraan blijven gaan, ze gaan het helaas niet voor je doen. Wel is het echt rot dat ik vaak met mensen belde die ik super graag wilde helpen en dus in de wacht moest zetten, maar maar heel weinig mensen hebben rechten in het systeem voor dit soort dingen, dus vandaar dat het lang duurt en veel doorverbinden. Het beste kan je zeggen dat je weg wilt gaan, dan reageren ze opeens 
ja jezus???? echt heel kut dit, vind dit niet normaal

nu zeggen ze ineens dat ze toen in maart dat bedrag afschreven voor de maand februari, maart én april??????????? sorry hoor maar ik snap er geen kut van en vind het ook allesbehalve netjes hoe ze dit zogenaamd geregeld hebben, want destijds zeiden ze ook dat het niet klopte en dat het voor een halfjaar was, en nu klopt het ineens wel????

ja ik denk tbh dat ik echt weg wil lol want nu kan ik 67 euro per maand gaan neerleggen voor dat kloteabbonement bij hun maar vgm klopt het van geen kanten
Het is ook niet normaal, wel doen ze soms gekke dingen met de afschrijvingen die wel kloppen. Kans is groot dat degene aan de telefoon nog niet eens weet hoe het zit en het vervelende is het dat de klant het dus zelf maar uit moet zoeken. Als je een huistelefoon bij ziggo hebt aangesloten is het bellen naar de klantenservice trouwens wel gratis, maar ik weet natuurlijk niet of je dat hebt?
ugh serieus?? ja die eerste die ik aan de telefoon had wilde 35 euro crediteren ofzo, maar ik zei dat het dan nog niet klopte, werd ik doorverbonden en die zei dat alles gewoon klopte en krijg dus alsnog niks terug??? like wat???????

nee, vgm wel in m'n abonnement (vet raar) maar heb idd alleen mobiele telefoon
Liesx
Popster



Igneous schreef:
Liesx schreef:
Igneous schreef:
ja jezus???? echt heel kut dit, vind dit niet normaal

nu zeggen ze ineens dat ze toen in maart dat bedrag afschreven voor de maand februari, maart én april??????????? sorry hoor maar ik snap er geen kut van en vind het ook allesbehalve netjes hoe ze dit zogenaamd geregeld hebben, want destijds zeiden ze ook dat het niet klopte en dat het voor een halfjaar was, en nu klopt het ineens wel????

ja ik denk tbh dat ik echt weg wil lol want nu kan ik 67 euro per maand gaan neerleggen voor dat kloteabbonement bij hun maar vgm klopt het van geen kanten
Het is ook niet normaal, wel doen ze soms gekke dingen met de afschrijvingen die wel kloppen. Kans is groot dat degene aan de telefoon nog niet eens weet hoe het zit en het vervelende is het dat de klant het dus zelf maar uit moet zoeken. Als je een huistelefoon bij ziggo hebt aangesloten is het bellen naar de klantenservice trouwens wel gratis, maar ik weet natuurlijk niet of je dat hebt?
ugh serieus?? ja die eerste die ik aan de telefoon had wilde 35 euro crediteren ofzo, maar ik zei dat het dan nog niet klopte, werd ik doorverbonden en die zei dat alles gewoon klopte en krijg dus alsnog niks terug??? like wat???????

nee, vgm wel in m'n abonnement (vet raar) maar heb idd alleen mobiele telefoon
Ja er werken veel jonge en onervaren medewerkers met heel weinig rechten wat betreft het systeem. Vaak weten we niet waar het over gaat, want er worden super onduidelijke (en soms zelfs geen) aantekeningen gemaakt in het systeem en dingen worden soms op een rare manier 'opgelost', dus het is heel lastig mensen te helpen/het verhaal goed te begrijpen en na te trekken of het klopt. Ook zijn er weinig supervisors aanwezig om het personeel te helpen, dus het grootste deel vd tijd als je iemand in de wacht zet ben je aan het wachten tot er iemand beschikbaar is, die er (hopelijk) meer van weet.
Acnolgia
YouTube-ster



Het is echt een kut bedrijf
Anoniem
Wereldberoemd



Liesx schreef:
Igneous schreef:
Liesx schreef:
Het is ook niet normaal, wel doen ze soms gekke dingen met de afschrijvingen die wel kloppen. Kans is groot dat degene aan de telefoon nog niet eens weet hoe het zit en het vervelende is het dat de klant het dus zelf maar uit moet zoeken. Als je een huistelefoon bij ziggo hebt aangesloten is het bellen naar de klantenservice trouwens wel gratis, maar ik weet natuurlijk niet of je dat hebt?
ugh serieus?? ja die eerste die ik aan de telefoon had wilde 35 euro crediteren ofzo, maar ik zei dat het dan nog niet klopte, werd ik doorverbonden en die zei dat alles gewoon klopte en krijg dus alsnog niks terug??? like wat???????

nee, vgm wel in m'n abonnement (vet raar) maar heb idd alleen mobiele telefoon
Ja er werken veel jonge en onervaren medewerkers met heel weinig rechten wat betreft het systeem. Vaak weten we niet waar het over gaat, want er worden super onduidelijke (en soms zelfs geen) aantekeningen gemaakt in het systeem en dingen worden soms op een rare manier 'opgelost', dus het is heel lastig mensen te helpen/het verhaal goed te begrijpen en na te trekken of het klopt. Ook zijn er weinig supervisors aanwezig om het personeel te helpen, dus het grootste deel vd tijd als je iemand in de wacht zet ben je aan het wachten tot er iemand beschikbaar is, die er (hopelijk) meer van weet.
oh op die manier
jemig, ja ben in totaal echt langer dan een halfuur bezig geweest nu aka meteen gewoon 5 euro ofzo verspild lmao maar vet slecht???? maar nu heb ik dus niks hh, nu heb ik nieteens die 35 euro terug en blijft die 189 euro dus gewoon bij hun, sorry maar echt can't deal, maar als ik m'n abonnement nu wil opzeggen komen er ook allemaal kosten bij zag ik net dus nu weet ik ff niet wat ik ga doen lol
vind het sws niet chill dat ik nu 70 euro aan tv kwijt ben per maand, want dat is het enige wat ik gebruik en t is ook ineens duurder wtf, het zijn echt afzetters wtf klote bedrijf

ze hebben ook ineens die abbonementskosten even verhoogd maar dat mogen ze schijnbaar omdat dat in t contract stond, rude
maar ok daar kan ik nog mee leven want dat gaat niet om ff 200 euro
Anoniem
Wereldberoemd



Acnologia schreef:
Het is echt een kut bedrijf
ja, echt nooit weer

kpn is zóveel beter, daar zat ik eerst bij en nog nooit problemen mee gehad, ziggo is echt k u t, weet ik dat ook weer lmao

sws al die providers zijn kut tbh tho maar ok ziggo is echt the worst of the worst 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld