Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Anoniem
Kijk mijn nieuwe blog.. Veel leuks..!! Xxxx
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Pagina: | Volgende | Laatste
what the fuck
Anoniem
Wereldberoemd



post nl?????
ik zat in de klantenservice met een post nl medewerker, ten eerste: hij/zij maakt vet veel spelfouten

ten tweede, en ik citeer:
'Ok ik ga niet in discussie op de site van post nl kan je rustig alles doorlezen hoe het in zn werk gaat.'

dus ik antwoord vervolgens gewoon netjes:
'sorry..? ik probeer geen discussie te beginnen natuurlijk, ik heb alleen het idee dat mijn vraag verkeerd wordt begrepen..'

waarop ik als antwoord kreeg:
'Geeft niet maar je moet goed lezen. Jij geeft aan dat je bijna nooit je pakket kan wijzigen.'


lol, ik moet goed lezen????? hij begrijp m'n vraag niet, wow vind dit echt vet rude, zo ga je toch niet om als bedrijf met klanten?????? ik ben echt shook, dit heb ik nog nooit meegemaakt 

ook vooral dat eerste ok ga niet in discussie lees maar op post nl site 
wtf hahahaha
Anoniem
Popster



tbh de klantendiensten bij pakjesbedrijven stellen nooit veel voor (heb zelf bij een pakjesdienst gewerkt)
Anoniem
Popster



bellen of anders op socialmedia posten zodat er rugbaarheid aan word gegeven
Demi
Wereldberoemd



Vraag ff wie z’n manager is anders
Anoniem
Wereldberoemd



Yvie schreef:
als je vraagt waar je een klacht kan indienen zijn ze vaak wel ineens aardig heel gek
idk, ik ga liever niks 'uitlokken' bij zo'n type (althans, wordt hier toch een beetje bang van LMAO), de medewerker in kwestie heeft wel al mijn gegevens natuurlijk en voel me daar dan ook niet heel prettig bij
Anoniem
Wereldberoemd



Sami schreef:
tbh de klantendiensten bij pakjesbedrijven stellen nooit veel voor (heb zelf bij een pakjesdienst gewerkt)
nee idd, maar dit vind ik hooguit echt onbeschoft hahahaha ???? je blijft toch altijd beleefd naar klanten?? hoe is deze persoon aangenomen? wordt hier geen toezicht op gehouden ofzo wtf

maar idd, ben nu nog niks wijzer geworden, de vorige keer kreeg ik ook al een of andere dude uit india ofzo aan de telefoon en het duurde letterijk een halfuur omdat ik hem niet kon verstaan.............. neem gewoon fatsoenlijk opgeleide mensen aan ofzo
Aoba
YouTube-ster



Je bedoelt de optie om de verzendtijd/plaats te kiezen?
Anoniem
Wereldberoemd



DHL is nog altijd erger :')
Anoniem
Wereldberoemd



Sylvarium schreef:
bellen of anders op socialmedia posten zodat er rugbaarheid aan word gegeven
met bellen heb ik ook een slechte ervaring bij hen hhhh en heb geen social media rip
Anoniem
Wereldberoemd



Rye schreef:
DHL is nog altijd erger :')
oh hoe dat?? ik vind dhl nog beter, postnl is echt THE WORST, altijd gezeik met hun, ugh
Anoniem
Wereldberoemd



Had inderdaad wel wat professioneler gekund tbh
Account verwijderd




Rhyolite schreef:
Ik vind het eigenlijk niet zo shockerend, hij had veel vriendelijker kunnen reageren, maar ik vind 'sorry..?' ook niet heel vriendelijk haha. 
Dit
Account verwijderd




Igneous schreef:
Sami schreef:
tbh de klantendiensten bij pakjesbedrijven stellen nooit veel voor (heb zelf bij een pakjesdienst gewerkt)
nee idd, maar dit vind ik hooguit echt onbeschoft hahahaha ???? je blijft toch altijd beleefd naar klanten?? hoe is deze persoon aangenomen? wordt hier geen toezicht op gehouden ofzo wtf

maar idd, ben nu nog niks wijzer geworden, de vorige keer kreeg ik ook al een of andere dude uit india ofzo aan de telefoon en het duurde letterijk een halfuur omdat ik hem niet kon verstaan.............. neem gewoon fatsoenlijk opgeleide mensen aan ofzo
zo onbeschoft is het nu toch ook weer niet
Account verwijderd




Rhyolite schreef:
Ik vind het eigenlijk niet zo shockerend, hij had veel vriendelijker kunnen reageren, maar ik vind 'sorry..?' ook niet heel vriendelijk haha. 

Demi
Wereldberoemd



Rhyolite schreef:
Ik vind het eigenlijk niet zo shockerend, hij had veel vriendelijker kunnen reageren, maar ik vind 'sorry..?' ook niet heel vriendelijk haha. 
“ok ik ga niet in discussie” vind ik nou niet echt de prijs voor klantenservicemedewerker van de maand verdienen
Anoniem
Wereldberoemd



Demi schreef:
Rhyolite schreef:
Ik vind het eigenlijk niet zo shockerend, hij had veel vriendelijker kunnen reageren, maar ik vind 'sorry..?' ook niet heel vriendelijk haha. 
“ok ik ga niet in discussie” vind ik nou niet echt de prijs voor klantenservicemedewerker van de maand verdienen
maar ook: iedereen die ooit iets met klanten(service) te maken heeft gehad weet dat je altijd vriendelijk blijft
hij had gewoon "dit staat op de website" met een link kunnen sturen ipv "ik ga niet in discussie" like dat is gewoon een gekke opmerking 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste