Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Mai
Zo te zien hadden we een BTB Beste vp koppel nodig xoxox
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen
Ik word GEK van de mediamarkt
Anoniem
Popster



Ze hebben 2 MAANDEN er over gedaan om mijn telefoon bij mij te krijgen, terwijl ik hem enkel inleverde voor een schermreparatie die 2 dagen zou duren. (Iets langer omdat er onderdelen besteld moesten worden, dat kon tot een week duren.)

Ondertussen heb ik 100 euro voor die reparatie betaald (in plaats van 109 euro) en dus 2 maanden abonnementskosten à 25 euro per maand, waar ik niets mee kon omdat ik dus geen telefoon had. 

Ik heb mijn telefoon in de ene winkel afgeleverd voor een reparatie, begin november. Hier hebben ze zelf tijdens de reparatie een kabeltje kapot gemaakt, waardoor blijkbaar mijn homebutton niet meer werkte. Dit heb ik overigens pas gehoord toen ik na bijna 2 weken eens langs de winkel ging omdat ze vergeten waren me te bellen. Ze boden hun excuses aan en zeiden dat het gemaakt ging worden. Omdat ik ondertussen naar de andere kant van het land ging verhuizen, was het ook geen enkel probleem om de telefoon direct naar mijn huisadres te sturen. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat mijn telefoon na de drukte van black friday op de post ging. Prima.

Surprise! Het rechtstreeks naar me opsturen bleek wel een probleem te zijn, waardoor hij naar de dichtstbijzijnde mediamarkt gestuurd zou worden. Ook geen probleem, ware het niet dat we toen al anderhalve maand verder waren. Mijn telefoon is ook nog eens eerst naar het reparatiecentrum gestuurd en niet naar de mediamarkt waar hij heen moest, waardoor ik nog langer kon wachten. 

In de winkel waar ik hem vandaag heb opgehaald kunnen ze niets voor me betekenen qua tegemoetkoming.  Ik moet eerst WEER de klantenservice bellen en als zij niets voor me kunnen doen - wat heel erg waarschijnlijk omdat ze amper iets MOGEN doen - moet ik online een formuliertje invullen. Ik word hier gewoon zo moe van. Ik ben heel geduldig en begripvol geweest - mensen maken nu eenmaal foutjes, maar nu ben ik het gewoon echt beu.

De kers op de taart? Mijn homebutton zit er nu ook nog eens scheef in, waardoor hij op en neer wiebelt. Hij is te gebruiken, dus dat is goed, maar dit kan écht niet. Niet na zo veel tijd.



sorry guys dit moest ik ff kwijt 
Chanyeol
Wereldberoemd



Mediamarkt is zoooo traag met zn shit
mn zus heeft van de week der pakketje ervan binnen.... na anderhalve maand
I MEAN WTF
Anoniem
Popster



Chanyeol schreef:
Mediamarkt is zoooo traag met zn shit
mn zus heeft van de week der pakketje ervan binnen.... na anderhalve maand
I MEAN WTF
Ja maar het hele systeem werkt ook niet? 

Winkels kunnen elkaar dus niet eens direct bellen???????? Ook zij moeten een of andere belcentrale/klantenservice bellen of zo

En die klantenservice.... damn, laat ik daar niet over beginnen. Vast en zeker hele lieve mensen, maar ze kunnen me enkel vertellen wat ik al weet en mogen me niet in contact brengen met de winkel zelf. Ze kunnen overigens wel een berichtje sturen naar desbetreffende winkel dat ze me moeten bellen, maar daar had de winkel zelf ook geen weet van??
Chanyeol
Wereldberoemd



Cinderella schreef:
Chanyeol schreef:
Mediamarkt is zoooo traag met zn shit
mn zus heeft van de week der pakketje ervan binnen.... na anderhalve maand
I MEAN WTF
Ja maar het hele systeem werkt ook niet? 

Winkels kunnen elkaar dus niet eens direct bellen???????? Ook zij moeten een of andere belcentrale/klantenservice bellen of zo

En die klantenservice.... damn, laat ik daar niet over beginnen. Vast en zeker hele lieve mensen, maar ze kunnen me enkel vertellen wat ik al weet en mogen me niet in contact brengen met de winkel zelf. Ze kunnen overigens wel een berichtje sturen naar desbetreffende winkel dat ze me moeten bellen, maar daar had de winkel zelf ook geen weet van??
klantenservice? Wat is dat? Kennen ze daar niet hoor
Anoniem
Popster



Chanyeol schreef:
Cinderella schreef:
Chanyeol schreef:
Mediamarkt is zoooo traag met zn shit
mn zus heeft van de week der pakketje ervan binnen.... na anderhalve maand
I MEAN WTF
Ja maar het hele systeem werkt ook niet? 

Winkels kunnen elkaar dus niet eens direct bellen???????? Ook zij moeten een of andere belcentrale/klantenservice bellen of zo

En die klantenservice.... damn, laat ik daar niet over beginnen. Vast en zeker hele lieve mensen, maar ze kunnen me enkel vertellen wat ik al weet en mogen me niet in contact brengen met de winkel zelf. Ze kunnen overigens wel een berichtje sturen naar desbetreffende winkel dat ze me moeten bellen, maar daar had de winkel zelf ook geen weet van??
klantenservice? Wat is dat? Kennen ze daar niet hoor

De mensen in de winkel zelf waren best lief en begripvol, dat is het erge ook nog. Ik wil hun niet blamen van alles, want ze doen ook gewoon maar hun best maar ASDFGHJKLKJHGFDGHJKJHGBFGVRNhj zo veel kleine foutjes en ik blijf zitten met de gebakken peren
Chanyeol
Wereldberoemd



Cinderella schreef:
Chanyeol schreef:
Cinderella schreef:
Ja maar het hele systeem werkt ook niet? 

Winkels kunnen elkaar dus niet eens direct bellen???????? Ook zij moeten een of andere belcentrale/klantenservice bellen of zo

En die klantenservice.... damn, laat ik daar niet over beginnen. Vast en zeker hele lieve mensen, maar ze kunnen me enkel vertellen wat ik al weet en mogen me niet in contact brengen met de winkel zelf. Ze kunnen overigens wel een berichtje sturen naar desbetreffende winkel dat ze me moeten bellen, maar daar had de winkel zelf ook geen weet van??
klantenservice? Wat is dat? Kennen ze daar niet hoor

De mensen in de winkel zelf waren best lief en begripvol, dat is het erge ook nog. Ik wil hun niet blamen van alles, want ze doen ook gewoon maar hun best maar ASDFGHJKLKJHGFDGHJKJHGBFGVRNhj zo veel kleine foutjes en ik blijf zitten met de gebakken peren
En dan ook gewoon zeggen bij de klantenservice ja postnl heeft het pakketje al.... en na 3000x bellen/chatten zeggen ze ja de bestelling is nog niet eens bij het magazijn aangekomen.... jaaaaaaaa hijs momenteel niet leverbaar. LUL NIET
Anoniem
Popster



Chanyeol schreef:
Cinderella schreef:
Chanyeol schreef:
klantenservice? Wat is dat? Kennen ze daar niet hoor

De mensen in de winkel zelf waren best lief en begripvol, dat is het erge ook nog. Ik wil hun niet blamen van alles, want ze doen ook gewoon maar hun best maar ASDFGHJKLKJHGFDGHJKJHGBFGVRNhj zo veel kleine foutjes en ik blijf zitten met de gebakken peren
En dan ook gewoon zeggen bij de klantenservice ja postnl heeft het pakketje al.... en na 3000x bellen/chatten zeggen ze ja de bestelling is nog niet eens bij het magazijn aangekomen.... jaaaaaaaa hijs momenteel niet leverbaar. LUL NIET

Echt? Ugh. Klinkt weer helemaal top dit. Ze verzinnen het ook gewoon ter plekke dus
Anoniem
Internationale ster



welke homebutton
i dont even have one
Anoniem
Internationale ster



Mediamarkt is gewoon kut

en toch koop ik elke keer weer mijn shit daar 

;x
Demi
Wereldberoemd



Zorg dat je in de winkel iemand met een hogere functie te spreken krijgt, ik ben gewoon drie keer weggegaan en opnieuw teruggekomen totdat ik m’n zin kreeg van iemand van hogere hand loooooool ze proberen je gewoon compleet af te schepen
Anoniem
Popster



Demi schreef:
Zorg dat je in de winkel iemand met een hogere functie te spreken krijgt, ik ben gewoon drie keer weggegaan en opnieuw teruggekomen totdat ik m’n zin kreeg van iemand van hogere hand loooooool ze proberen je gewoon compleet af te schepen
Ja maar het kutte is nu ook nog. De winkel waar ik 'm heb opgehaald kan inderdaad ook weinig omdat zij enkel de ontvangende partij zijn en communicatie tussen winkel gewoon ook echt heel slecht is

En ik ga niet 4 uur in de trein om naar de mediamarkt te gaan, no way
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld