Cinderella schreef:
Ze hebben 2 MAANDEN er over gedaan om mijn telefoon bij mij te krijgen, terwijl ik hem enkel inleverde voor een schermreparatie die 2 dagen zou duren. (Iets langer omdat er onderdelen besteld moesten worden, dat kon tot een week duren.)
Ondertussen heb ik 100 euro voor die reparatie betaald (in plaats van 109 euro) en dus 2 maanden abonnementskosten à 25 euro per maand, waar ik niets mee kon omdat ik dus geen telefoon had.
Ik heb mijn telefoon in de ene winkel afgeleverd voor een reparatie, begin november. Hier hebben ze zelf tijdens de reparatie een kabeltje kapot gemaakt, waardoor blijkbaar mijn homebutton niet meer werkte. Dit heb ik overigens pas gehoord toen ik na bijna 2 weken eens langs de winkel ging omdat ze vergeten waren me te bellen. Ze boden hun excuses aan en zeiden dat het gemaakt ging worden. Omdat ik ondertussen naar de andere kant van het land ging verhuizen, was het ook geen enkel probleem om de telefoon direct naar mijn huisadres te sturen. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat mijn telefoon na de drukte van black friday op de post ging. Prima.
Surprise! Het rechtstreeks naar me opsturen bleek wel een probleem te zijn, waardoor hij naar de dichtstbijzijnde mediamarkt gestuurd zou worden. Ook geen probleem, ware het niet dat we toen al anderhalve maand verder waren. Mijn telefoon is ook nog eens eerst naar het reparatiecentrum gestuurd en niet naar de mediamarkt waar hij heen moest, waardoor ik nog langer kon wachten.
In de winkel waar ik hem vandaag heb opgehaald kunnen ze niets voor me betekenen qua tegemoetkoming. Ik moet eerst WEER de klantenservice bellen en als zij niets voor me kunnen doen - wat heel erg waarschijnlijk omdat ze amper iets MOGEN doen - moet ik online een formuliertje invullen. Ik word hier gewoon zo moe van. Ik ben heel geduldig en begripvol geweest - mensen maken nu eenmaal foutjes, maar nu ben ik het gewoon echt beu.
De kers op de taart? Mijn homebutton zit er nu ook nog eens scheef in, waardoor hij op en neer wiebelt. Hij is te gebruiken, dus dat is goed, maar dit kan écht niet. Niet na zo veel tijd.
sorry guys dit moest ik ff kwijt
Ze hebben 2 MAANDEN er over gedaan om mijn telefoon bij mij te krijgen, terwijl ik hem enkel inleverde voor een schermreparatie die 2 dagen zou duren. (Iets langer omdat er onderdelen besteld moesten worden, dat kon tot een week duren.)
Ondertussen heb ik 100 euro voor die reparatie betaald (in plaats van 109 euro) en dus 2 maanden abonnementskosten à 25 euro per maand, waar ik niets mee kon omdat ik dus geen telefoon had.
Ik heb mijn telefoon in de ene winkel afgeleverd voor een reparatie, begin november. Hier hebben ze zelf tijdens de reparatie een kabeltje kapot gemaakt, waardoor blijkbaar mijn homebutton niet meer werkte. Dit heb ik overigens pas gehoord toen ik na bijna 2 weken eens langs de winkel ging omdat ze vergeten waren me te bellen. Ze boden hun excuses aan en zeiden dat het gemaakt ging worden. Omdat ik ondertussen naar de andere kant van het land ging verhuizen, was het ook geen enkel probleem om de telefoon direct naar mijn huisadres te sturen. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat mijn telefoon na de drukte van black friday op de post ging. Prima.
Surprise! Het rechtstreeks naar me opsturen bleek wel een probleem te zijn, waardoor hij naar de dichtstbijzijnde mediamarkt gestuurd zou worden. Ook geen probleem, ware het niet dat we toen al anderhalve maand verder waren. Mijn telefoon is ook nog eens eerst naar het reparatiecentrum gestuurd en niet naar de mediamarkt waar hij heen moest, waardoor ik nog langer kon wachten.
In de winkel waar ik hem vandaag heb opgehaald kunnen ze niets voor me betekenen qua tegemoetkoming. Ik moet eerst WEER de klantenservice bellen en als zij niets voor me kunnen doen - wat heel erg waarschijnlijk omdat ze amper iets MOGEN doen - moet ik online een formuliertje invullen. Ik word hier gewoon zo moe van. Ik ben heel geduldig en begripvol geweest - mensen maken nu eenmaal foutjes, maar nu ben ik het gewoon echt beu.
De kers op de taart? Mijn homebutton zit er nu ook nog eens scheef in, waardoor hij op en neer wiebelt. Hij is te gebruiken, dus dat is goed, maar dit kan écht niet. Niet na zo veel tijd.
sorry guys dit moest ik ff kwijt



0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19