Pandamx schreef:
ja hoi,
dit is mijn 4e jaar dat ik bij youfone zit, altijd zonder problemen.
ik heb 10000mb per maand en krijg dat nooit van mijn hele leven op, maar van de week kreeg ik een smsje dat ik buiten mijn bundel ben gegaan dus ik kijken op de app, dit ik er 54 euro boven.
ik dacht echt what the fffffffffffffuuuuuuuuuuuucccccccccccccckkkkkkkkkkk
Dus eenmaal thuis contact opgenomen en hij zei ja je moet wachten tot je specificatie online staat en dan kunnen we pas kijken wat er aan de hand is
Een paar uur later is het opgelopen tot 70 euro! dus ik weer contact opgenomen, kreeg ik hetzelfde te horen maar nu wel met een tip dat ik mijn data uit moet zetten.. kortom je kan gewoon niet meer op internet buiten te deur (lekker makkelijk als je je navigatie nodig hebt)
avond's was het opgelopen tot 86 euro en ben ik echt geflipt
als ik contact met youfone opneem sta je een halfuur in de wacht, daarna vertellen ze je info wat je maar moet wachten tot je specificatie online komt en dat is pas halverwege februari (sorry maar ik heb echt geen zin om zo lang als een autist die app te checken of ik niet nog verder over mijn bundel geraak)
Ik heb echter géén idee waar die kosten vandaan komen en hoe? Ik heb aangegeven dat ik de resterende maanden wil afkopen, maar daar kwam wel 25 euro administratiekosten bij wat nergens op slaat want het is gewoon even een vinkje uitzetten en de rest van de tijd zitten ze uit hun neus te vreten met hun benen op het bureau want zo'n indruk krijg ik van die gasten wel.
Nu jullie dit gelezen hebben, welke provider hebben jullie en welke bevelen jullie aan?
ja hoi,
dit is mijn 4e jaar dat ik bij youfone zit, altijd zonder problemen.
ik heb 10000mb per maand en krijg dat nooit van mijn hele leven op, maar van de week kreeg ik een smsje dat ik buiten mijn bundel ben gegaan dus ik kijken op de app, dit ik er 54 euro boven.
ik dacht echt what the fffffffffffffuuuuuuuuuuuucccccccccccccckkkkkkkkkkk
Dus eenmaal thuis contact opgenomen en hij zei ja je moet wachten tot je specificatie online staat en dan kunnen we pas kijken wat er aan de hand is
Een paar uur later is het opgelopen tot 70 euro! dus ik weer contact opgenomen, kreeg ik hetzelfde te horen maar nu wel met een tip dat ik mijn data uit moet zetten.. kortom je kan gewoon niet meer op internet buiten te deur (lekker makkelijk als je je navigatie nodig hebt)
avond's was het opgelopen tot 86 euro en ben ik echt geflipt
als ik contact met youfone opneem sta je een halfuur in de wacht, daarna vertellen ze je info wat je maar moet wachten tot je specificatie online komt en dat is pas halverwege februari (sorry maar ik heb echt geen zin om zo lang als een autist die app te checken of ik niet nog verder over mijn bundel geraak)
Ik heb echter géén idee waar die kosten vandaan komen en hoe? Ik heb aangegeven dat ik de resterende maanden wil afkopen, maar daar kwam wel 25 euro administratiekosten bij wat nergens op slaat want het is gewoon even een vinkje uitzetten en de rest van de tijd zitten ze uit hun neus te vreten met hun benen op het bureau want zo'n indruk krijg ik van die gasten wel.
Nu jullie dit gelezen hebben, welke provider hebben jullie en welke bevelen jullie aan?



0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


12
