Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Mai
Zo te zien hadden we een BTB Beste vp koppel nodig xoxox
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Pagina: | Volgende | Laatste
ervaringen youfone?
Pandamx
Landelijke ster



ja hoi,

dit is mijn 4e jaar dat ik bij youfone zit, altijd zonder problemen.
ik heb 10000mb per maand en krijg dat nooit van mijn hele leven op, maar van de week kreeg ik een smsje dat ik buiten mijn bundel ben gegaan dus ik kijken op de app, dit ik er 54 euro boven.
ik dacht echt what the fffffffffffffuuuuuuuuuuuucccccccccccccckkkkkkkkkkk
Dus eenmaal thuis contact opgenomen en hij zei ja je moet wachten tot je specificatie online staat en dan kunnen we pas kijken wat er aan de hand is
Een paar uur later is het opgelopen tot 70 euro! dus ik weer contact opgenomen, kreeg ik hetzelfde te horen maar nu wel met een tip dat ik mijn data uit moet zetten.. kortom je kan gewoon niet meer op internet buiten te deur (lekker makkelijk als je je navigatie nodig hebt)
avond's was het opgelopen tot 86 euro en ben ik echt geflipt

als ik contact met youfone opneem sta je een halfuur in de wacht, daarna vertellen ze je info wat je maar moet wachten tot je specificatie online komt en dat is pas halverwege februari (sorry maar ik heb echt geen zin om zo lang als een autist die app te checken of ik niet nog verder over mijn bundel geraak)

Ik heb echter géén idee waar die kosten vandaan komen en hoe? Ik heb aangegeven dat ik de resterende maanden wil afkopen, maar daar kwam wel 25 euro administratiekosten bij wat nergens op slaat want het is gewoon even een vinkje uitzetten en de rest van de tijd zitten ze uit hun neus te vreten met hun benen op het bureau want zo'n indruk krijg ik van die gasten wel.

Nu jullie dit gelezen hebben, welke provider hebben jullie en welke bevelen jullie aan? :)
Demi
Wereldberoemd



wow wat gek??? zou gewoon een berichtje op facebook gooien want da's echt belachelijk en volgens mij kunnen zij jouw verbruik prima inzien? heb je ook geen inzicht in je verbruik ofzo? want dataverbruik zou je toch wel moeten kunnen zien? en dat kan als het goed is ook maar oplopen tot max 65 euro dus wss kan het dat niet eens zijn

heb ooit wel eens iets soortgelijks gehad door roaming bij vodafone (en gewoon dagen op rij midden in de nacht internet verbruiken), zit nu alweer jaren bij tmobile en daar ben ik zeer tevreden mee! heb ook een aantal jaren bij ben gezeten en dat was ook wel fijn! vooral fijn als je gewoon een sim only abbo wil 
Pandamx
Landelijke ster



Demi schreef:
wow wat gek??? zou gewoon een berichtje op facebook gooien want da's echt belachelijk en volgens mij kunnen zij jouw verbruik prima inzien? heb je ook geen inzicht in je verbruik ofzo? want dataverbruik zou je toch wel moeten kunnen zien? en dat kan als het goed is ook maar oplopen tot max 65 euro dus wss kan het dat niet eens zijn

heb ooit wel eens iets soortgelijks gehad door roaming bij vodafone (en gewoon dagen op rij midden in de nacht internet verbruiken), zit nu alweer jaren bij tmobile en daar ben ik zeer tevreden mee! heb ook een aantal jaren bij ben gezeten en dat was ook wel fijn! vooral fijn als je gewoon een sim only abbo wil 
ja heel gek! mijn beste vriend zei zet alles uit behalve je gewone wifi thuis. Ik heb geen inzicht via de app en het is echt fuuuucking waardeloos. Youfone kan het ook niet inzien want het is schending van de privacy, ik heb dus gezegd dat ze die privacy bullshit aan mijn gat kunnen afvegen want ik wil weten waar mijn kosten vandaan komen en heb ook duidelijk gemaakt dat ik die kosten niet ga betalen

Ik heb ze via Facebook benaderd maar ze hebben mij geblokkeerd, want zodra ik een vraagteken stuurde nadat ik had gezien dat ze mijn bericht hadden gelezen, kreeg ik een melding dat deze persoon niet beschikbaar is. Ook kan ik geen reactie plaatsen onder een van hun facebook posts... echt een waardeloze bende. Ik zit te twijfelen of ik naar Tele2 zal gaan.. maar moet het allemaal nog eventjes uitzoeken 

@Demi 
Anoniem
Princess of Pop



ik zelf heb tele2, bepaalde plekken wil mijn 4G ook wel eens moeilijk doen maar de klanten service is wel super. Had een keer een rekening waar ik niks van wist en toen bleek het een foutje te zijn in de administratie is snel voor me opgelost, omdat er meerdere mensen een abbo hebben bij tele2 op het adres waar ik woonde en de rekening moest eigenlijk naar iemand anders in het studenten huis. Ze boden me excuus aan en gaven me nog eens extra data boven op mijn bundel eenmalig weet niet of ze dat altijd doen. 

Ik heb onbeperkt bel en sms en 7000 mb data voor 25 euro. Ik kon ook alles onbeperkt pakken maar dan zat ik al gauw aan de 30+ euro per maand los overigens 10 euro af dus van die 25 euro moet nog 10 euro maandelijkse telefoon kosten af dus voor 7000 mb en onbeperkt bellen en sms betaal ik 15 euro zit wel al 3 jaar ofzo bij tele2 dus zou ook een klanten korting geweest zijn zo goedkoop mijn bundel aanbieden.
Anoniem
Levende legende



Wat vreemd zeg dat je zo boven je bundel zit opens. Ik zit momenteel bij Hollandsnieuwe. Hier kun je niet mee buiten je bundel gaan opeens. Dus misschien is dat iets voor je?

Verder heb ik een app om zonder internet toch een soort google maps te hebben. Het heet Offline maps. Misschien heb je er iets aan?
Pandamx
Landelijke ster



LindzyInfernal schreef:
ik zelf heb tele2, bepaalde plekken wil mijn 4G ook wel eens moeilijk doen maar de klanten service is wel super. Had een keer een rekening waar ik niks van wist en toen bleek het een foutje te zijn in de administratie is snel voor me opgelost, omdat er meerdere mensen een abbo hebben bij tele2 op het adres waar ik woonde en de rekening moest eigenlijk naar iemand anders in het studenten huis. Ze boden me excuus aan en gaven me nog eens extra data boven op mijn bundel eenmalig weet niet of ze dat altijd doen. 
oh dat is wel super netjes. Ik ga voortaan ook een maandelijks opzegbaar ding afsluiten want bij youfone moet ik dus alle resterende maanden betalen + 25 euro administratiekosten wat ergens op slaat. 
Ik heb gewoon echt geen zin in onverwachte kosten.. en had eerder nooit problemen met hun, maar nu is mijn vertrouwen wel volkomen weg


@Desinteresse  ik zal eens kijken bij hollandsenieuwe. qua google maps is het opgelost. ik had inderdaad zo'n offline map gedownload :)
Anoniem
Princess of Pop



Pandamx schreef:
LindzyInfernal schreef:
ik zelf heb tele2, bepaalde plekken wil mijn 4G ook wel eens moeilijk doen maar de klanten service is wel super. Had een keer een rekening waar ik niks van wist en toen bleek het een foutje te zijn in de administratie is snel voor me opgelost, omdat er meerdere mensen een abbo hebben bij tele2 op het adres waar ik woonde en de rekening moest eigenlijk naar iemand anders in het studenten huis. Ze boden me excuus aan en gaven me nog eens extra data boven op mijn bundel eenmalig weet niet of ze dat altijd doen. 
oh dat is wel super netjes. Ik ga voortaan ook een maandelijks opzegbaar ding afsluiten want bij youfone moet ik dus alle resterende maanden betalen + 25 euro administratiekosten wat ergens op slaat. 
Ik heb gewoon echt geen zin in onverwachte kosten.. en had eerder nooit problemen met hun, maar nu is mijn vertrouwen wel volkomen weg


@Desinteresse  ik zal eens kijken bij hollandsenieuwe. qua google maps is het opgelost. ik had inderdaad zo'n offline map gedownload
heb er zelf nog nooit van gehoord ik ga eigenlijk nooit naar cheap sounding telefoonproviders. Hier voor had ik vodafone en daarvoor had ik t-mobile. En nu tele2. ik zou nooit een voor mij onbekende telefoonprovider nemen mijn ouders hebben Simpel heb er voor heen ook naar gekeken maar ja weet niet of dat z'n goeie provider is.

heb mijn huidige mobiel via belsimpel besteld met het goedkoopste abbo wat ik er bij kon vinden en de laagste eenmalige aanbetaling voor telefoons ja mijn telefoon zou me een BKR registratie opleveren maar als je deel aanbetaald zelf juist niet.
Pandamx
Landelijke ster



LindzyInfernal schreef:
Pandamx schreef:
LindzyInfernal schreef:
ik zelf heb tele2, bepaalde plekken wil mijn 4G ook wel eens moeilijk doen maar de klanten service is wel super. Had een keer een rekening waar ik niks van wist en toen bleek het een foutje te zijn in de administratie is snel voor me opgelost, omdat er meerdere mensen een abbo hebben bij tele2 op het adres waar ik woonde en de rekening moest eigenlijk naar iemand anders in het studenten huis. Ze boden me excuus aan en gaven me nog eens extra data boven op mijn bundel eenmalig weet niet of ze dat altijd doen. 
oh dat is wel super netjes. Ik ga voortaan ook een maandelijks opzegbaar ding afsluiten want bij youfone moet ik dus alle resterende maanden betalen + 25 euro administratiekosten wat ergens op slaat. 
Ik heb gewoon echt geen zin in onverwachte kosten.. en had eerder nooit problemen met hun, maar nu is mijn vertrouwen wel volkomen weg


@Desinteresse  ik zal eens kijken bij hollandsenieuwe. qua google maps is het opgelost. ik had inderdaad zo'n offline map gedownload
heb er zelf nog nooit van gehoord ik ga eigenlijk nooit naar cheap sounding telefoonproviders. Hier voor had ik vodafone en daarvoor had ik t-mobile. En nu tele2. ik zou nooit een voor mij onbekende telefoonprovider nemen mijn ouders hebben Simpel heb er voor heen ook naar gekeken maar ja weet niet of dat z'n goeie provider is.

heb mijn huidige mobiel via belsimpel besteld met het goedkoopste abbo wat ik er bij kon vinden en de laagste eenmalige aanbetaling voor telefoons ja mijn telefoon zou me een BKR registratie opleveren maar als je deel aanbetaald zelf juist niet.
nou ja ik had nooit geen problemen met youfone, dit is mijn 4e jaar en moet tot november.... maar ik heb geen zin om tot die tijd elke dag de app te checken of ik over mijn bundel zit, wat immers nooit kan want ik verbruik nooit 10000mb in een maand
Anoniem
Princess of Pop



Pandamx schreef:
LindzyInfernal schreef:
Pandamx schreef:
oh dat is wel super netjes. Ik ga voortaan ook een maandelijks opzegbaar ding afsluiten want bij youfone moet ik dus alle resterende maanden betalen + 25 euro administratiekosten wat ergens op slaat. 
Ik heb gewoon echt geen zin in onverwachte kosten.. en had eerder nooit problemen met hun, maar nu is mijn vertrouwen wel volkomen weg


@Desinteresse  ik zal eens kijken bij hollandsenieuwe. qua google maps is het opgelost. ik had inderdaad zo'n offline map gedownload
heb er zelf nog nooit van gehoord ik ga eigenlijk nooit naar cheap sounding telefoonproviders. Hier voor had ik vodafone en daarvoor had ik t-mobile. En nu tele2. ik zou nooit een voor mij onbekende telefoonprovider nemen mijn ouders hebben Simpel heb er voor heen ook naar gekeken maar ja weet niet of dat z'n goeie provider is.

heb mijn huidige mobiel via belsimpel besteld met het goedkoopste abbo wat ik er bij kon vinden en de laagste eenmalige aanbetaling voor telefoons ja mijn telefoon zou me een BKR registratie opleveren maar als je deel aanbetaald zelf juist niet.
nou ja ik had nooit geen problemen met youfone, dit is mijn 4e jaar en moet tot november.... maar ik heb geen zin om tot die tijd elke dag de app te checken of ik over mijn bundel zit, wat immers nooit kan want ik verbruik nooit 10000mb in een maand
ik zou toch maar eens na gaan hoe dat komt heb je geen app die stiekem heel veel mb's opgebruikt of ze trekken je bij youfone gewoon een poot uit. 
Anoniem
Levende legende



Pandamx schreef:
LindzyInfernal schreef:
ik zelf heb tele2, bepaalde plekken wil mijn 4G ook wel eens moeilijk doen maar de klanten service is wel super. Had een keer een rekening waar ik niks van wist en toen bleek het een foutje te zijn in de administratie is snel voor me opgelost, omdat er meerdere mensen een abbo hebben bij tele2 op het adres waar ik woonde en de rekening moest eigenlijk naar iemand anders in het studenten huis. Ze boden me excuus aan en gaven me nog eens extra data boven op mijn bundel eenmalig weet niet of ze dat altijd doen. 
oh dat is wel super netjes. Ik ga voortaan ook een maandelijks opzegbaar ding afsluiten want bij youfone moet ik dus alle resterende maanden betalen + 25 euro administratiekosten wat ergens op slaat. 
Ik heb gewoon echt geen zin in onverwachte kosten.. en had eerder nooit problemen met hun, maar nu is mijn vertrouwen wel volkomen weg


@Desinteresse  ik zal eens kijken bij hollandsenieuwe. qua google maps is het opgelost. ik had inderdaad zo'n offline map gedownload
Fijn dat het van maps is opgelost! Ik heb nu een abonnement van 5 gb en onbeperkt bellen. Maar had hiervoor bij Ben een abonnement van 1MB e  100 belminuten. 

Kun je trouwens niet in je telefoon zien waarmee je de meeste MB;s hebt gebruikt? Op mijn telefoon kan ik dat zien per app die er op staat geloof ik.
Pandamx
Landelijke ster



LindzyInfernal schreef:
Pandamx schreef:
LindzyInfernal schreef:
heb er zelf nog nooit van gehoord ik ga eigenlijk nooit naar cheap sounding telefoonproviders. Hier voor had ik vodafone en daarvoor had ik t-mobile. En nu tele2. ik zou nooit een voor mij onbekende telefoonprovider nemen mijn ouders hebben Simpel heb er voor heen ook naar gekeken maar ja weet niet of dat z'n goeie provider is.

heb mijn huidige mobiel via belsimpel besteld met het goedkoopste abbo wat ik er bij kon vinden en de laagste eenmalige aanbetaling voor telefoons ja mijn telefoon zou me een BKR registratie opleveren maar als je deel aanbetaald zelf juist niet.
nou ja ik had nooit geen problemen met youfone, dit is mijn 4e jaar en moet tot november.... maar ik heb geen zin om tot die tijd elke dag de app te checken of ik over mijn bundel zit, wat immers nooit kan want ik verbruik nooit 10000mb in een maand
ik zou toch maar eens na gaan hoe dat komt heb je geen app die stiekem heel veel mb's opgebruikt of ze trekken je bij youfone gewoon een poot uit. 
ja ik kan dat nu dus niet checken want mijn specificatie komt pas in februari online te staan, echt super waardeloos. als youfone een poot bij mij uittrekt dan hebben ze aan mij echt een verkeerde want ik ga dat zeker niet betalen



Pandamx
Landelijke ster



Desinteresse schreef:
Pandamx schreef:
LindzyInfernal schreef:
ik zelf heb tele2, bepaalde plekken wil mijn 4G ook wel eens moeilijk doen maar de klanten service is wel super. Had een keer een rekening waar ik niks van wist en toen bleek het een foutje te zijn in de administratie is snel voor me opgelost, omdat er meerdere mensen een abbo hebben bij tele2 op het adres waar ik woonde en de rekening moest eigenlijk naar iemand anders in het studenten huis. Ze boden me excuus aan en gaven me nog eens extra data boven op mijn bundel eenmalig weet niet of ze dat altijd doen. 
oh dat is wel super netjes. Ik ga voortaan ook een maandelijks opzegbaar ding afsluiten want bij youfone moet ik dus alle resterende maanden betalen + 25 euro administratiekosten wat ergens op slaat. 
Ik heb gewoon echt geen zin in onverwachte kosten.. en had eerder nooit problemen met hun, maar nu is mijn vertrouwen wel volkomen weg


@Desinteresse  ik zal eens kijken bij hollandsenieuwe. qua google maps is het opgelost. ik had inderdaad zo'n offline map gedownload
Fijn dat het van maps is opgelost! Ik heb nu een abonnement van 5 gb en onbeperkt bellen. Maar had hiervoor bij Ben een abonnement van 1MB e  100 belminuten. 

Kun je trouwens niet in je telefoon zien waarmee je de meeste MB;s hebt gebruikt? Op mijn telefoon kan ik dat zien per app die er op staat geloof ik.
ik heb een samsung, waar kan ik dat zien want ik ben echt niet heel erg thuis in dit soort dingen ahahah
Anoniem
Princess of Pop



Pandamx schreef:
LindzyInfernal schreef:
Pandamx schreef:
nou ja ik had nooit geen problemen met youfone, dit is mijn 4e jaar en moet tot november.... maar ik heb geen zin om tot die tijd elke dag de app te checken of ik over mijn bundel zit, wat immers nooit kan want ik verbruik nooit 10000mb in een maand
ik zou toch maar eens na gaan hoe dat komt heb je geen app die stiekem heel veel mb's opgebruikt of ze trekken je bij youfone gewoon een poot uit. 
ja ik kan dat nu dus niet checken want mijn specificatie komt pas in februari online te staan, echt super waardeloos. als youfone een poot bij mij uittrekt dan hebben ze aan mij echt een verkeerde want ik ga dat zeker niet betalen

Je zou eigenlijk altijd als klant toegang moeten hebben tot je gegevens. Maar kennelijk zal het wel zo geregeld zijn kleine lettertjes ergens. Want ik kan via een app zien hoeveel mb ik opgebruikt heb en waar aan. En als het door een app komt dan weet ik dat ook meteen. 
Pandamx
Landelijke ster



LindzyInfernal schreef:
Pandamx schreef:
LindzyInfernal schreef:
ik zou toch maar eens na gaan hoe dat komt heb je geen app die stiekem heel veel mb's opgebruikt of ze trekken je bij youfone gewoon een poot uit. 
ja ik kan dat nu dus niet checken want mijn specificatie komt pas in februari online te staan, echt super waardeloos. als youfone een poot bij mij uittrekt dan hebben ze aan mij echt een verkeerde want ik ga dat zeker niet betalen
Je zou eigenlijk altijd als klant toegang moeten hebben tot je gegevens. Maar kennelijk zal het wel zo geregeld zijn kleine lettertjes ergens. Want ik kan via een app zien hoeveel mb ik opgebruikt heb en waar aan. En als het door een app komt dan weet ik dat ook meteen. 
dit is alles wat ik kan zien

Anoniem
Princess of Pop



Pandamx schreef:
LindzyInfernal schreef:
Pandamx schreef:
ja ik kan dat nu dus niet checken want mijn specificatie komt pas in februari online te staan, echt super waardeloos. als youfone een poot bij mij uittrekt dan hebben ze aan mij echt een verkeerde want ik ga dat zeker niet betalen
Je zou eigenlijk altijd als klant toegang moeten hebben tot je gegevens. Maar kennelijk zal het wel zo geregeld zijn kleine lettertjes ergens. Want ik kan via een app zien hoeveel mb ik opgebruikt heb en waar aan. En als het door een app komt dan weet ik dat ook meteen. 
dit is alles wat ik kan zien

ow vreemd dat je buiten je bundel zit, vooral omdat je zei nooit problemen te hebben. 
Pandamx
Landelijke ster



LindzyInfernal schreef:
Pandamx schreef:
LindzyInfernal schreef:
Je zou eigenlijk altijd als klant toegang moeten hebben tot je gegevens. Maar kennelijk zal het wel zo geregeld zijn kleine lettertjes ergens. Want ik kan via een app zien hoeveel mb ik opgebruikt heb en waar aan. En als het door een app komt dan weet ik dat ook meteen. 
dit is alles wat ik kan zien

ow vreemd dat je buiten je bundel zit, vooral omdat je zei nooit problemen te hebben. 
nee, had elke maand netjes een rekening van 12 euro.. helemaal tevreden mee, maar nu ineens 86 erboven? dat gaat er bij mij niét in.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste