Oase schreef:
Zo blij dat mijn boek echt super snel geleverd werd en redelijk goedkoop was (+/- 11 euro) en dan komt hij in deze conditie aan
Juist online gekocht omdat hij én nergens in de fysieke boekwinkels bij mij in de buurt verkrijgbaar is én omdat ik daar gewoon geen tijd voor heb met mijn stage aangezien ik enkel nog op de zondagen vrij ben en dan zijn de winkels dicht. Heb dan dus ook geen tijd om het terug te sturen met al dat gedoe, want hij moest anders helemaal terug naar Duitsland.
Na veel door te zetten via de customer service chat toch het hele bedrag terug gekregen zonder dat ik het boek terug hoef te sturen. Dan kan ik tenminste zelf weer een nieuw exemplaar bestellen want ik heb niet zoveel zin om deze vast te moeten houden hahaha jakkie
Tip; boeken bij Amazon.de zijn vaak goedkoper dan op andere sites, maar als je boek beschadigd is, neem dan contact op via de MAIL en niet via de chat. Bij de mail komen ze veel sneller tot de oplossing; of hele bedrag terug, of nieuw exemplaar opgestuurd krijgen waarbij je bij beiden je beschadigde exemplaar gewoon mag houden. Via de chat proberen ze je toch eerst ongeveer 10x een 35% kortingscode aan te smeren of moet je het exemplaar eerst weer terugsturen naar Duitsland (en lekker de verzendkosten betalen)
Zo blij dat mijn boek echt super snel geleverd werd en redelijk goedkoop was (+/- 11 euro) en dan komt hij in deze conditie aan
Juist online gekocht omdat hij én nergens in de fysieke boekwinkels bij mij in de buurt verkrijgbaar is én omdat ik daar gewoon geen tijd voor heb met mijn stage aangezien ik enkel nog op de zondagen vrij ben en dan zijn de winkels dicht. Heb dan dus ook geen tijd om het terug te sturen met al dat gedoe, want hij moest anders helemaal terug naar Duitsland.
Na veel door te zetten via de customer service chat toch het hele bedrag terug gekregen zonder dat ik het boek terug hoef te sturen. Dan kan ik tenminste zelf weer een nieuw exemplaar bestellen want ik heb niet zoveel zin om deze vast te moeten houden hahaha jakkie
Tip; boeken bij Amazon.de zijn vaak goedkoper dan op andere sites, maar als je boek beschadigd is, neem dan contact op via de MAIL en niet via de chat. Bij de mail komen ze veel sneller tot de oplossing; of hele bedrag terug, of nieuw exemplaar opgestuurd krijgen waarbij je bij beiden je beschadigde exemplaar gewoon mag houden. Via de chat proberen ze je toch eerst ongeveer 10x een 35% kortingscode aan te smeren of moet je het exemplaar eerst weer terugsturen naar Duitsland (en lekker de verzendkosten betalen)