BlueMountaindew schreef: Mij lijkt het dus opzich wel leuk om als bijbaantje bij een callcenter te werken, heeft hier iemand ervaring mee? En is het ook daadwerkelijk leuk
Account verwijderd
schreef: Niks voor mij. Inbound is wel oke, dan werk je als klantenservice maar outbound is echt shit.
blurryface schreef: klantenservice over de telefoon lijkt me echt hel, mensen zijn echt debielen en als je niet meteen doet wat ze willen word je uitgescholden
Mandalorian schreef: Vond het wel erg leuk toen ik nog op het kantoor mocht werken, maar thuis werken vond ik helemaal niks Nog meer zeikklanten dan normaal nu met corona en was gewoon mentaal niet goed meer voor mij (daarom ben ik er ook mee gestopt)
Na een tijdje wordt er wel erg gekeken naar je score en hoe lang je doet over een telefoontje (eerste 3 maanden bij mij nog niet echt) Dus ja als jij het ongeluk krijgt dat jij een Karen aan de lijn krijgt krijg je dus een negatieve score
Maris schreef: moet zggen, ik zag callcenterwerk ook altijd wel zitten, ben er ook wel relatief goed in en t is wel oke, maar het valt wel tegen. als is het thuiswerken wel convenient ofzo