Chaos schreef: bezorgt de hele tijd dingen voor andere mensen bij ons. En van ons komen de laatste tijd vaak pakjes niet die wel in de app staan (alsin dat ze die dag bezorgd zouden moeten worden). Nou had ik laatst op aanraden van iemand hier een bepaalde deo besteld en na 3 weken had ik het nog niet. Contact opgenomen, nieuwe opgestuurd gekregen en die zou vrijdag volgens de app in de brievenbus liggen. Niks. Zaterdag stond het weer op de app; weer niks. Nou zie ik net mijn buurman het hier in de brievenbus gooien, had ze het bij hun bezorgd.
Ik vind dit wel echt erg. Een keertje kan gebeuren maar het gebeurt tegenwoordig bijna dagelijks.
Aspectus schreef: Kan soms ook positief uitpakken. Bij ons was ook iets bezorgd was voor hetzelfde huisnummer maar dan een straat achter ons. Ik ging dat na paar dagen brengen (had eerder geen tijd). Had die vrouw dus al een nieuwe gekregen en nu heeft ze het dus 2 keer haha
Aspectus schreef: Kan soms ook positief uitpakken. Bij ons was ook iets bezorgd was voor hetzelfde huisnummer maar dan een straat achter ons. Ik ging dat na paar dagen brengen (had eerder geen tijd). Had die vrouw dus al een nieuwe gekregen en nu heeft ze het dus 2 keer haha
Nou ik heb toch liever niet elke dag brieven voor de rest van de straat in de bus. En als ik iets bestel heb ik toch ook wel graag dat het gewoon (op tijd) aankomt haha
Aspectus schreef: Kan soms ook positief uitpakken. Bij ons was ook iets bezorgd was voor hetzelfde huisnummer maar dan een straat achter ons. Ik ging dat na paar dagen brengen (had eerder geen tijd). Had die vrouw dus al een nieuwe gekregen en nu heeft ze het dus 2 keer haha
Dus dn moeten winkels maar 2 producten voor de prijs van 1 op blijven sturen, heb toch liever dat het eerlijk gaat haha
Aspectus schreef: Kan soms ook positief uitpakken. Bij ons was ook iets bezorgd was voor hetzelfde huisnummer maar dan een straat achter ons. Ik ging dat na paar dagen brengen (had eerder geen tijd). Had die vrouw dus al een nieuwe gekregen en nu heeft ze het dus 2 keer haha
Nou ik heb toch liever niet elke dag brieven voor de rest van de straat in de bus. En als ik iets bestel heb ik toch ook wel graag dat het gewoon (op tijd) aankomt haha
Jaa oke als het vaker voorkomt is het wel vervelend
Aspectus schreef: Kan soms ook positief uitpakken. Bij ons was ook iets bezorgd was voor hetzelfde huisnummer maar dan een straat achter ons. Ik ging dat na paar dagen brengen (had eerder geen tijd). Had die vrouw dus al een nieuwe gekregen en nu heeft ze het dus 2 keer haha
Dus dn moeten winkels maar 2 producten voor de prijs van 1 op blijven sturen, heb toch liever dat het eerlijk gaat haha
Neenee maar af en toe een gelukje bij een ongelukje kan geen kwaad
Ik ga morgen maar even een klacht indienen, vind dit echt niet meer normaal haha.
@ boven, een x een ongelukje is niet erg inderdaad maar het gebeurt echt meerdere keren per week
Account verwijderd
schreef: Door de drukte is t niet raar dat dingen er langer over doen, daar kan de bezorger ook weinig aan doen. Steeds verkeerd bezorgen zou ik wel wat van zeggen tho, zeker als het zo vaak gebeurt
Ik ga morgen maar even een klacht indienen, vind dit echt niet meer normaal haha.
@ boven, een x een ongelukje is niet erg inderdaad maar het gebeurt echt meerdere keren per week
Ja heb ik gisteren ok gedaan, zou dinsdag pakketje krijgen, heb hem nu nog niet. Kreeg ik als antwoord '' De app is een indactie, je zou hem dan wel moeten krijgen, maar niet persé vandaag ''
Anoshe schreef: Door de drukte is t niet raar dat dingen er langer over doen, daar kan de bezorger ook weinig aan doen. Steeds verkeerd bezorgen zou ik wel wat van zeggen tho, zeker als het zo vaak gebeurt
Jaa ik vind het ook niet erg als het wat later komt hoor! Ik vind het gewoon vervelend dat er zoveel dingen verkeerd bezorgd worden, zowel dat wij post voor anderen krijgen en dat onze post bij anderen terecht komt :c
Mijn moeder had laatst al een keer wat post teruggegeven aan de bezorgster toen ze haar zag en gezegd "dit was verkeerd bezorgd, als ik postbezorger wou worden solliciteerde ik wel haha", toen moest ze lachen. Maar ze heeft er helaas niks mee gedaan verder
spiritual schreef: Dat is zo irritant. Die postbode van mij gooit gewoon mijn pakjes de tuin in. Ik heb ook zo vaak meegemaakt dat ik thuis was en dat hij dan gewoon met mijn pakket doorreed naar zo’n PostNL-punt. Hij had niet eens gebeld om te kijken of ik thuis was. What the fuck? Die klantenservice slaat ook echt op niks. Toen ik een klacht ging indienen over hem, deden ze alsof ze mij niet verstonden en hingen gewoon op. Wat een grap.
Mijn moeder heeft vorige week al gebeld om een klacht in te dienen over die bezorgster omdat haar post nooit aangekomen was (na een week wachten) en we alsmaar post van buren in de bus krijgen. Toen kreeg ze te horen dat ze gewoon nog maar een paar dagen moest wachten en de volgende x dat t gebeurde maar weer moest bellen. Dus dat ga ik morgen maar even doen haha