Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Bluesweater
Fijne Tulpendag 🌷🌷
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen
lol iemand verstand van winkel voorwaarden?
Marlee
Landelijke ster



ik zou nog 60 euro terugkrijgen van een winkel
de eerste helft was teruggestort en de tweede helft ging iets mis.
nu een maand later blijkt dat ze het op de verkeerde rekening hebben gezet en ze zeggen dat ik mijn geld niet krijg. maar dat mag toch helemaal niet?
Elysia
Landelijke ster



Nee de fout ligt bij hun, dus lijkt me niet.
Marlee
Landelijke ster



Elysia schreef:
Nee de fout ligt bij hun, dus lijkt me niet.

ja ik ben ook best wel boos? ik zei ook dat is niet mijn schuld en niet mijn probleem
Nolite
Wereldberoemd



uh wtf lijkt me dat dat niet mag nee
Elysia
Landelijke ster



Misschien kan je het gratis vragen bij een Juridisch loket?
Anoniem
Internationale ster



De fout is ergens bij hun foutgelopen dus je hebt alsnog recht op die andere 30 euro, de krijger van het geld ( de verkeerde bankrekening) is verplicht om dat geld terug te storten aangezien ja dat een inkomst is die niet aan hem toebehoort 
Button
Internationale ster



Elysia schreef:
Misschien kan je het gratis vragen bij een Juridisch loket?
!!
Marlee
Landelijke ster



Elysia schreef:
Misschien kan je het gratis vragen bij een Juridisch loket?

ja daar had ik nog niet overna gedacht, bedankt voor de tip!

@ maxima, jaa ze lieten het overkomen dat ik zelf contact moest opnemen met diegene maar ik ken die persoon niet en ik vind ook niet dat het mijn verantwoordelijkheid is
Elysia
Landelijke ster



Button schreef:
Elysia schreef:
Misschien kan je het gratis vragen bij een Juridisch loket?
!!

www.juridischloket.nl/email-ons/

Hier kan je ze mailen, heb je binnen 3 dagen (zal wat langer zijn want kerst)antwoord en dan kan je zeggen MIJN ADVOCAAT ZEGT!
Anoniem
Internationale ster



De ontvanger van geld dat verkeerdelijk werd overgemaakt, is wettelijk verplicht om het terug te storten. Als hij dit weigert, kan je naar de rechtbank stappen. Je zal het onterecht achtergehouden bedrag terugkrijgen en diegene die jouw geld achtergehouden heeft zal bovendien de kosten van een eventuele rechtszaak moeten betalen. Dit argument kan je best inroepen wanneer je op een weigering stuit: niet alleen zal jouw tegenpartij altijd het bedrag moeten terugstorten, de kosten van een rechtszaak – en die kunnen wel eens doorwegen – zullen ook voor zijn rekening zijn.
Anoniem
Internationale ster



Maar volgens mij is het wel niet jouw verantwoordelijkheid om die persoon te mailen maar hoeft de instantie die dus die fout heeft gemaakt dit recht te trekken zodat je alsnog je geld krijgt 

jij hebt hoe dan ook recht op die 60euro 
Marlee
Landelijke ster



Maxima schreef:
Maar volgens mij is het wel niet jouw verantwoordelijkheid om die persoon te mailen maar hoeft de instantie die dus die fout heeft gemaakt dit recht te trekken zodat je alsnog je geld krijgt 

jij hebt hoe dan ook recht op die 60euro 

ja dat dacht ik dus ook
Elysia
Landelijke ster



Maxima schreef:
Maar volgens mij is het wel niet jouw verantwoordelijkheid om die persoon te mailen maar hoeft de instantie die dus die fout heeft gemaakt dit recht te trekken zodat je alsnog je geld krijgt 

jij hebt hoe dan ook recht op die 60euro 
Zou ook gek zijn dat ze haar de gegevens van die persoon geven haha privacy gevalletje etc
Anoniem
Internationale ster



Elysia schreef:
Maxima schreef:
Maar volgens mij is het wel niet jouw verantwoordelijkheid om die persoon te mailen maar hoeft de instantie die dus die fout heeft gemaakt dit recht te trekken zodat je alsnog je geld krijgt 

jij hebt hoe dan ook recht op die 60euro 
Zou ook gek zijn dat ze haar de gegevens van die persoon geven haha privacy gevalletje etc
Inderdaad ! je kan altijd eens mailen naar die winkel dat je dreigt een gerechtshof erbij te halen indien je dit niet zou krijgen en hun reactie afwachten? vermeld daar ook bij dat je niet wil geschonden worden in jouw recht op privacy !! jij hebt een koop/verkoopcontract wrs dus zijn moeten ook gewoon hun prestatie aan jou leveren wat er achter de schermen gebeurt is niet jouw verantwoordelijkheid
Marlee
Landelijke ster



Maxima schreef:
Elysia schreef:
Maxima schreef:
Maar volgens mij is het wel niet jouw verantwoordelijkheid om die persoon te mailen maar hoeft de instantie die dus die fout heeft gemaakt dit recht te trekken zodat je alsnog je geld krijgt 

jij hebt hoe dan ook recht op die 60euro 
Zou ook gek zijn dat ze haar de gegevens van die persoon geven haha privacy gevalletje etc
Inderdaad ! je kan altijd eens mailen naar die winkel dat je dreigt een gerechtshof erbij te halen indien je dit niet zou krijgen en hun reactie afwachten? vermeld daar ook bij dat je niet wil geschonden worden in jouw recht op privacy !! jij hebt een koop/verkoopcontract wrs dus zijn moeten ook gewoon hun prestatie aan jou leveren wat er achter de schermen gebeurt is niet jouw verantwoordelijkheid

ja ik kwam er al niet uit met de klantenservice. dus ze adviseerde mij om de klachtenservice een mail te sturen. echt heel vervelend
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld