QueenJuju schreef:
Dus voor een vak moest ik een examen Word afleggen en een paper schrijven. Ik was vorig jaar gebuisd voor dat vak, ik had een 9/20, en als opmerking kreeg ik dat ik de opdracht precies verkeerd had begrepen.
Dit jaar heb ik dus extra mijn best gedaan, ik ben naar verschillende bibliotheken geweest, heb in tijdsbladen, op internet ed gekeken enzovoort. Dit allemaal omdat ik vorig jaar bij feedback te horen kreeg dat ik nog steeds te weinig bronnen had (nu heb ik er zeker genoeg, want ik heb het dubbele aantal).
Nadat ik mijn taak voor een eerste keer indiende, kreeg ik als feedback dat de inhoud al goed was en dat ik enkel nog wat kleine zaken moest aanpassen.
Op mijn tweede en laatste feedback kreeg ik geen verdere opmerkingen, behalve nog enkele woorden aanpassen (wat ik dan uiteindelijk ook heb gedaan), het was goed.
Je zou toch verwachten dat je dan op zen minst een voldoende of zelf beter zult scoren? Nou, blijkbaar niet... Ik heb voor enkele delen een onvoldoende of totaal onvoldoende? Ik heb zelf een totaal onvoldoende op een deel dat ik weldegelijk heb besproken...
Conclusie, niet geslaagd. (8/20, wat dus minder is dan vorige keer terwijl ik er veel meer werk in gestoken heb)
Ik vindt het persoonlijk niet correct dat de docenten me dan vertellen op de feedback momenten (alvorens de definitieve versie ingediend werd) dat het goed is en ik de goede weg op ga, die indruk had ik toch.
Hoe zouden jullie dit aanpakken? Mijn tante is ook docent alsook mijn buurman. Zij hebben me gezegd dat ik dit moet aanvechten. Is het voldoende dat ik deze zaken dan aan mijn docenten vertel? Ik spreek ze namelijk over 4 uur in een online meeting. Ik ben gewoon een beetje bang dat ze ernaar gaan slaan. Het was al moeilijk voor mij (en de andere studenten) om een organisatie in de zorg te vinden voor een interview. Bijna niemand had tijd door Corona.
Dus voor een vak moest ik een examen Word afleggen en een paper schrijven. Ik was vorig jaar gebuisd voor dat vak, ik had een 9/20, en als opmerking kreeg ik dat ik de opdracht precies verkeerd had begrepen.
Dit jaar heb ik dus extra mijn best gedaan, ik ben naar verschillende bibliotheken geweest, heb in tijdsbladen, op internet ed gekeken enzovoort. Dit allemaal omdat ik vorig jaar bij feedback te horen kreeg dat ik nog steeds te weinig bronnen had (nu heb ik er zeker genoeg, want ik heb het dubbele aantal).
Nadat ik mijn taak voor een eerste keer indiende, kreeg ik als feedback dat de inhoud al goed was en dat ik enkel nog wat kleine zaken moest aanpassen.
Op mijn tweede en laatste feedback kreeg ik geen verdere opmerkingen, behalve nog enkele woorden aanpassen (wat ik dan uiteindelijk ook heb gedaan), het was goed.
Je zou toch verwachten dat je dan op zen minst een voldoende of zelf beter zult scoren? Nou, blijkbaar niet... Ik heb voor enkele delen een onvoldoende of totaal onvoldoende? Ik heb zelf een totaal onvoldoende op een deel dat ik weldegelijk heb besproken...
Conclusie, niet geslaagd. (8/20, wat dus minder is dan vorige keer terwijl ik er veel meer werk in gestoken heb)
Ik vindt het persoonlijk niet correct dat de docenten me dan vertellen op de feedback momenten (alvorens de definitieve versie ingediend werd) dat het goed is en ik de goede weg op ga, die indruk had ik toch.
Hoe zouden jullie dit aanpakken? Mijn tante is ook docent alsook mijn buurman. Zij hebben me gezegd dat ik dit moet aanvechten. Is het voldoende dat ik deze zaken dan aan mijn docenten vertel? Ik spreek ze namelijk over 4 uur in een online meeting. Ik ben gewoon een beetje bang dat ze ernaar gaan slaan. Het was al moeilijk voor mij (en de andere studenten) om een organisatie in de zorg te vinden voor een interview. Bijna niemand had tijd door Corona.