Afrodisiac schreef:Demi schreef:Afrodisiac schreef:
Goede vraag haha. Een beetje algemeen: als jij nu nog een keer je onderzoek moest doen wat zou je dan anders doen dan je eerst deed. Welke tips kunnen mij helpen?
En specifiek, maar daar kan je wellicht niet mee helpen. Ik heb echt super veel moeite met relevante literatuur vinden. Mijn onderzoek gaan over de samenwerking tussen video productiebedrijven en reclamebureaus, maar ik kan zo weinig vinden
-
Jaa dat heb je goed onthouden indd! Mijn begeleider is ondertussen wel iets meer betrokken, maar haar feedback blijft toch altijd een beetje vaag. Ik kan me opzich redelijk aan een planning houden en heb inderdaad ook een planning voor mezelf gemaakt. Toch heb ik continu het idee dat ik achterloop. Komt ook een beetje omdat je iets maakt, feedback ontvangt, en dan feiterlijk alles weer moet veranderen.
Ik maak vooral gebruik van de online mediatheek. Werkt op zich wel goed, maar ik denk gewoon dat er weinig onderzoek is gedaan naar deze specifieke vraag. Ik moet denk ik inderdaad even op zoek gaan naar proffesionals in dit gebied
Fijn dat ze nu wat meer meewerkt iig! Maar soms is er inderdaad heel weinig specifiek onderzoek gedaan, je kunt dan wel proberen wat breder zoeken, maar in bedrijfscontext is het soms sowieso heel moeilijk om relevante onderzoeken te vinden. Ik denk dat je misschien ook wat meer aangewezen bent op je eigen verzameling van data (je kunt idd professionals bevragen via kwalitatief onderzoek of misschien onderzoek onder klanten oid via kwantitatief onderzoek). En misschien kun je ook dingen die je geleerd hebt in je studie qua theorie toepassen?