Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Wecantbefriends
Waardeboncode: PaarseVrijdag2024! 💜
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Pagina: | Volgende | Laatste
Wie heeft al eens via booking.com geboekt?
Philanthropique
Popster



Ik heb dus net een hotel in Amsterdam geboekt. Ik betaalde via mijn bank app, ik kreeg de melding dat de betaling voltooid en dat ze me terug gingen sturen naar de pagina van de handelaar (booking.com dus). Daar kreeg ik een melding dat er een fout was met de betaling ofzo en dat ik het opnieuw moest proberen. Maar het geld is wel van mijn rekening gegaan.

Ik heb dus geen mail, en bij mijn boekingen staat dat ik geen boekingen heb…

Ik heb ze nu een bericht gestuurd maar ik krijg hier zooo veel stress van.. Ik heb net betaald en volgens hun heb ik dus helemaal niet betaald en heb ik dus ook geen boekingen..?

Wat nou als ik morgen al in dat hotel moest zijn en ik heb zogezegd helemaal geen boeking, terwijl je weet dat je wel betaald hebt..

Echt stress krijg ik er van haha lol sad
Anoniem
Popster



Uhhh wil niet nog meer stress geven maar hoor echt veeeeeeel van dit soort klachten :/
Philanthropique
Popster



HakunaMatata schreef:
Uhhh wil niet nog meer stress geven maar hoor echt veeeeeeel van dit soort klachten :/
En worden die klachten dan opgelost ?? sad
Dazy
Wereldberoemd



Zelf niet mee gemaakt, maar wel voor een vliegticket. Tip: bel met de maatschappij. In dit geval booking.com. Doe dit als het nog niet is opgelost binnen 15 minuten 
Anoniem
Minister of Pop



Ik had dit ook een keer en heb toen nogmaals geboekt (dus wel 2x geld afgeschreven) maar kreeg gelukkig na een week mijn geld van de 1e terug. Als je naar de klantenservice bewijs stuurt (prt sc van de bankapp) dan komt t goed!!
Anoniem
Popster



Philanthropique schreef:
HakunaMatata schreef:
Uhhh wil niet nog meer stress geven maar hoor echt veeeeeeel van dit soort klachten :/
En worden die klachten dan opgelost ??
nl.trustpilot.com/review/www.booking.com
volgens dit is t niet best 
Anoniem
Popster



Al vaker met booking wat geboekt maar nooit problemen mee gehad dus hh
Ikigai
Wereldberoemd



Sami schreef:
Al vaker met booking wat geboekt maar nooit problemen mee gehad dus hh

Anoniem
Landelijke ster



M'n pa boekte vroeger met booking nu niet meer 

Doet hij t via het hotel zelf 
Anoniem
Wereldberoemd



Sami schreef:
Al vaker met booking wat geboekt maar nooit problemen mee gehad dus hh

Philanthropique
Popster



Ik word echt bang door die trustpilot reacties 
Anoniem
Internationale ster



Ik had zelf ook eens een probleem met booking.com en raakte wel opgelost. Maar vraagt idd wat geduld. Verder enkel goede ervaringen.
Anoniem
Popster



Heel vaak met booking geboekt, maar nooit problemen gehad
SpencerReid
Wereldberoemd



Sami schreef:
Al vaker met booking wat geboekt maar nooit problemen mee gehad dus hh


Zou anders gewoon even bellen
Philanthropique
Popster



Exudes schreef:
Sami schreef:
Al vaker met booking wat geboekt maar nooit problemen mee gehad dus hh


Zou anders gewoon even bellen
Jaa dat ga ik zeker doen. Het hotel zelf heb ik al gebeld maar zij hebben geen boeking op mijn naam. Ik hoop alleen dat booking.com de telefoon opneemt want ik lees overal dat ze niet reageren op mailtjes en ook hun telefoon niet opnemen.
Anoniem
Minister of Pop



Oei vreemd, ik heb echt al vaak met booking geboekt en heb dit nog nooit voorgehad 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste