Philanthropique schreef: Ik heb dus net een hotel in Amsterdam geboekt. Ik betaalde via mijn bank app, ik kreeg de melding dat de betaling voltooid en dat ze me terug gingen sturen naar de pagina van de handelaar (booking.com dus). Daar kreeg ik een melding dat er een fout was met de betaling ofzo en dat ik het opnieuw moest proberen. Maar het geld is wel van mijn rekening gegaan.
Ik heb dus geen mail, en bij mijn boekingen staat dat ik geen boekingen heb…
Ik heb ze nu een bericht gestuurd maar ik krijg hier zooo veel stress van.. Ik heb net betaald en volgens hun heb ik dus helemaal niet betaald en heb ik dus ook geen boekingen..?
Wat nou als ik morgen al in dat hotel moest zijn en ik heb zogezegd helemaal geen boeking, terwijl je weet dat je wel betaald hebt..
Dazy schreef: Zelf niet mee gemaakt, maar wel voor een vliegticket. Tip: bel met de maatschappij. In dit geval booking.com. Doe dit als het nog niet is opgelost binnen 15 minuten
Sas schreef: Ik had dit ook een keer en heb toen nogmaals geboekt (dus wel 2x geld afgeschreven) maar kreeg gelukkig na een week mijn geld van de 1e terug. Als je naar de klantenservice bewijs stuurt (prt sc van de bankapp) dan komt t goed!!
FiniteIncantatem schreef: Ik had zelf ook eens een probleem met booking.com en raakte wel opgelost. Maar vraagt idd wat geduld. Verder enkel goede ervaringen.
Sami schreef: Al vaker met booking wat geboekt maar nooit problemen mee gehad dus hh
Zou anders gewoon even bellen
Jaa dat ga ik zeker doen. Het hotel zelf heb ik al gebeld maar zij hebben geen boeking op mijn naam. Ik hoop alleen dat booking.com de telefoon opneemt want ik lees overal dat ze niet reageren op mailtjes en ook hun telefoon niet opnemen.