Philanthropique schreef:
Ik heb dus net een hotel in Amsterdam geboekt. Ik betaalde via mijn bank app, ik kreeg de melding dat de betaling voltooid en dat ze me terug gingen sturen naar de pagina van de handelaar (booking.com dus). Daar kreeg ik een melding dat er een fout was met de betaling ofzo en dat ik het opnieuw moest proberen. Maar het geld is wel van mijn rekening gegaan.
Ik heb dus geen mail, en bij mijn boekingen staat dat ik geen boekingen hebâŠ
Ik heb ze nu een bericht gestuurd maar ik krijg hier zooo veel stress van.. Ik heb net betaald en volgens hun heb ik dus helemaal niet betaald en heb ik dus ook geen boekingen..?
Wat nou als ik morgen al in dat hotel moest zijn en ik heb zogezegd helemaal geen boeking, terwijl je weet dat je wel betaald hebt..
Echt stress krijg ik er van haha lol
Ik heb dus net een hotel in Amsterdam geboekt. Ik betaalde via mijn bank app, ik kreeg de melding dat de betaling voltooid en dat ze me terug gingen sturen naar de pagina van de handelaar (booking.com dus). Daar kreeg ik een melding dat er een fout was met de betaling ofzo en dat ik het opnieuw moest proberen. Maar het geld is wel van mijn rekening gegaan.
Ik heb dus geen mail, en bij mijn boekingen staat dat ik geen boekingen hebâŠ
Ik heb ze nu een bericht gestuurd maar ik krijg hier zooo veel stress van.. Ik heb net betaald en volgens hun heb ik dus helemaal niet betaald en heb ik dus ook geen boekingen..?
Wat nou als ik morgen al in dat hotel moest zijn en ik heb zogezegd helemaal geen boeking, terwijl je weet dat je wel betaald hebt..
Echt stress krijg ik er van haha lol



0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20