Chaos schreef:
Ik voor de 100e x in de wachtrij sta om te bellen met vakantiediscounter!
Ik ga de 26e naar mallorca, geboekt voor 6 dagen. Nu is 2,5 week geleden ineens onze terugvlucht verplaatst naar een dag eerder waardoor we dus nog maar 5 dagen zouden hebben. Hier gaan we natuurlijk niet mee akkoord aangezien 6 dagen al niet heel lang is, maar we hebben natuurlijk ook gewoon betaald voor 6 dagen en niet voor 5.
Nou hebben we 2 weken geleden gebeld, ze zouden zo snel mogelijk een oplossing vinden en een nieuw reisschema toesturen. Eergister, 2 weken later krijgen we een nieuw schema, lijkt te kloppen. Maar op de site van transavia staat nog steeds die gewijzigde vlucht - ik gister weer bellen, is er dus nog niks veranderd, ze hebben gewoon opnieuw het oude reisschema verstuurd. Er zou zo snel mogelijk een oplossing komen!
Krijg ik net een berichtje dat er een oplossing is: we kunnen een dag eerder vertrekken waardoor de reis toch 6 dagen duurt. Leuk bedacht, maar dat is over 6 dagen en dan moeten ik en mijn vriend allebei werken. Ik vind het schandalig dat ze er vanuit gaan dat we 6 dagen van tevoren een dag vrij kunnen maken en ons geen enkele andere optie geven dan dit? Als ze dit nou meteen 2 weken geleden hadden voorgesteld hadden we het misschien nog kunnen regelen maar dit is toch dom?
Ik ben dus weer aan het bellen dus ik plaats straks een update!
Ik voor de 100e x in de wachtrij sta om te bellen met vakantiediscounter!
Ik ga de 26e naar mallorca, geboekt voor 6 dagen. Nu is 2,5 week geleden ineens onze terugvlucht verplaatst naar een dag eerder waardoor we dus nog maar 5 dagen zouden hebben. Hier gaan we natuurlijk niet mee akkoord aangezien 6 dagen al niet heel lang is, maar we hebben natuurlijk ook gewoon betaald voor 6 dagen en niet voor 5.
Nou hebben we 2 weken geleden gebeld, ze zouden zo snel mogelijk een oplossing vinden en een nieuw reisschema toesturen. Eergister, 2 weken later krijgen we een nieuw schema, lijkt te kloppen. Maar op de site van transavia staat nog steeds die gewijzigde vlucht - ik gister weer bellen, is er dus nog niks veranderd, ze hebben gewoon opnieuw het oude reisschema verstuurd. Er zou zo snel mogelijk een oplossing komen!
Krijg ik net een berichtje dat er een oplossing is: we kunnen een dag eerder vertrekken waardoor de reis toch 6 dagen duurt. Leuk bedacht, maar dat is over 6 dagen en dan moeten ik en mijn vriend allebei werken. Ik vind het schandalig dat ze er vanuit gaan dat we 6 dagen van tevoren een dag vrij kunnen maken en ons geen enkele andere optie geven dan dit? Als ze dit nou meteen 2 weken geleden hadden voorgesteld hadden we het misschien nog kunnen regelen maar dit is toch dom?
Ik ben dus weer aan het bellen dus ik plaats straks een update!