Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Anoniem
Win Rye set!
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen
Update in mijn laptop saga
Bowie
Wereldberoemd



Paar weken terug heb ik mijn nieuwe laptop opgestuurd ter reparatie omdat het beeldscherm flikkerde en de mousepad raar deed

Vandaag is-ie gerepareerd geleverd. Mousepad doet het goed! Beeldscherm flikkert nog steeds

Ik word GEK
Bowie
Wereldberoemd



Ik heb het bedrijf weer gemaild!!

Op dit punt wil ik hem ook niet opnieuw laten repareren hoor, ze sturen maar een vervangend product 😡
Marlee
Landelijke ster



oh wat slecht. welk bedrijf?
Whysoserious
Straatmuzikant



was het coolblue
Anoniem
Princess of Pop



Kabel zou dan verkeerd kunnen zijn aangesloten. Heb je een monitor om te testen of het op die een externe monitor ook flikkerd?
Bowie
Wereldberoemd



Whysoserious schreef:
was het coolblue
Nee het bedrijf heet Hardware Expert

Ze hebben verder hele goede recensies op Bol.com en op Trustpilot, en de klantenservice was ook erg snel en vriendelijk, maar het repareren bij Acer is denk ik niet zo goed verlopen helaas

Echt irritant, ik wilde dit weekend gewoon de Sims spelen
Bowie
Wereldberoemd



LindzyInfernal schreef:
Kabel zou dan verkeerd kunnen zijn aangesloten. Heb je een monitor om te testen of het op die een externe monitor ook flikkerd?
Ik heb geen extra monitor nee! Als ik 'm aansluit op de lader, flikkert hij meestal niet, maar soms ook gewoon wel

In ieder geval niet hoe 't zou moeten haha, dus dit moeten ze maar gewoon fixen lijkt me


Bowie
Wereldberoemd



Aaaa ik heb gisteren gemaild met een medewerker, hij zou een verzendlabel aanvragen bij Acer voor mij zodat ik mijn laptop niet eerst weer naar hen moet sturen alvorens het naar Acer gaat, maar hij ghost me?? Ik heb niks meer gehoord sinds hij gisteren mailde dat hij ging bellen
Anoniem
Princess of Pop



Meestal heeft Acer toch goeie klantenservice, ik heb geen Acer maar ken genoeg mensen die Acer hebben en die hun klantenservice/klachten afhandeling top vinden. 
Bowie
Wereldberoemd



LindzyInfernal schreef:
Meestal heeft Acer toch goeie klantenservice, ik heb geen Acer maar ken genoeg mensen die Acer hebben en die hun klantenservice/klachten afhandeling top vinden. 
Ja ik ben op dit moment niet heel tevreden over ze om eerlijk te zijn. Toen ik vroeg wat ik nu het beste kon doen aangezien de reparatie bij hun niet goed was gegaan, was het antwoord letterlijk "Weer opsturen"

Die gast heeft misschien 10 woorden in totaal gezegd tijdens dat telefoongesprek.

Maar hee, hopelijk was dit een one off foutje, en repareren ze m'n laptop nu wel fatsoenlijk!
Anoniem
Princess of Pop



bowie schreef:
LindzyInfernal schreef:
Meestal heeft Acer toch goeie klantenservice, ik heb geen Acer maar ken genoeg mensen die Acer hebben en die hun klantenservice/klachten afhandeling top vinden. 
Ja ik ben op dit moment niet heel tevreden over ze om eerlijk te zijn. Toen ik vroeg wat ik nu het beste kon doen aangezien de reparatie bij hun niet goed was gegaan, was het antwoord letterlijk "Weer opsturen"

Die gast heeft misschien 10 woorden in totaal gezegd tijdens dat telefoongesprek.

Maar hee, hopelijk was dit een one off foutje, en repareren ze m'n laptop nu wel fatsoenlijk!
dat lijkt me dan heel vervelend hoop dat het wordt opgelost, anders waar heb je de laptop gekocht, ik heb mijn laptop gekocht via coolblue en zij hebben naar mijn gevoel wel oké service al ben ik niet zo van de laptop fabrikant en hun reparaties (heb MSI). 
Bowie
Wereldberoemd



LindzyInfernal schreef:
bowie schreef:
LindzyInfernal schreef:
Meestal heeft Acer toch goeie klantenservice, ik heb geen Acer maar ken genoeg mensen die Acer hebben en die hun klantenservice/klachten afhandeling top vinden. 
Ja ik ben op dit moment niet heel tevreden over ze om eerlijk te zijn. Toen ik vroeg wat ik nu het beste kon doen aangezien de reparatie bij hun niet goed was gegaan, was het antwoord letterlijk "Weer opsturen"

Die gast heeft misschien 10 woorden in totaal gezegd tijdens dat telefoongesprek.

Maar hee, hopelijk was dit een one off foutje, en repareren ze m'n laptop nu wel fatsoenlijk!
dat lijkt me dan heel vervelend hoop dat het wordt opgelost, anders waar heb je de laptop gekocht, ik heb mijn laptop gekocht via coolblue en zij hebben naar mijn gevoel wel oké service al ben ik niet zo van de laptop fabrikant en hun reparaties (heb MSI). 
Ik heb hem gekocht bij Hardware Expert! Op zich ben ik best tevreden over hun klantenservice. Maar als ik die laptop nu weer defect terugkrijg, vraag ik m’n geld wel terug. Ik snap dat die winkel er niks aan kan doen, maar dit is gewoon vet irritant 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld