bowie schreef:LindzyInfernal schreef:bowie schreef:
Mijn beeldscherm knipperde. Na de reparatie knipperde mijn beeldscherm nog steeds. Het lijkt me om eerlijk te zijn heel sterk dat de bezorgdienst dat gedaan heeft. Acer heeft gewoon een fout gemaakt waardoor ik mijn laptop nu weer 2 weken kwijt ben, en de DHL heeft een fout gemaakt waardoor het nu nog 2 dagen langer duurt voordat ik hem op kan sturen
Als er iets tegen je scherm is gekomen of een kabel verkeerd is aangesloten kan het idd knipperen maar het zou ook je grafische kaart kunnen zijn. waarvoor moest de laptop ook al weer de eerste keer weg?
Om dezelfde reden, dat het beeldscherm knipperde. En de mousepad maakte een gek geluid. Dat hebben ze wel gerepareerd, maar toen ik mijn laptop na de reparatie weer terug kreeg, knipperde hij alleen maar erger.
@Vogroth Ja ik ben hier ook echt heel pissig over. Met postNL heb ik nooit problemen gehad, maar wat de fuck is dit? Idioot gedoe
zou idd een kabel kunnen zijn die ergens niet goed is aangesloten of je laptop heeft een flinke klapper gemaakt tijdens vervoeren.