Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Wecantbefriends
Waardeboncode: PaarseVrijdag2024! 💜
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen
Ik ben hier zo fucking klaar mee
Bowie
Wereldberoemd



Vandaag zou mijn laptop opgehaald worden door DHL om weer naar het reparatiecentrum gestuurd te worden na 1) kapot te arriveren 2) gerepareerd te worden en weer kapot te arriveren

Wordt er aangebeld, loop ik naar beneden, zit die gast binnen een minuut alweer in z'n auto en rijdt hij weg?? GAST IK HEB EEN FUCKING AFHAALMOGELIJKHEID GEKOZEN

IK WIL MIJN PAKKETJE OPSTUREN ZODAT IK MIJN FUCKING LAPTOP WEER KAN GEBRUIKEN

Bowie
Wereldberoemd



En die kut klantenservice is natuurlijk ook godverdomme gesloten dus ik moet nu een fucking nieuwe afhaalmogelijkheid aanmaken
Anoniem
Landelijke ster



Verbaasd me niks dat dit DHL was.

Je hebt wel echt een hele saga zo. Het zit je ook niet mee.
Bowie
Wereldberoemd



Ik kan pas over twee dagen aAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 
Anoniem
Wereldberoemd



Ugh wat vervelend zeg! Echt belachelijk dat het niet eens 1 maar 2 keer kapot arriveerd...

Heb ook af en toe een postbode die na echt al een paar seconden na het aanbellen gelijk al wegloopt like hallo ik ben geen sonic the hedgehog ik ben van boven onderweg naar de deur?!

Je zou ook denken dat ze na een keer kapot aangekomen te zijn het beter zouden inpakken de tweede keer of zoiezo dat ze misschien een laptop goed moeten inpakken?
Spinnekop
Popster



Nee!!! Waarom dan toch? Ik bedoel, het is een prima iets om je mee af te reageren, maar niet als het alweer de zoveelste keer is dat er iets mee mis gaat. Ik zou zeker een klacht indienen en stellen dat het meteen moet worden opgelost. Succes.
Bowie
Wereldberoemd



Spinnekop schreef:
Nee!!! Waarom dan toch? Ik bedoel, het is een prima iets om je mee af te reageren, maar niet als het alweer de zoveelste keer is dat er iets mee mis gaat. Ik zou zeker een klacht indienen en stellen dat het meteen moet worden opgelost. Succes.
Ja die webshop kan er niks aan doen dat Acer mijn laptop niet heeft gerepareerd en Acer kan er niks aan doen dat die klojo van DHL na .3 seconden alweer in z'n auto zat

Het is gewoon een fucking kutsituatie waar ik precies niks mee kan 
Anoniem
Princess of Pop



Dan ligt het idd aan de bezorgdienst dan gaan ze te grof om met je laptop want meestal repareren ze de laptop bij acer fatsoenlijk dus als die kapot arriveert uit reparatie is het sowieso tijdens transport gebeurd. 
Bowie
Wereldberoemd



LindzyInfernal schreef:
Dan ligt het idd aan de bezorgdienst dan gaan ze te grof om met je laptop want meestal repareren ze de laptop bij acer fatsoenlijk dus als die kapot arriveert uit reparatie is het sowieso tijdens transport gebeurd. 
Mijn beeldscherm knipperde. Na de reparatie knipperde mijn beeldscherm nog steeds. Het lijkt me om eerlijk te zijn heel sterk dat de bezorgdienst dat gedaan heeft. Acer heeft gewoon een fout gemaakt waardoor ik mijn laptop nu weer 2 weken kwijt ben, en de DHL heeft een fout gemaakt waardoor het nu nog 2 dagen langer duurt voordat ik hem op kan sturen
Anoniem
Princess of Pop



bowie schreef:
LindzyInfernal schreef:
Dan ligt het idd aan de bezorgdienst dan gaan ze te grof om met je laptop want meestal repareren ze de laptop bij acer fatsoenlijk dus als die kapot arriveert uit reparatie is het sowieso tijdens transport gebeurd. 
Mijn beeldscherm knipperde. Na de reparatie knipperde mijn beeldscherm nog steeds. Het lijkt me om eerlijk te zijn heel sterk dat de bezorgdienst dat gedaan heeft. Acer heeft gewoon een fout gemaakt waardoor ik mijn laptop nu weer 2 weken kwijt ben, en de DHL heeft een fout gemaakt waardoor het nu nog 2 dagen langer duurt voordat ik hem op kan sturen
Als er iets tegen je scherm is gekomen of een kabel verkeerd is aangesloten kan het idd knipperen maar het zou ook je grafische kaart kunnen zijn. waarvoor moest de laptop ook al weer de eerste keer weg? 
Vogroth
Wereldberoemd



Blijf aub weg van DHL... Echt ik heb niets anders gekend dan pech met die bezorgingsdienst. En klacht indienen is like echt bagger want ze behandelen je klacht toch nooit of ze liggen zich kapot te gieren achter hun computer als ze de klacht krijgen
Bowie
Wereldberoemd



LindzyInfernal schreef:
bowie schreef:
LindzyInfernal schreef:
Dan ligt het idd aan de bezorgdienst dan gaan ze te grof om met je laptop want meestal repareren ze de laptop bij acer fatsoenlijk dus als die kapot arriveert uit reparatie is het sowieso tijdens transport gebeurd. 
Mijn beeldscherm knipperde. Na de reparatie knipperde mijn beeldscherm nog steeds. Het lijkt me om eerlijk te zijn heel sterk dat de bezorgdienst dat gedaan heeft. Acer heeft gewoon een fout gemaakt waardoor ik mijn laptop nu weer 2 weken kwijt ben, en de DHL heeft een fout gemaakt waardoor het nu nog 2 dagen langer duurt voordat ik hem op kan sturen
Als er iets tegen je scherm is gekomen of een kabel verkeerd is aangesloten kan het idd knipperen maar het zou ook je grafische kaart kunnen zijn. waarvoor moest de laptop ook al weer de eerste keer weg? 
Om dezelfde reden, dat het beeldscherm knipperde. En de mousepad maakte een gek geluid. Dat hebben ze wel gerepareerd, maar toen ik mijn laptop na de reparatie weer terug kreeg, knipperde hij alleen maar erger.

@Vogroth Ja ik ben hier ook echt heel pissig over.  Met postNL heb ik nooit problemen gehad, maar wat de fuck is dit? Idioot gedoe
Anoniem
Princess of Pop



bowie schreef:
LindzyInfernal schreef:
bowie schreef:
Mijn beeldscherm knipperde. Na de reparatie knipperde mijn beeldscherm nog steeds. Het lijkt me om eerlijk te zijn heel sterk dat de bezorgdienst dat gedaan heeft. Acer heeft gewoon een fout gemaakt waardoor ik mijn laptop nu weer 2 weken kwijt ben, en de DHL heeft een fout gemaakt waardoor het nu nog 2 dagen langer duurt voordat ik hem op kan sturen
Als er iets tegen je scherm is gekomen of een kabel verkeerd is aangesloten kan het idd knipperen maar het zou ook je grafische kaart kunnen zijn. waarvoor moest de laptop ook al weer de eerste keer weg? 
Om dezelfde reden, dat het beeldscherm knipperde. En de mousepad maakte een gek geluid. Dat hebben ze wel gerepareerd, maar toen ik mijn laptop na de reparatie weer terug kreeg, knipperde hij alleen maar erger.

@Vogroth Ja ik ben hier ook echt heel pissig over.  Met postNL heb ik nooit problemen gehad, maar wat de fuck is dit? Idioot gedoe
zou idd een kabel kunnen zijn die ergens niet goed is aangesloten of je laptop heeft een flinke klapper gemaakt tijdens vervoeren. 

zou een klacht in dienen bij bezorg dienst en ook bij acer het geval neer leggen.
Bowie
Wereldberoemd



LindzyInfernal schreef:
bowie schreef:
LindzyInfernal schreef:
Als er iets tegen je scherm is gekomen of een kabel verkeerd is aangesloten kan het idd knipperen maar het zou ook je grafische kaart kunnen zijn. waarvoor moest de laptop ook al weer de eerste keer weg? 
Om dezelfde reden, dat het beeldscherm knipperde. En de mousepad maakte een gek geluid. Dat hebben ze wel gerepareerd, maar toen ik mijn laptop na de reparatie weer terug kreeg, knipperde hij alleen maar erger.

@Vogroth Ja ik ben hier ook echt heel pissig over.  Met postNL heb ik nooit problemen gehad, maar wat de fuck is dit? Idioot gedoe
zou idd een kabel kunnen zijn die ergens niet goed is aangesloten of je laptop heeft een flinke klapper gemaakt tijdens vervoeren. 

zou een klacht in dienen bij bezorg dienst en ook bij acer het geval neer leggen.
Ja nouja ik heb Acer gebeld haha, daarom stuur ik hem dus weer opnieuw op ter reparatie. Maar we zien wel wat eruit komt!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld