xceetjex schreef:
door DPD. Hallo ik wacht al 18 dagen op mijn pakket. Via hun Engelse website (de tackingscode brengt mij daar altijd). zou het 2 weken geleden al bijna 3 keer 'vandaag worden geleverd'. Maar dat is dus nooit gekomen. Het lag volgens die hun details ook in een depot op max 10 km van mij. Dat is er zelfs nadat het dus 3 keer niet geleverd is, afgehaald. En vorige week vrijdag dus was het in hun details al zoveel verwijderd dat de laatste actie van 5 november was en mijn pakket nog altijd in de UK ligt. Magisch dat het wel 3 keer bijna kon geleverd zijn.
MAAAAAR
Ik geef mijn tackingscode dus in op de BE website. Krijg ik daar andere informatie te zien dan bij de UK website. DE laatste actie daar van 4 november en niet eens op dezelfde locaties als die van op de UK website. Dan kan je ook chatten met zo'n bot. krijg je nog een link en daar staat zelfs geen locatie meer en de laatste actie is van 3 november geleden.
Dus ik stuur naar DPD omdat ja bellen kost 30 cent per minuut. Dus ik mailde 8 dagen geleden en had nog geen antwoord. Had ondertussen al met het bedrijf van mijn pakket contact opgenomen en had netjes na 1 dag al antwoord dat ze het gingen onderzoeken. Dus ik stuurde vannacht een bozere mail (nog altijd beleefd) terug naar DPD en had opeens wel antwoord vanmorgen, maar gewoon echt basic dat ik contact met de mensen moet opnemen van mijn pakket. Jongens! dat koste jullie 8 dagen om te sturen? Ow en daarbij werd gezegd dat mijn pakket vastzat in Engeland.
Toppunt nu: heb ik een mail om 11u gekregen van het bedrijf zelf en heeft DPD dus aan hun het adres van een winkel in mijn buurt gegeven. Ik bel naar die winkel en die winkel zegt mij zelfs dat ze niet eens samenwerken met DPD maar enkel met UPS. Dus die van DPD hebben tegen mij gezegd dat het in Engeland is en tegen het bedrijf dat het zogezegd er al moet zijn en niet eens in 1 van hun afhaalpunten.
Sorry hoor, maar dit hele verhaal zit met echt tot boven. Hopelijk verbreekt dat bedrijf de samenwerking met DPD na dit hele gedoe. Als je zelfs zoveel lef hebt te liegen tegen uw medecontractant. Ik ben niet meer van plan om bij het bedrijf te bestellen zolang ze met DPD samenwerking, want dit hele gedoe is het niet waard.
door DPD. Hallo ik wacht al 18 dagen op mijn pakket. Via hun Engelse website (de tackingscode brengt mij daar altijd). zou het 2 weken geleden al bijna 3 keer 'vandaag worden geleverd'. Maar dat is dus nooit gekomen. Het lag volgens die hun details ook in een depot op max 10 km van mij. Dat is er zelfs nadat het dus 3 keer niet geleverd is, afgehaald. En vorige week vrijdag dus was het in hun details al zoveel verwijderd dat de laatste actie van 5 november was en mijn pakket nog altijd in de UK ligt. Magisch dat het wel 3 keer bijna kon geleverd zijn.
MAAAAAR
Ik geef mijn tackingscode dus in op de BE website. Krijg ik daar andere informatie te zien dan bij de UK website. DE laatste actie daar van 4 november en niet eens op dezelfde locaties als die van op de UK website. Dan kan je ook chatten met zo'n bot. krijg je nog een link en daar staat zelfs geen locatie meer en de laatste actie is van 3 november geleden.
Dus ik stuur naar DPD omdat ja bellen kost 30 cent per minuut. Dus ik mailde 8 dagen geleden en had nog geen antwoord. Had ondertussen al met het bedrijf van mijn pakket contact opgenomen en had netjes na 1 dag al antwoord dat ze het gingen onderzoeken. Dus ik stuurde vannacht een bozere mail (nog altijd beleefd) terug naar DPD en had opeens wel antwoord vanmorgen, maar gewoon echt basic dat ik contact met de mensen moet opnemen van mijn pakket. Jongens! dat koste jullie 8 dagen om te sturen? Ow en daarbij werd gezegd dat mijn pakket vastzat in Engeland.
Toppunt nu: heb ik een mail om 11u gekregen van het bedrijf zelf en heeft DPD dus aan hun het adres van een winkel in mijn buurt gegeven. Ik bel naar die winkel en die winkel zegt mij zelfs dat ze niet eens samenwerken met DPD maar enkel met UPS. Dus die van DPD hebben tegen mij gezegd dat het in Engeland is en tegen het bedrijf dat het zogezegd er al moet zijn en niet eens in 1 van hun afhaalpunten.
Sorry hoor, maar dit hele verhaal zit met echt tot boven. Hopelijk verbreekt dat bedrijf de samenwerking met DPD na dit hele gedoe. Als je zelfs zoveel lef hebt te liegen tegen uw medecontractant. Ik ben niet meer van plan om bij het bedrijf te bestellen zolang ze met DPD samenwerking, want dit hele gedoe is het niet waard.



0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
neen oke dat kost me zoveel meer dan het pakket.