Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen
Ik kom zwaar geïrriteerd
Anoniem
Wereldberoemd



door DPD. Hallo ik wacht al 18 dagen op mijn pakket. Via hun Engelse website (de tackingscode brengt mij daar altijd). zou het 2 weken geleden al bijna 3 keer 'vandaag worden geleverd'. Maar dat is dus nooit gekomen. Het lag  volgens die hun details ook in een depot op max 10 km van mij. Dat is er zelfs nadat het dus 3 keer niet geleverd is, afgehaald. En vorige week vrijdag dus was het in hun details al zoveel verwijderd dat de laatste actie van 5 november was en mijn pakket nog altijd in de UK ligt. Magisch dat het wel 3 keer bijna kon geleverd zijn.

MAAAAAR

Ik geef mijn tackingscode dus in op de BE website. Krijg ik daar andere informatie te zien dan bij de UK website. DE laatste actie daar van 4 november en niet eens op dezelfde locaties als die van op de UK website. Dan kan je ook chatten met zo'n bot. krijg je nog een link en daar staat zelfs geen locatie meer en de laatste actie is van 3 november geleden.

Dus ik stuur naar DPD omdat ja bellen kost 30 cent per minuut. Dus ik mailde 8 dagen geleden en had nog geen antwoord. Had ondertussen al met het bedrijf van mijn pakket contact opgenomen en had netjes na 1 dag al antwoord dat ze het gingen onderzoeken. Dus ik stuurde vannacht een bozere mail (nog altijd beleefd) terug naar DPD en had opeens wel antwoord vanmorgen, maar gewoon echt basic dat ik contact met de mensen moet opnemen van mijn pakket. Jongens! dat koste jullie 8 dagen om te sturen? Ow en daarbij werd gezegd dat mijn pakket vastzat in Engeland.

Toppunt nu: heb ik een mail om 11u gekregen van het bedrijf zelf en heeft DPD dus aan hun het adres van een winkel in mijn buurt gegeven. Ik bel naar die winkel en die winkel zegt mij zelfs dat ze niet eens samenwerken met DPD maar enkel met UPS. Dus die van DPD hebben tegen mij gezegd dat het in Engeland is en tegen het bedrijf dat het zogezegd er al moet zijn en niet eens in 1 van hun afhaalpunten.

Sorry hoor, maar dit hele verhaal zit met echt tot boven. Hopelijk verbreekt dat bedrijf de samenwerking met DPD na dit hele gedoe. Als je zelfs zoveel lef hebt te liegen tegen uw medecontractant. Ik ben niet meer van plan om bij het bedrijf te bestellen zolang ze met DPD samenwerking, want dit hele gedoe is het niet waard.
Anoniem
Popster



waarschijnlijk weet gewoon niemand waar je pak is en is het gewoon kwijt, ergens in een magazijn verdwaald waar niemand meer naar omkijkt

ik werk regelmatig bij een pakjesdienst en je wilt niet weten wat een drukte het daar kan zijn en hoeveel verloren pakjes gewoon ergens op een hoop liggen en dus ook geen scans meer krijgen
Anoniem
Wereldberoemd



Sami schreef:
waarschijnlijk weet gewoon niemand waar je pak is en is het gewoon kwijt, ergens in een magazijn verdwaald waar niemand meer naar omkijkt

ik werk regelmatig bij een pakjesdienst en je wilt niet weten wat een drukte het daar kan zijn en hoeveel verloren pakjes gewoon ergens op een hoop liggen en dus ook geen scans meer krijgen

Ja dat gevoel heb ik ook, maar geef het dan eerlijk toe en vergoed mij. Ik zit hier al bijna 15 dagen actief mee bezig. Ik wil niet verwaand klinken ofzo maar dit gaat niet over een pakketje van 20 euro.
Anoniem
Popster



xceetjex schreef:
Sami schreef:
waarschijnlijk weet gewoon niemand waar je pak is en is het gewoon kwijt, ergens in een magazijn verdwaald waar niemand meer naar omkijkt

ik werk regelmatig bij een pakjesdienst en je wilt niet weten wat een drukte het daar kan zijn en hoeveel verloren pakjes gewoon ergens op een hoop liggen en dus ook geen scans meer krijgen

Ja dat gevoel heb ik ook, maar geef het dan eerlijk toe en vergoed mij. Ik zit hier al bijna 15 dagen actief mee bezig. Ik wil niet verwaand klinken ofzo maar dit gaat niet over een pakketje van 20 euro.
ik vrees dat je van dpd geen vergoeding zal krijgen, je kan wel proberen door een klacht in te dienen/claim te starten maar die vergoedingen stellen vaak maar heel weinig voor (als je überhaupt al een krijgt)

je kan bij het bedrijf waar je je pak hebt gekocht eventueel een vervangpakket aanvragen 
Anoniem
Wereldberoemd



Sami schreef:
xceetjex schreef:
Sami schreef:
waarschijnlijk weet gewoon niemand waar je pak is en is het gewoon kwijt, ergens in een magazijn verdwaald waar niemand meer naar omkijkt

ik werk regelmatig bij een pakjesdienst en je wilt niet weten wat een drukte het daar kan zijn en hoeveel verloren pakjes gewoon ergens op een hoop liggen en dus ook geen scans meer krijgen

Ja dat gevoel heb ik ook, maar geef het dan eerlijk toe en vergoed mij. Ik zit hier al bijna 15 dagen actief mee bezig. Ik wil niet verwaand klinken ofzo maar dit gaat niet over een pakketje van 20 euro.
ik vrees dat je van dpd geen vergoeding zal krijgen, je kan wel proberen door een klacht in te dienen/claim te starten maar die vergoedingen stellen vaak maar heel weinig voor (als je überhaupt al een krijgt)

je kan bij het bedrijf waar je je pak hebt gekocht eventueel een vervangpakket aanvragen 
Ik hoop dat het bedrijf zelf tot die beslissing komt na het mailen, vermoed alleen dat ik dit ook pas allemaal zal horen over een paar dagen. Op zich heb ik al vaker bij dat bedrijf dingen besteld maar vroeger leverde ups die dingen en had nooit klagen. Hoop dat het bedrijf zelf dus wel hier correct mee zal omgaan.
Anoniem
Popster



xceetjex schreef:
Sami schreef:
xceetjex schreef:

Ja dat gevoel heb ik ook, maar geef het dan eerlijk toe en vergoed mij. Ik zit hier al bijna 15 dagen actief mee bezig. Ik wil niet verwaand klinken ofzo maar dit gaat niet over een pakketje van 20 euro.
ik vrees dat je van dpd geen vergoeding zal krijgen, je kan wel proberen door een klacht in te dienen/claim te starten maar die vergoedingen stellen vaak maar heel weinig voor (als je überhaupt al een krijgt)

je kan bij het bedrijf waar je je pak hebt gekocht eventueel een vervangpakket aanvragen 
Ik hoop dat het bedrijf zelf tot die beslissing komt na het mailen, vermoed alleen dat ik dit ook pas allemaal zal horen over een paar dagen. Op zich heb ik al vaker bij dat bedrijf dingen besteld maar vroeger leverde ups die dingen en had nooit klagen. Hoop dat het bedrijf zelf dus wel hier correct mee zal omgaan.
ik hoop het ook voor je!!

weet niet hoe duur je pak precies was maar bij pakken met een hogere waarde doen ze meestal wel meer moeite wanneer je een claim start. Als het minder is dan 200 euro moet je niet al te veel verwachten
(dit s trouwens hoe het gaat bij het pakjesbedrijf waar ik werk dus weet niet precies hoe het bij anderen gaat!!)
Anoniem
Wereldberoemd



Sami schreef:
xceetjex schreef:
Sami schreef:
ik vrees dat je van dpd geen vergoeding zal krijgen, je kan wel proberen door een klacht in te dienen/claim te starten maar die vergoedingen stellen vaak maar heel weinig voor (als je überhaupt al een krijgt)

je kan bij het bedrijf waar je je pak hebt gekocht eventueel een vervangpakket aanvragen 
Ik hoop dat het bedrijf zelf tot die beslissing komt na het mailen, vermoed alleen dat ik dit ook pas allemaal zal horen over een paar dagen. Op zich heb ik al vaker bij dat bedrijf dingen besteld maar vroeger leverde ups die dingen en had nooit klagen. Hoop dat het bedrijf zelf dus wel hier correct mee zal omgaan.
ik hoop het ook voor je!!

weet niet hoe duur je pak precies was maar bij pakken met een hogere waarde doen ze meestal wel meer moeite wanneer je een claim start. Als het minder is dan 200 euro moet je niet al te veel verwachten
(dit s trouwens hoe het gaat bij het pakjesbedrijf waar ik werk dus weet niet precies hoe het bij anderen gaat!!)

430 euro. Dat is toch een grote brok uit mijn budget. waarschijnlijk niet het duurste dat ze ooit verzonden hebben maar voor mij is dat geen alledaagse aankoop meer
Anoniem
Popster



xceetjex schreef:
Sami schreef:
xceetjex schreef:
Ik hoop dat het bedrijf zelf tot die beslissing komt na het mailen, vermoed alleen dat ik dit ook pas allemaal zal horen over een paar dagen. Op zich heb ik al vaker bij dat bedrijf dingen besteld maar vroeger leverde ups die dingen en had nooit klagen. Hoop dat het bedrijf zelf dus wel hier correct mee zal omgaan.
ik hoop het ook voor je!!

weet niet hoe duur je pak precies was maar bij pakken met een hogere waarde doen ze meestal wel meer moeite wanneer je een claim start. Als het minder is dan 200 euro moet je niet al te veel verwachten
(dit s trouwens hoe het gaat bij het pakjesbedrijf waar ik werk dus weet niet precies hoe het bij anderen gaat!!)

430 euro. Dat is toch een grote brok uit mijn budget. waarschijnlijk niet het duurste dat ze ooit verzonden hebben maar voor mij is dat geen alledaagse aankoop meer
nee snap ik, is niet niks!! meer dan hun blijven mailen en klacht indien kan je denk ik niet doen 
Anoniem
Wereldberoemd



Sami schreef:
xceetjex schreef:
Sami schreef:
ik hoop het ook voor je!!

weet niet hoe duur je pak precies was maar bij pakken met een hogere waarde doen ze meestal wel meer moeite wanneer je een claim start. Als het minder is dan 200 euro moet je niet al te veel verwachten
(dit s trouwens hoe het gaat bij het pakjesbedrijf waar ik werk dus weet niet precies hoe het bij anderen gaat!!)

430 euro. Dat is toch een grote brok uit mijn budget. waarschijnlijk niet het duurste dat ze ooit verzonden hebben maar voor mij is dat geen alledaagse aankoop meer
nee snap ik, is niet niks!! meer dan hun blijven mailen en klacht indien kan je denk ik niet doen 

De grove maatregelen: advocaat neen oke dat kost me zoveel meer dan het pakket.
Anoniem
Wereldberoemd



Sami schreef:
xceetjex schreef:
Sami schreef:
ik hoop het ook voor je!!

weet niet hoe duur je pak precies was maar bij pakken met een hogere waarde doen ze meestal wel meer moeite wanneer je een claim start. Als het minder is dan 200 euro moet je niet al te veel verwachten
(dit s trouwens hoe het gaat bij het pakjesbedrijf waar ik werk dus weet niet precies hoe het bij anderen gaat!!)

430 euro. Dat is toch een grote brok uit mijn budget. waarschijnlijk niet het duurste dat ze ooit verzonden hebben maar voor mij is dat geen alledaagse aankoop meer
nee snap ik, is niet niks!! meer dan hun blijven mailen en klacht indien kan je denk ik niet doen 

Ow ik wil trouwens nog zeggen dat ik niet kwaad ben op de mensen ofz en hun werk niet waardeer.  Ik begrijp helemaal dat het hard werken is zeker nu (black friday, opkomende feestdagen, corona,...). Maar ik ben echt gewoon kwaad op de manier waarop ze werken nu. Ze weigeren goed te communiceren, beweren to 3x toe dat mijn pakket er bijna is om vervolgens gewoon informatie weg te halen, liegen over de locatie en geven overal andere informatie. Moesten ze gewoon meteen eerlijk zeggen van 'ja uhm we ijn het kwijt en we zullen een oplossing zoeken met het bedrijf (of iets in die zin)' zou ik dat veel minder erg vinden dan hier nu na 18 dagen eigenlijk nog geen stap verder te zijn.
Anoniem
Popster



xceetjex schreef:
Sami schreef:
xceetjex schreef:

430 euro. Dat is toch een grote brok uit mijn budget. waarschijnlijk niet het duurste dat ze ooit verzonden hebben maar voor mij is dat geen alledaagse aankoop meer
nee snap ik, is niet niks!! meer dan hun blijven mailen en klacht indien kan je denk ik niet doen 

Ow ik wil trouwens nog zeggen dat ik niet kwaad ben op de mensen ofz en hun werk niet waardeer.  Ik begrijp helemaal dat het hard werken is zeker nu (black friday, opkomende feestdagen, corona,...). Maar ik ben echt gewoon kwaad op de manier waarop ze werken nu. Ze weigeren goed te communiceren, beweren to 3x toe dat mijn pakket er bijna is om vervolgens gewoon informatie weg te halen, liegen over de locatie en geven overal andere informatie. Moesten ze gewoon meteen eerlijk zeggen van 'ja uhm we ijn het kwijt en we zullen een oplossing zoeken met het bedrijf (of iets in die zin)' zou ik dat veel minder erg vinden dan hier nu na 18 dagen eigenlijk nog geen stap verder te zijn.
ja het is inderdaad echt heel hard werken voor de chauffeurs die de pakjes leveren, maar ook op kantoor is het echt wel super druk. Helaas nemen sommigen op kantoor het allemaal niet zo serieus. Maar soms worden er ook echt wel van bovenaf bepaalde regels opgelegd waar ik zelf van schrok haha bijvoorbeeld dat pakjes met een waarde onder de 100 euro sowieso niet worden behandeld enzo, net omdat het al zo druk is en de prioriteit dan ligt bij pakken van 500+ euro wat ik wel snap maar ja wel heel kut voor de mensen die hun pak dan echt kwijt zijn en niks van hulp krijgen 

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld