Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Anoniem
Win Rye set!
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen
vinted bestelling kapot?
Anoniem
Wereldberoemd



ik had een rokje besteld op vinted maar er zit best wel een groot gat in... heeft iemand dit ook ooit eens gehad en hoe heb je dat aangepakt?

je hebt dus zo'n "ik heb een probleem" knop, maar is het socialer om eerst zelf een berichtje te sturen? of is het juist echt beter om het via die knop te doen? ik hoef niet per se mijn geld terug maar ik wil het ook niet hierbij laten zitten (en sws was ik niet helemaal happy want het is gewoon een rokje en het kwam in een DOOS van 50x50... lekker milieubewust...)
Anoniem
Wereldberoemd



hh ik haat dit soort situaties zo
SpencerReid
Wereldberoemd



Zou eerst even een berichttje sturen en als er niet gereageerd word of niets mee gedaan word zou ik de ik heb een probleem knop gebruikenn
Anoniem
Queen of Pop



Als je op de ‘ik heb een probleem’ knop drukt kan je als het ware meteen een berichtje sturen aan de verkoper, dus je meldt dan direct aan de verkoper wat er mis is :) Via deze weg kan je dan ook afspreken hoe nu verder
Anoniem
Queen of Pop



Belle schreef:
Als je op de ‘ik heb een probleem’ knop drukt kan je als het ware meteen een berichtje sturen aan de verkoper, dus je meldt dan direct aan de verkoper wat er mis is Via deze weg kan je dan ook afspreken hoe nu verder
Ik zou die knop wel gebruiken aangezien je anders het risico loopt dat vinted de bestelling automatisch afrondt, dat gebeurt geloof ik na een paar dagen
Anoniem
Wereldberoemd



Belle schreef:
Belle schreef:
Als je op de ‘ik heb een probleem’ knop drukt kan je als het ware meteen een berichtje sturen aan de verkoper, dus je meldt dan direct aan de verkoper wat er mis is Via deze weg kan je dan ook afspreken hoe nu verder
Ik zou die knop wel gebruiken aangezien je anders het risico loopt dat vinted de bestelling automatisch afrondt, dat gebeurt geloof ik na een paar dagen
als ik dat doe heeft de verkoper nog wel kans om te reageren toch? ben namelijk een beetje bang dat het anders zo onaardig overkomt ofzo habhsbhsbhbfd

heb nu een berichtje gestuurd en als ik morgen niks gehoord heb dan doe ik dat sowieso trouwens
Anoniem
Wereldberoemd



Saturn schreef:
Belle schreef:
Belle schreef:
Als je op de ‘ik heb een probleem’ knop drukt kan je als het ware meteen een berichtje sturen aan de verkoper, dus je meldt dan direct aan de verkoper wat er mis is Via deze weg kan je dan ook afspreken hoe nu verder
Ik zou die knop wel gebruiken aangezien je anders het risico loopt dat vinted de bestelling automatisch afrondt, dat gebeurt geloof ik na een paar dagen
als ik dat doe heeft de verkoper nog wel kans om te reageren toch? ben namelijk een beetje bang dat het anders zo onaardig overkomt ofzo habhsbhsbhbfd

heb nu een berichtje gestuurd en als ik morgen niks gehoord heb dan doe ik dat sowieso trouwens
hallooo ze heeft je letterlijk een kapot artikel opgestuurd
gwn aanpakken die handel !
Anoniem
Queen of Pop



Saturn schreef:
Belle schreef:
Belle schreef:
Als je op de ‘ik heb een probleem’ knop drukt kan je als het ware meteen een berichtje sturen aan de verkoper, dus je meldt dan direct aan de verkoper wat er mis is Via deze weg kan je dan ook afspreken hoe nu verder
Ik zou die knop wel gebruiken aangezien je anders het risico loopt dat vinted de bestelling automatisch afrondt, dat gebeurt geloof ik na een paar dagen
als ik dat doe heeft de verkoper nog wel kans om te reageren toch? ben namelijk een beetje bang dat het anders zo onaardig overkomt ofzo habhsbhsbhbfd

heb nu een berichtje gestuurd en als ik morgen niks gehoord heb dan doe ik dat sowieso trouwens
Ja zeker, het is de bedoeling dat je er dan samen uitkomt ^^ @Saturn 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld