Lavaires schreef:
Omg ik ben echt een sukkel ahahahha
Ik ga voor mijn schoonouders een nieuwe friteuse kado doen omdat we hier elke week friet eten en ook elke vrijdag frikandellen avond hebben als het broertje van mijn vriend gaat drinken met zijn vrienden. Dus ik dacht, die oude frietpan voor hun uit de prehistorie is wel aan vervanging toe...
Nou ik heb er 7 dagen over gedaan om de beste uit te zoeken, coolblue, kieswijzer hier en daar, bol.com, mediamarkt, noem maar op ik heb alles lopen vergelijken (dus mocht iemand advies willen let me know) en ik had er gisteren eindelijk 1 gevonden. Ik gelijk bestelen samen met alle andere kado's maar ik had mijn oude adres ingegeven, dus gelijk die bestelling maar geannuleerd. Wil ik alles opnieuw bestellen, is die stomme friteuse niet meer voorradig (had ik gvd de laatste besteld 1e keer). Ik weer uren kijken naar een andere dus maar eentje besteld die ik iets minder vond. Maar ik kan dat dan echt niet hebben dus ik vandaag die 2e keus weer annuleren omdat ik zag dat mijn 1e annulering aan het verwerken was en die ene weer bestelbaar was... Dacht ik... Ikke weer leuk voor de 3e keer 70 euro kwijt en helemaa blij, krijg ik net een mail dat die toch niet op voorraad is?! Terwijl je hem wel nog gewoon kan bestellen? Er staat nu niks bij van ''niet leverbaar''. Dus ik ben nu helemaal pissed, moet ik alsnog die 2e keus gaan doen en heb ik echt geen geld meer over
Waarom ben ik zo, ik heb ook echt medelijden met mensen die voor zulke bedrijven werken atm, i'm sorry ;-;;;;;;;;;
Omg ik ben echt een sukkel ahahahha
Ik ga voor mijn schoonouders een nieuwe friteuse kado doen omdat we hier elke week friet eten en ook elke vrijdag frikandellen avond hebben als het broertje van mijn vriend gaat drinken met zijn vrienden. Dus ik dacht, die oude frietpan voor hun uit de prehistorie is wel aan vervanging toe...
Nou ik heb er 7 dagen over gedaan om de beste uit te zoeken, coolblue, kieswijzer hier en daar, bol.com, mediamarkt, noem maar op ik heb alles lopen vergelijken (dus mocht iemand advies willen let me know) en ik had er gisteren eindelijk 1 gevonden. Ik gelijk bestelen samen met alle andere kado's maar ik had mijn oude adres ingegeven, dus gelijk die bestelling maar geannuleerd. Wil ik alles opnieuw bestellen, is die stomme friteuse niet meer voorradig (had ik gvd de laatste besteld 1e keer). Ik weer uren kijken naar een andere dus maar eentje besteld die ik iets minder vond. Maar ik kan dat dan echt niet hebben dus ik vandaag die 2e keus weer annuleren omdat ik zag dat mijn 1e annulering aan het verwerken was en die ene weer bestelbaar was... Dacht ik... Ikke weer leuk voor de 3e keer 70 euro kwijt en helemaa blij, krijg ik net een mail dat die toch niet op voorraad is?! Terwijl je hem wel nog gewoon kan bestellen? Er staat nu niks bij van ''niet leverbaar''. Dus ik ben nu helemaal pissed, moet ik alsnog die 2e keus gaan doen en heb ik echt geen geld meer over
Waarom ben ik zo, ik heb ook echt medelijden met mensen die voor zulke bedrijven werken atm, i'm sorry ;-;;;;;;;;;