Nolite schreef:Mhysa schreef:
~ vanuit communicatie/marketing perspectief ~
maar je blijft er dan wel door getriggered. aangezien je al eerder bij hun iets besteld hebt, ben je sneller geneigd om nogmaals naar die websites terug te komen om wellicht weer iets te bestellen (of iets aan te passen bij bijv diensten zoals hellofresh) of om gewoon even een kijkje te nemen of er wat nieuws is  (= nog steeds meer bezoekers voor de website)
deze websites blijven dan top of mind, dus als je ooit iets randoms moet hebben, dan ga je als eerst kijken bij coolblue omdat je daar al een (goede) ervaring mee hebt. als je denkt aan "eten" of "boodschappen", dan denk je waarschijnlijk meteen aan hellofresh omdat je daar ook een (goede) ervaring mee hebt. je blijft ze dus steeds zien, wat zorgt voor een top of mind positie voor coolblue en hellofresh in jouw geval
of je kan wanneer je de advertentie van bijv coolblue ziet, denken 'oh ja, ik moet nog ff dit bestellen' omdat je die website al vertrouwt en dus snel iets besteld zonder veel bij na te denken als dat je bijv bij amazon doet als je daar nog nooit iets besteld hebt, maar wel hetzelfde product kunt kopen
Oké, maar toch niet drie seconden later hahaha
nee 3 sec later is wel een beetje snel idd hahah