Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Arson
💜
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen
Myjewellery vraagje
Philanthropique
Popster



Ik heb best wat sieraden van hun, zowel ringen als oorbellen en kettingen, maar nu heb ik op 2 weken al 2 kettinkjes die stuk zijn gegaan..

ik had deze 2 kettinkjes samen besteld op 20 december, eentje ging stuk rond 18 februari en ik had hun een berichtje gestuurd en ze gaven me meteen de keuze om het opnieuw op te sturen ofwel om een code te geven twv het kettinkje. (Ik koos toen de ketting) 

maar nou is dus het andere kettinkje kapot -niet degene die ik nieuw heb gekregen maar de andere die in mijn bestelling van 20 december zat- en ik durf hun eigenlijk niets meer sturen.. ik stuurde hun vorige keer via whatsapp, dus het vorige gesprek is nog zichtbaar en die is nog niet eens 2 weken geleden.. Straks denken ze dat ik het expres doe ofzo om gewoon weer een nieuw kettinkje te kunnen krijgen.. Bovendien heb ik hem wel al meer dan 2 maanden dus is het niet zielig om opnieuw al een berichtje te sturen met de intentie om weer een nieuwe te krijgen?

zou ik het zo laten of toch sturen? En, zou ik opnieuw de ketting kiezen, of toch maar een code om wat anders te bestellen? (aangezien er al 2 kettinkjes van hun kapot zijn gegaan) 
Anoniem
Landelijke ster



Toch sturen. Het is my jewellery, dat is ook helemaal niet zulke hele beste kwaliteit (maar ik blijf het kopen want goedkoop en wel leuk)
Anoniem
Popster



als je foto's hebt is dat  toch niet erg? Superveel juweelbedrijven die slechte juwelen verkopen... Heb ook eens 2 dingen besteld ergens en 1 niet geleverd en 2de na 2 dagen stuk!
Anoniem
YouTube-ster



gewoon doen
je hebt er toch voor betaald
Account verwijderd




Wolve schreef:
gewoon doen
je hebt er toch voor betaald

Anoniem
Popster



Wolve schreef:
gewoon doen
je hebt er toch voor betaald

Anoniem
Popster



je kan ze ook via insta sturen!
Philanthropique
Popster



Er kunnen er niets aandoen omdat ze maar 8 weken garantie geven sad
Anoniem
Wereldberoemd



ohja ik bedenk me nu ook dat ik iets kapot had en nieuwe zou krijgen maar niets meer heb gehoord? snel ff mailen
Anoniem
Wereldberoemd



Squilia schreef:
ohja ik bedenk me nu ook dat ik iets kapot had en nieuwe zou krijgen maar niets meer heb gehoord? snel ff mailen
wajo ik heb nu al reactie op mn mail ? en dat op een zaterdag !
Philanthropique
Popster



Squilia schreef:
Squilia schreef:
ohja ik bedenk me nu ook dat ik iets kapot had en nieuwe zou krijgen maar niets meer heb gehoord? snel ff mailen
wajo ik heb nu al reactie op mn mail ? en dat op een zaterdag !
Wow dat is wel heel snel idd haha zelf voor een normale werkdag 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld