Philanthropique schreef:
Ik heb best wat sieraden van hun, zowel ringen als oorbellen en kettingen, maar nu heb ik op 2 weken al 2 kettinkjes die stuk zijn gegaan..
ik had deze 2 kettinkjes samen besteld op 20 december, eentje ging stuk rond 18 februari en ik had hun een berichtje gestuurd en ze gaven me meteen de keuze om het opnieuw op te sturen ofwel om een code te geven twv het kettinkje. (Ik koos toen de ketting)Â
maar nou is dus het andere kettinkje kapot -niet degene die ik nieuw heb gekregen maar de andere die in mijn bestelling van 20 december zat- en ik durf hun eigenlijk niets meer sturen.. ik stuurde hun vorige keer via whatsapp, dus het vorige gesprek is nog zichtbaar en die is nog niet eens 2 weken geleden.. Straks denken ze dat ik het expres doe ofzo om gewoon weer een nieuw kettinkje te kunnen krijgen.. Bovendien heb ik hem wel al meer dan 2 maanden dus is het niet zielig om opnieuw al een berichtje te sturen met de intentie om weer een nieuwe te krijgen?
zou ik het zo laten of toch sturen? En, zou ik opnieuw de ketting kiezen, of toch maar een code om wat anders te bestellen? (aangezien er al 2 kettinkjes van hun kapot zijn gegaan)Â
Ik heb best wat sieraden van hun, zowel ringen als oorbellen en kettingen, maar nu heb ik op 2 weken al 2 kettinkjes die stuk zijn gegaan..
ik had deze 2 kettinkjes samen besteld op 20 december, eentje ging stuk rond 18 februari en ik had hun een berichtje gestuurd en ze gaven me meteen de keuze om het opnieuw op te sturen ofwel om een code te geven twv het kettinkje. (Ik koos toen de ketting)Â
maar nou is dus het andere kettinkje kapot -niet degene die ik nieuw heb gekregen maar de andere die in mijn bestelling van 20 december zat- en ik durf hun eigenlijk niets meer sturen.. ik stuurde hun vorige keer via whatsapp, dus het vorige gesprek is nog zichtbaar en die is nog niet eens 2 weken geleden.. Straks denken ze dat ik het expres doe ofzo om gewoon weer een nieuw kettinkje te kunnen krijgen.. Bovendien heb ik hem wel al meer dan 2 maanden dus is het niet zielig om opnieuw al een berichtje te sturen met de intentie om weer een nieuwe te krijgen?
zou ik het zo laten of toch sturen? En, zou ik opnieuw de ketting kiezen, of toch maar een code om wat anders te bestellen? (aangezien er al 2 kettinkjes van hun kapot zijn gegaan)Â