Oase schreef:
-schooljaar mehhh
mijn opleiding heeft alles zo KUT ingedeeld en letterlijk iedereen, op één persoon na uit mijn klas, heeft studievertraging. Wij moesten in één leerjaar tijd 800 stage-uur halen, vier onderwijseenheden met daarbij behorende rottige opdrachten uitwerken, elke donderdag volle dag les over nutteloze dingen, talloze praktijkopdrachten uitvoeren, een team coachen, reflectieverslagen schrijven en afstuderen.
Had zoveel liever gewoon half jaar school / half jaar afstuderen gehad. En dan niet tegelijkertijd ook nog 800 stage-uren moeten maken...
ze hebben hun fout inmiddels wel ingezien, en ze gaan het onderwijsaanbod helemaal vernieuwen, maar daar hebben wij nu niks meer aan.
Ik moet nog zoveel interviews houden, ALLEMAAL woord voor woord uittypen wat ongeveer 1,5 - 2 uur duurt, daarna nog coderen, enquête uitslagen in Excel uitwerken, observeren op de groepen, observatie resultaten uitwerken, alles analyseren, implementatieplan opstellen, verslaglegging inmiddels al 10x moeten aanpassen en het is NOG NIET goed en dan nog presenteren op stage, waarop ik weer in een apart verslag methodisch moet gaan reflecteren. Huilen.
We mogen een conceptrapportage laten nakijken, maar daar hebben docenten ook weer 10 werkdagen de tijd voor en als ik wil afstuderen voor de zomervakantie moet ik alles (dus ook de praktijkopdrachten en de daarbij behorende verslagen) voor 15 juni al inleveren. En waarschijnlijk is het dan nog gelijk een onvoldoende maar mehhh, dit ga ik nooit redden. Dat zou betekenen dat ik halverwege mei al mijn conceptrapportage in moet leveren....
En daarnaast krijg ik continue verbeterpunten op stukken die voorgaande keren waren goedgekeurd.... like???????????????????? ik blijf bezig op deze manier
En wat zijn jullie frustraties?
-schooljaar mehhh
mijn opleiding heeft alles zo KUT ingedeeld en letterlijk iedereen, op één persoon na uit mijn klas, heeft studievertraging. Wij moesten in één leerjaar tijd 800 stage-uur halen, vier onderwijseenheden met daarbij behorende rottige opdrachten uitwerken, elke donderdag volle dag les over nutteloze dingen, talloze praktijkopdrachten uitvoeren, een team coachen, reflectieverslagen schrijven en afstuderen.
Had zoveel liever gewoon half jaar school / half jaar afstuderen gehad. En dan niet tegelijkertijd ook nog 800 stage-uren moeten maken...
ze hebben hun fout inmiddels wel ingezien, en ze gaan het onderwijsaanbod helemaal vernieuwen, maar daar hebben wij nu niks meer aan.
Ik moet nog zoveel interviews houden, ALLEMAAL woord voor woord uittypen wat ongeveer 1,5 - 2 uur duurt, daarna nog coderen, enquête uitslagen in Excel uitwerken, observeren op de groepen, observatie resultaten uitwerken, alles analyseren, implementatieplan opstellen, verslaglegging inmiddels al 10x moeten aanpassen en het is NOG NIET goed en dan nog presenteren op stage, waarop ik weer in een apart verslag methodisch moet gaan reflecteren. Huilen.
We mogen een conceptrapportage laten nakijken, maar daar hebben docenten ook weer 10 werkdagen de tijd voor en als ik wil afstuderen voor de zomervakantie moet ik alles (dus ook de praktijkopdrachten en de daarbij behorende verslagen) voor 15 juni al inleveren. En waarschijnlijk is het dan nog gelijk een onvoldoende maar mehhh, dit ga ik nooit redden. Dat zou betekenen dat ik halverwege mei al mijn conceptrapportage in moet leveren....
En daarnaast krijg ik continue verbeterpunten op stukken die voorgaande keren waren goedgekeurd.... like???????????????????? ik blijf bezig op deze manier
En wat zijn jullie frustraties?