Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Anoniem
Win Rye set!
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen
Mijn baas is boos
Anoniem
Wereldberoemd



2 weken geleden kregen wij een vraag binnen van een klant (noem het vraag A). Ik heb die beantwoord, maar ik moet al mijn antwoorden eerst doorsturen naar hem of een andere collega voor ik ze naar de klant verzend. 

Ik had mijn antwoord op 12 augustus verzonden naar mijn baas en mijn collega om na te lezen. Ondertussen had ik ook een andere vraag (vraag B) waar de andere collega mijn ontwerp goed voor vond waardoor ik het mocht versturen. Ik heb vraag B perongeluk naar die ene persoon verstuurd van vraag A, maar dat is het probleem niet echt (geen privacy schendingen ofzo). Maar mijn baas dacht dus blijkbaar dat ik vraag A al beantwoord had omdat hij in cc stond van mijn foute mail. Maar ik heb die nooit beantwoord omdat ik geen toestemming heb gekregen voor mijn antwoord op vraag A, maar hij dacht dat omdat ik wel al naar die persoon gemaild had.

Gevolg: baas heeft geen feedback gegeven en was vorige week de hele week in verlof. 

Goed, ik stuurde vorige week naar mijn collega (die ook mijn vragen nakijkt) wat er met mijn vraag A is gebeurd. Ik vroeg hem of dat ze die zelf hebben opgelost en verstuurd omdat ik niets meer over mijn antwoord heb gehoord.

Ik kreeg van mijn collega geen antwoord wat er met die vraag is gebeurd. 

nieuw gevolg: collega vorige week vrijdag ook in verlof dus ik had niemand meer om over die vraag te vragen. Ik heb dan mijn baas mijn afgewerkte opdracht gemaild vrijdag en dan opnieuw aan hem gevraagd wat er gebeurt is met de vraag voor persoon A en nu is die dus boos omdat er meer dan 5 dagen voorbij zijn en die persoon geen antwoord heeft.

Alleen zit ik hier zo van: ja iedereen heeft verlof en ik heb het gevraagd aan mijn collega en hij heeft niets gezegd. Ik weet ook niet wat ik moet doen als enkel ik en de secretaresse aan het werk zijn van het hele kantoor 
Anoniem
Minister of Pop



Mja je zou er volgende keer iets eerder achteraan kunnen bellen als je geen antwoord krijgt van je collega's, maar ik zie niet hoe het kan dat hij boos is als hij zelf ook je vraag had kunnen checken en zijn mail goed had kunnen lezen

Anoniem
Wereldberoemd



Sas schreef:
Mja je zou er volgende keer iets eerder achteraan kunnen bellen als je geen antwoord krijgt van je collega's, maar ik zie niet hoe het kan dat hij boos is als hij zelf ook je vraag had kunnen checken en zijn mail goed had kunnen lezen
Ja dat is waar. Maar vind het dan zo lastig omdat ze zelf ook hun werk hebben en ik ben eigenlijk extra werk. Wil dan ook niet zo opdringerig overkomen daarom dat ik dacht dat hij misschien straks wel ging antwoorden, maar opeens is hij dan offline (wij moeten zo aangeven dat we aan het werken zijn of niet zodat we weten wie wanneer kan bellen en sturen). Dus toen had ik door dat hij mijn vraag niet ging beantwoorden, want ja hij had ook vrij. Maar het is wel een punt dat ik maandag ofzo beter nog eens had gemaild en niet donderdag al wist ik pas donderdag ochtend dat hij blijkbaar verlof had genomen voor vrijdag. (die ene collega dan toch).

Het was trouwens ook die ene collega dat binnen de minuut zag dat ik de verkeerde persoon had gemaild. Daarom dat ik het wat raar vindt dat mijn baas het niet door had dat het antwoord niet bedoeld was voor die persoon. (heb dat nog eens naar de juiste gemaild dus hij heeft ook gewoon 2 keer datzelfde antwoord gehad maar naar 2 verschillende personen.)
Anoniem
Minister of Pop



xceetjex schreef:
Sas schreef:
Mja je zou er volgende keer iets eerder achteraan kunnen bellen als je geen antwoord krijgt van je collega's, maar ik zie niet hoe het kan dat hij boos is als hij zelf ook je vraag had kunnen checken en zijn mail goed had kunnen lezen
Ja dat is waar. Maar vind het dan zo lastig omdat ze zelf ook hun werk hebben en ik ben eigenlijk extra werk. Wil dan ook niet zo opdringerig overkomen daarom dat ik dacht dat hij misschien straks wel ging antwoorden, maar opeens is hij dan offline (wij moeten zo aangeven dat we aan het werken zijn of niet zodat we weten wie wanneer kan bellen en sturen). Dus toen had ik door dat hij mijn vraag niet ging beantwoorden, want ja hij had ook vrij. Maar het is wel een punt dat ik maandag ofzo beter nog eens had gemaild en niet donderdag al wist ik pas donderdag ochtend dat hij blijkbaar verlof had genomen voor vrijdag. (die ene collega dan toch).

Het was trouwens ook die ene collega dat binnen de minuut zag dat ik de verkeerde persoon had gemaild. Daarom dat ik het wat raar vindt dat mijn baas het niet door had dat het antwoord niet bedoeld was voor die persoon. (heb dat nog eens naar de juiste gemaild dus hij heeft ook gewoon 2 keer datzelfde antwoord gehad maar naar 2 verschillende personen.)
Ja t stomme is dat je je moet beseffen dat anderen het drukker hebben en dus ook minder overzicht hebben over hun mailbox

Je kunt beter wat te vaak vragen dan te weinig maar je bent zeker niet als enige verantwoordelijk
Account verwijderd




Ja ik vind dit ook de verantwoordelijkheid van je baas. Als ik het goed begrijp, heeft hij dus iets verkeerd aangenomen, en heeft jouw probleem vervolgens in de handen van een ander gelaten zonder enig overleg te plegen met je, terwijl die ander dat verlof ook wel aangevraagd zal hebben bij je baas. Ik vind het een beetje slecht geregeld als ik eerlijk ben, vooral als iemand nieuw is kan zoiets gewoon gebeuren.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld