Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Anoniem
Vul pls onze enquĂȘte in: https://eu.surveymars.com/q/…
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen
Disney+ vraag
Devinette
Wereldberoemd



Moeten jullie ook via je telefoon of laptop naar de tv streamen?
Als ik de app open via de tv dan staat er eerst een error (nummer 83 als ik het goed heb), en wanneer ik dan op het knopje 'terug' klik krijg het logo van disney+ te zien met een laadbalkje. Het enige wat ik dan kan doen is via de telefoon of laptop iets streamen naar de tv.

Het stoort me niet enorm veel, maar ik vraag mij af of meerdere dit hebben? Ik heb Disney+ pas 2 dagen dus voel me noob hiermee lmao.
Anoniem
Minister of Pop



Mijn tv (Philips) heeft de app van Disney sowieso niet, dus ik moet altijd streamen helaas
Literacity
Popster



Sas schreef:
Mijn tv (Philips) heeft de app van Disney sowieso niet, dus ik moet altijd streamen helaas

Devinette
Wereldberoemd



Sas schreef:
Mijn tv (Philips) heeft de app van Disney sowieso niet, dus ik moet altijd streamen helaas
Ahh jaa wij hebben een chrome cast waardoor we hem op de tv gewoon zouden kunnen gebruiken
Anoniem
Minister of Pop



Devinette schreef:
Sas schreef:
Mijn tv (Philips) heeft de app van Disney sowieso niet, dus ik moet altijd streamen helaas
Ahh jaa wij hebben een chrome cast waardoor we hem op de tv gewoon zouden kunnen gebruiken
Ohh je hebt de foutcode bij het streamen, niet bij de app op je tv
Chromecast heb ik zelf ook!! Eigenlijk nooit problemen mee.

Hier staat wel iets over die foutcode, het kan helpen om je modem opnieuw op te starten of je wifi uit/aan.
help.disneyplus.com/csp?id=csp_article_content&sys_kb_id=f70e784ddba05d1c1b426fddd396195f#:~:...
Devinette
Wereldberoemd



Sas schreef:
Devinette schreef:
Sas schreef:
Mijn tv (Philips) heeft de app van Disney sowieso niet, dus ik moet altijd streamen helaas
Ahh jaa wij hebben een chrome cast waardoor we hem op de tv gewoon zouden kunnen gebruiken
Ohh je hebt de foutcode bij het streamen, niet bij de app op je tv
Chromecast heb ik zelf ook!! Eigenlijk nooit problemen mee.

Hier staat wel iets over die foutcode, het kan helpen om je modem opnieuw op te starten of je wifi uit/aan.
help.disneyplus.com/csp?id=csp_article_content&sys_kb_id=f70e784ddba05d1c1b426fddd396195f#:~:...
We hebben alles geprobeerd, maar niks werkt :c
@Sas 
Devinette
Wereldberoemd



Devinette schreef:
Sas schreef:
Devinette schreef:
Ahh jaa wij hebben een chrome cast waardoor we hem op de tv gewoon zouden kunnen gebruiken
Ohh je hebt de foutcode bij het streamen, niet bij de app op je tv
Chromecast heb ik zelf ook!! Eigenlijk nooit problemen mee.

Hier staat wel iets over die foutcode, het kan helpen om je modem opnieuw op te starten of je wifi uit/aan.
help.disneyplus.com/csp?id=csp_article_content&sys_kb_id=f70e784ddba05d1c1b426fddd396195f#:~:...
We hebben alles geprobeerd, maar niks werkt :c
@Sas 
Wanneer ik de app dus open via de chromecast krijg ik meteen een foutmelding, zonder dat ik iets probeer te streamen
Anoniem
Minister of Pop



Devinette schreef:
Devinette schreef:
Sas schreef:
Ohh je hebt de foutcode bij het streamen, niet bij de app op je tv
Chromecast heb ik zelf ook!! Eigenlijk nooit problemen mee.

Hier staat wel iets over die foutcode, het kan helpen om je modem opnieuw op te starten of je wifi uit/aan.
help.disneyplus.com/csp?id=csp_article_content&sys_kb_id=f70e784ddba05d1c1b426fddd396195f#:~:...
We hebben alles geprobeerd, maar niks werkt :c
@Sas 
Wanneer ik de app dus open via de chromecast krijg ik meteen een foutmelding, zonder dat ik iets probeer te streamen
Oh wat kut sad miss toch even bellen dan
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld