Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen Pagina: | Volgende | Laatste
zicht probleem
Jessepinkmanlover
Landelijke ster



Ik draag al 11 jaar een bril
Maar ik krijg er ook echt gwn hoofdpijn van en na een tijd beginnen mijn ogen te pikken
Ik heb al 3 dagen mijn bril niet meer aangeraakt want heb er echt genoeg van TBH !
Als ik geen bril draag dan kijk ik echt gwn scheel en het duurt mij 10 seconden om iets te lezen
Ik kan wel zien maar dan moet alles op mijn computer op 200% staan
En dan ook 400 euro verspild aan een nieuwe bril paar maanden geleden maar daarbij is het probleem nog erger, willen geld niet teruggeven
In december 3 keer nr de oogarts geweest gwn voor niks
Ik heb het echt gehad
Jessepinkmanlover
Landelijke ster



xlorenzox schreef:
Ik heb dit ook eens gehad, wat bleek, glazen waren niet goed in het montuur gezet. Dus je kijkt niet door het punt dat je zou moeten kijken.

Verder weet ik niet wat het kan zijn helaas.. Heel vervelend voor je! Hoop dat je erachter komt wat het is. Misschien via je huisarts kijken of ziekenhuis iets kan doen (neuroloog?)
Je hebt gelijk over de glazen
ze hadden dat dan gefixt maar was nogsteeds niet goed voor mij en dan was de tijd al om dat je kon retourneren dus ben 400 euro kwijt

Ik denk dat ik het gewoon ga laten want het is te veel gedoe als niemand je wil geloven
Jessepinkmanlover
Landelijke ster



xlorenzox schreef:
SaraPopstar schreef:
xlorenzox schreef:
Ik heb dit ook eens gehad, wat bleek, glazen waren niet goed in het montuur gezet. Dus je kijkt niet door het punt dat je zou moeten kijken.

Verder weet ik niet wat het kan zijn helaas.. Heel vervelend voor je! Hoop dat je erachter komt wat het is. Misschien via je huisarts kijken of ziekenhuis iets kan doen (neuroloog?)
Je hebt gelijk over de glazen
ze hadden dat dan gefixt maar was nogsteeds niet goed voor mij en dan was de tijd al om dat je kon retourneren dus ben 400 euro kwijt

Ik denk dat ik het gewoon ga laten want het is te veel gedoe als niemand je wil geloven

Nouja ik geloof je wel, want ken het gevoel, maar misschien zit het niet perse in het zicht van je ogen maar dus meer? Zal gewoon echt naar de huisarts gaan en dit aangeven, en echt zeggen dat je serieus genomen wilt worden!

Maar hoe ben je op 400euro voor een bril uitgekomen??
merk bril en verdunning 
Jessepinkmanlover
Landelijke ster



en da was zo 3 voor prijs van 1 dus eigenlijk heb ik 3 brillen waar ik niks mee kan doen
Jessepinkmanlover
Landelijke ster



xlorenzox schreef:
SaraPopstar schreef:
xlorenzox schreef:

Nouja ik geloof je wel, want ken het gevoel, maar misschien zit het niet perse in het zicht van je ogen maar dus meer? Zal gewoon echt naar de huisarts gaan en dit aangeven, en echt zeggen dat je serieus genomen wilt worden!

Maar hoe ben je op 400euro voor een bril uitgekomen??
merk bril en verdunning 

Oké hmmm... Hier wat meer over wat je rechten zijn als je niet tevreden bent met glazen/opticien
helaas ik woon niet in ndl 🤣 maar zal dit opzoeken voor België
Jessepinkmanlover
Landelijke ster




dit is de winkel waar ik ze heb aangekocht
Maar de werknemers zijn zooooo onbeschoft en onbehulpzaam
werd bijna uitgescholden toen ik die winkel binnenkwam wanneer ik zei dat mijn bril niet goed was
Dan na 4 keer binnenkomen zij belden ze zeiden als je naar de oogarts gaat en hij schrijft een nieuwe sterkte voor dan krijg je een nieuwe bril
Wil ik niet !! maar ok
Dan ging ik 3 keer naar de oogarts
Die zei dat hij geen andere sterkte kan voorschrijven want hij weet zelf niet wat het probleem is
Jessepinkmanlover
Landelijke ster



xlorenzox schreef:
Welke opticien is het? en sinds wanneer heb je de brillen?
Hans anders en heb ze in september gehaald
Jessepinkmanlover
Landelijke ster



ik heb het gevoel alsof ik naar een andere hans anders zou gegaan zijn dit allemaal niet gebeurt was... 
Die waar ik ben gegaan het voelde alsof ik tot last was voor hun ?? omdat ze hun job moesten doen
gwn onbeschoft onbehulpzaam letterlijk niemand was daar zij zaten tv te kijken kom ik binnen gaan ze helemaal rude doen tegen mij
En dan de hele tijd vertellen wat ik moet doen

"wacht even misschien moeten je ogen aanpassen aan de nieuwe bril kom na een tijd terug" (leugens) dan kom ik terug

"we gaan het center van de bril aanpassen kom later terug om hem op te halen" is hij nogsteeds niet goed...


"ja sorry he wij kunnen niks meer doen en de garantie is voorbij dus we kunnen je geld ook niet teruggeven"
Jessepinkmanlover
Landelijke ster



xlorenzox schreef:
SaraPopstar schreef:
ik heb het gevoel alsof ik naar een andere hans anders zou gegaan zijn dit allemaal niet gebeurt was... 
Die waar ik ben gegaan het voelde alsof ik tot last was voor hun ?? omdat ze hun job moesten doen
gwn onbeschoft onbehulpzaam letterlijk niemand was daar zij zaten tv te kijken kom ik binnen gaan ze helemaal rude doen tegen mij
En dan de hele tijd vertellen wat ik moet doen

"wacht even misschien moeten je ogen aanpassen aan de nieuwe bril kom na een tijd terug" (leugens) dan kom ik terug

"we gaan het center van de bril aanpassen kom later terug om hem op te halen" is hij nogsteeds niet goed...


"ja sorry he wij kunnen niks meer doen en de garantie is voorbij dus we kunnen je geld ook niet teruggeven"
Ga echt terug naar een andere winkel, en leg de situatie uit dat je vanaf begin af aan daar heb gezeurd, en dat je na 3 maanden vast loopt, en ze weigeren te helpen
Ik weet niet of het de moeite nog waard is

Heb je een klacht, dan bieden wij een oplossing. En ben je ondanks alles toch niet tevreden, dan krijg je je geld terug. Je kunt tot 3 maanden nadat je je bril bij onze winkel hebt opgehaald of je webbestelling hebt ontvangen, gebruikmaken van deze garantie. Als je aanspraak maakt op deze garantie beoordelen we eerst de klacht en bieden een passende oplossing aan voordat we overgaan tot retourbetaling.
Wanneer je met je bril terugkomt en aanspraak doet op deze garantie, dient de bril onbeschadigd te zijn. Dit geldt voor zowel het montuur als de glazen. De bril waarvoor je aanspraak doet op de garantie nemen wij retour en wordt eigendom van Hans Anders.

Begin september bril opgehaald dus begin december waren de 3 maanden gedaan

Ik ga proberen een email te sturen ofzo maar ik weet niet of ze er iets aan gaan doen
Jessepinkmanlover
Landelijke ster



En ze zeiden ook

"ga tegen het einde van het jaar naar een oogarts, er zijn genoeg oogartsen in de regio die je zullen aannemen"

Elke oogarts in de regio zat volgeboekt tot april-mei 2023..

Voor mij was het niet echt een probleem om 36km te rijden voor de enige vrije oogarts in de provincie
Maar niet iedereen heeft vervoer !

en dan moest ik weer extra tijd wachten gwn voor niks dus nu is die garantieperiode ook echt gedaan omdat ze tegen mij hadden gezegd ga naar een oogarts
Jessepinkmanlover
Landelijke ster



xlorenzox schreef:
Neem alsnog met alles contact. Het is in iedergeval een klacht naar de locatie dat je bent geweest en dat je bent behandeld als een klein kind die zich aanstelt, wat zeker niet zo is.
idd
Jessepinkmanlover
Landelijke ster



als ik die google recenties kijk die zijn allemaal positief
Dan denk ik van zijn we naar dezelfde winkel geweest ??
Jessepinkmanlover
Landelijke ster



Recentelijk twee nieuwe brillen aangekocht bij dit filiaal. Het mag gezegd worden dat alle medewerkers zeer klantgericht te werk gaan. Zo zullen ze ten allen tijde ervoor zorgen dat uw bril voldoet aan uw verwachtingen en helpen ze constructief mee om een oplossing te zoeken.

Een welgemeend applaus mag zeker gegeven worden !
Jessepinkmanlover
Landelijke ster



xlorenzox schreef:
SaraPopstar schreef:
Recentelijk twee nieuwe brillen aangekocht bij dit filiaal. Het mag gezegd worden dat alle medewerkers zeer klantgericht te werk gaan. Zo zullen ze ten allen tijde ervoor zorgen dat uw bril voldoet aan uw verwachtingen en helpen ze constructief mee om een oplossing te zoeken.

Een welgemeend applaus mag zeker gegeven worden !
Lol dit heeft het filiaal zelf gepost!
Toen ik in hotels werkten hebben wij ook zelf recensies geschreven lmao
STOOPPPPPPP
Jessepinkmanlover
Landelijke ster



ik ga ook een reviw ==ew schrijven
Jessepinkmanlover
Landelijke ster



xlorenzox schreef:
SaraPopstar schreef:
xlorenzox schreef:
Lol dit heeft het filiaal zelf gepost!
Toen ik in hotels werkten hebben wij ook zelf recensies geschreven lmao
STOOPPPPPPP
Ja nee dit is echt een ding. Als je in een slechte omzet periode zit, of hoogseizoen (dus gewoon als je mensen wilt werven), vraagt je baas af en toe of je een recensie kan plaatsen op google
er is hier zo een pizzazaak die echt kinderarbeid doet dat zijn allemaal studenten\ die daar werken 16-17 jaar moeten soms 12 uur per dag werken voor 8 euro

Ik ga naar de reviews het is gwn al die studenten die goede reviews plaatsen met hun echte naam schijt gwn
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste