Midnight schreef:
En ik haat het.
Eind november bestelde ik een handgemaakte verzwaarde knuffel voor mijn zoontje die ADHD & ASS heeft. Dergelijke knuffels met granulaten erin hebben een goede functie op kindjes die deze aandoening hebben. Ik heb hem dus besteld bij een mevrouw op facebook die ik al een jaar lang volgde via haar groepje waarop ze meerdere spullen postte die ze gemaakt had.
Mijn zoontje heeft de kleuren en diervorm gekozen dus die weet dat hij zo'n knuffel krijgt. Ik heb haar datzelfde weekend toen ik het bestelde betaald (55€). Ik vroeg haar wanneer de knuffel +- klaar zou zijn, ze zei dat ik hem voor kerst kon verwachten. Gezien mijn zoon enorm hangt aan structuur en op voorbereiding heb ik hem dus verteld dat hij die knuffel kreeg voor kerst. 2 dagen voor kerst geen knuffel, geen update niks. Ik vroeg haar of ik hem nog zou krijgen voor kerst gezien dat de deadline was. Echter kwam ze er mee dat er een kleur stof niet op voorraad was en ze kon dus niet verder met de knuffel. Oke prima, kan gebeuren dus ik liet het de gehele kerstvakantie gaan. Want met feestdagen kan het sowieso lang duren. 18 januari nog eens gevraagd hoe het gesteld was met de knuffel. Ze zei gelijk dat ik hem de week er na kon verwachten, ze beloofde het! Dus zoon was gelukkig dat eindelijk zijn knuffel er aan kwam. 27 januari opnieuw gevraagd of het verzonden was zodat ik de post in de gaten kon houden. Echter was het dus weer gedoe hij zou die dag eind van de namiddag verzonden worden. Ik zou hem maandag de 30ste ontvangen. Je raad het al, weer niks! Maandag 30ste krijg ik 's morgens mail dat ze niet op de post is geraakt want ze zitten met corona. Oke kan gebeuren maar ik heb mijn twijfels er bij. Ze zou hem dan woensdag 1 februari verzenden, haar man zou het verzenden. Ik heb toen wel een foto gevraagd van de knuffel, ze zei er gelijk bij dat hij op die foto nog niet af was (met name gevuld). Dus ik heb wel degelijk de foto gezien dat de knuffel gemaakt is. Toen vroeg ze ook of ik nog wel de knuffel wilde.. Natuurlijk mijn zoon wil hem hebben!
Dus ik gaf aan dat ze hem dan woensdag wel echt zeker moest verzenden. Wederom antwoord 'Komt in orde!'.. Woensdagavond (1 febr nog steeds) heb ik gestuurd dat ik nog steeds geen mail had gehad van de post dus er was niks binnen geleverd. Toen opeens kreeg ik screens van de leverancier van de granulaten dat die daar niet binnen waren. En dat zij moest wachten want zij moest de knuffel nog opvullen?? Hoezo dan want je ging hem 2weken terug en de andere datums toch al verzenden dus dan was hij toch klaar??? Dat is al raar opzich.
Ik zei dan dat dat wéér een week ging duren voor ik hem in huis had en het nu echt wel tijd is dat de knuffel gewoon naar onze zoon komt. Ze gaf aan dat ze aan de leverancier had gevraagd voor express levering dus zou ze afgelopen donderdag alle granulaten binnen krijgen, knuffel vullen en vrijdag verzenden. Je raad het weer al: Weer niks!
Zaterdag gevraagd voor opnieuw een update. Ze gaf aan dat ze de granulaten een uur geleden had binnen gekregen ze zou hem dan na de begrafenis waar ze heen ging binnen brengen.
Nu zijn we zondag en je raad het al: GEEN UPDATE! Als de post hem inscant krijg ik gelijk een mail dat het bij hun binnen gebracht is.
Want ze heeft afgelopen woensdag wel een verzendlabel aangemaakt.
Dit gaat overigens om bpost België en ik verzend veel te veel er mee dus ik weet hoe zij werken en ben dus 100% zeker dat zodra het gescant is ook al is het zaterdags dat ik gelijk een update krijg via de app.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen... Mijn kind is teleurgesteld en ik ben het nu echt beu.
Gewoon meer en meer het idee dat ze de knuffel niet wil versturen omdat haar zoon die wil hebben (wat ze ook aangaf in de chat gesprekken!)
En ik haat het.
Eind november bestelde ik een handgemaakte verzwaarde knuffel voor mijn zoontje die ADHD & ASS heeft. Dergelijke knuffels met granulaten erin hebben een goede functie op kindjes die deze aandoening hebben. Ik heb hem dus besteld bij een mevrouw op facebook die ik al een jaar lang volgde via haar groepje waarop ze meerdere spullen postte die ze gemaakt had.
Mijn zoontje heeft de kleuren en diervorm gekozen dus die weet dat hij zo'n knuffel krijgt. Ik heb haar datzelfde weekend toen ik het bestelde betaald (55€). Ik vroeg haar wanneer de knuffel +- klaar zou zijn, ze zei dat ik hem voor kerst kon verwachten. Gezien mijn zoon enorm hangt aan structuur en op voorbereiding heb ik hem dus verteld dat hij die knuffel kreeg voor kerst. 2 dagen voor kerst geen knuffel, geen update niks. Ik vroeg haar of ik hem nog zou krijgen voor kerst gezien dat de deadline was. Echter kwam ze er mee dat er een kleur stof niet op voorraad was en ze kon dus niet verder met de knuffel. Oke prima, kan gebeuren dus ik liet het de gehele kerstvakantie gaan. Want met feestdagen kan het sowieso lang duren. 18 januari nog eens gevraagd hoe het gesteld was met de knuffel. Ze zei gelijk dat ik hem de week er na kon verwachten, ze beloofde het! Dus zoon was gelukkig dat eindelijk zijn knuffel er aan kwam. 27 januari opnieuw gevraagd of het verzonden was zodat ik de post in de gaten kon houden. Echter was het dus weer gedoe hij zou die dag eind van de namiddag verzonden worden. Ik zou hem maandag de 30ste ontvangen. Je raad het al, weer niks! Maandag 30ste krijg ik 's morgens mail dat ze niet op de post is geraakt want ze zitten met corona. Oke kan gebeuren maar ik heb mijn twijfels er bij. Ze zou hem dan woensdag 1 februari verzenden, haar man zou het verzenden. Ik heb toen wel een foto gevraagd van de knuffel, ze zei er gelijk bij dat hij op die foto nog niet af was (met name gevuld). Dus ik heb wel degelijk de foto gezien dat de knuffel gemaakt is. Toen vroeg ze ook of ik nog wel de knuffel wilde.. Natuurlijk mijn zoon wil hem hebben!
Dus ik gaf aan dat ze hem dan woensdag wel echt zeker moest verzenden. Wederom antwoord 'Komt in orde!'.. Woensdagavond (1 febr nog steeds) heb ik gestuurd dat ik nog steeds geen mail had gehad van de post dus er was niks binnen geleverd. Toen opeens kreeg ik screens van de leverancier van de granulaten dat die daar niet binnen waren. En dat zij moest wachten want zij moest de knuffel nog opvullen?? Hoezo dan want je ging hem 2weken terug en de andere datums toch al verzenden dus dan was hij toch klaar??? Dat is al raar opzich.
Ik zei dan dat dat wéér een week ging duren voor ik hem in huis had en het nu echt wel tijd is dat de knuffel gewoon naar onze zoon komt. Ze gaf aan dat ze aan de leverancier had gevraagd voor express levering dus zou ze afgelopen donderdag alle granulaten binnen krijgen, knuffel vullen en vrijdag verzenden. Je raad het weer al: Weer niks!
Zaterdag gevraagd voor opnieuw een update. Ze gaf aan dat ze de granulaten een uur geleden had binnen gekregen ze zou hem dan na de begrafenis waar ze heen ging binnen brengen.
Nu zijn we zondag en je raad het al: GEEN UPDATE! Als de post hem inscant krijg ik gelijk een mail dat het bij hun binnen gebracht is.
Want ze heeft afgelopen woensdag wel een verzendlabel aangemaakt.
Dit gaat overigens om bpost België en ik verzend veel te veel er mee dus ik weet hoe zij werken en ben dus 100% zeker dat zodra het gescant is ook al is het zaterdags dat ik gelijk een update krijg via de app.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen... Mijn kind is teleurgesteld en ik ben het nu echt beu.
Gewoon meer en meer het idee dat ze de knuffel niet wil versturen omdat haar zoon die wil hebben (wat ze ook aangaf in de chat gesprekken!)



0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19
