xceetjex schreef:
Ik had heel hard mijn best gedaan voor een taak, want ik wou niet opnieuw een opmerking krijgen dat ik moet nadenken/niet zomaar mag overnemen/ moet aanpassen/het wel gelezen heb/.....
dus kreeg ik nu mijn feedback terug en begint het gewoon met die zin dat ik niet zomaar het vorige bestand mag overnemen (2 documenten, maar het ene hebben we eerst aangepast en voor de andere instelling moeten dezelfde wijzigingen gebeuren maar aangepast aan die instelling). Maar dat heb ik dus niet gedaan! Ik heb heel veel zitten veranderen omdat het niet klopte anders met de huidige tekst. Super veel aanpassingen gedaan op plaatsen waar ik wist dat die wijziging invloed had op een ander deel van de tekst.
Ik had echt enorm mijn best gedaan en dan krijg ik dus weer te horen dat ik moet nadenken en niet klakkeloos mag overnemen.
Vraag me echt af of mijn baas beseft hoeveel ik heb veranderd. Hij haalde 5 dingen aan en 3 van de 5 zijn dingen waar ik van dacht dat ze correct waren waardoor ik niet wist dat die functie daar niet mocht staan aangezien die functie wel op super veel andere plaatsen ook kwam. Dan nog een vierde puntje was zelfs niet mijn fout maar de zijne, maar daardoor kreeg ik de opmerking:
"Je moet beseffen dat als je iets aanpast in de tekst dat gevolgen kan hebben op andere plaatsen. Het is correct wat je deed maar je moet het daar ook aanpassen dan."
Maar die aanpassing had ik gedaan, maar hij had het zelf fout gedaan in de tekst dat hij mij doorstuurde.
Ben gewoon oprecht aangedaan van het feit dat ik zo mijn best heb gedaan die opmerkingen te voorkomen en dat ze teruggegeven worden.
(ja het laatste puntje van de commentaar klopte. Ik was vergeten een lijst weg te halen omdat die functie niet meer bestaat).
Ik had heel hard mijn best gedaan voor een taak, want ik wou niet opnieuw een opmerking krijgen dat ik moet nadenken/niet zomaar mag overnemen/ moet aanpassen/het wel gelezen heb/.....
dus kreeg ik nu mijn feedback terug en begint het gewoon met die zin dat ik niet zomaar het vorige bestand mag overnemen (2 documenten, maar het ene hebben we eerst aangepast en voor de andere instelling moeten dezelfde wijzigingen gebeuren maar aangepast aan die instelling). Maar dat heb ik dus niet gedaan! Ik heb heel veel zitten veranderen omdat het niet klopte anders met de huidige tekst. Super veel aanpassingen gedaan op plaatsen waar ik wist dat die wijziging invloed had op een ander deel van de tekst.
Ik had echt enorm mijn best gedaan en dan krijg ik dus weer te horen dat ik moet nadenken en niet klakkeloos mag overnemen.
Vraag me echt af of mijn baas beseft hoeveel ik heb veranderd. Hij haalde 5 dingen aan en 3 van de 5 zijn dingen waar ik van dacht dat ze correct waren waardoor ik niet wist dat die functie daar niet mocht staan aangezien die functie wel op super veel andere plaatsen ook kwam. Dan nog een vierde puntje was zelfs niet mijn fout maar de zijne, maar daardoor kreeg ik de opmerking:
"Je moet beseffen dat als je iets aanpast in de tekst dat gevolgen kan hebben op andere plaatsen. Het is correct wat je deed maar je moet het daar ook aanpassen dan."
Maar die aanpassing had ik gedaan, maar hij had het zelf fout gedaan in de tekst dat hij mij doorstuurde.
Ben gewoon oprecht aangedaan van het feit dat ik zo mijn best heb gedaan die opmerkingen te voorkomen en dat ze teruggegeven worden.
(ja het laatste puntje van de commentaar klopte. Ik was vergeten een lijst weg te halen omdat die functie niet meer bestaat).