Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ Plaats shout
Wecantbefriends
Waardeboncode: PaarseVrijdag2024! 💜
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen
nieuwe simkaart - opgelost
Bluesweater
Minister of Pop



Heyhey, ik heb begin april, een maand geleden, een nieuwe simkaart gekocht. Want ik had een nieuw telefoonnummer nodig, omdat die oude onbereikbaar was en gedoe met digid etc (ugh). maar zonder dat ik geld heb gebruikt is het alweer op (alhoewel ik uberhaupt niet zeker ben of het er ooit op heeft gestaan)..? 

Moet ik weer een nieuw nummer kopen of heeft opwaarderen zin? Ik weet het niet zo goed en het is toch best belangrijk om goed bereikbaar te zijn (en niet alleen via whatsapp)..

Iemand ervaring hiermee?
Vex
Minister of Pop



Waarom nog een keer een nieuw nummer kopen? Je hebt al een nieuw nummer, er staat nu geen geld op dus dan zou ik hem alleen opwaarderen
Bluesweater
Minister of Pop



Vex schreef:
Waarom nog een keer een nieuw nummer kopen? Je hebt al een nieuw nummer, er staat nu geen geld op dus dan zou ik hem alleen opwaarderen
Omdat ik bang ben dat het niet gaat lukken en dan is het zonde van mijn geld. Er stond tenslotte nog 5 euro op en die heb ik nooit kunnen gebruiken (ik heb alleen 2 proef smsjes gestuurd)..

Maar miss moet ik het wel proberen
Vex
Minister of Pop



bluesweater schreef:
Vex schreef:
Waarom nog een keer een nieuw nummer kopen? Je hebt al een nieuw nummer, er staat nu geen geld op dus dan zou ik hem alleen opwaarderen
Omdat ik bang ben dat het niet gaat lukken en dan is het zonde van mijn geld. Er stond tenslotte nog 5 euro op en die heb ik nooit kunnen gebruiken (ik heb alleen 2 proef smsjes gestuurd)..

Maar miss moet ik het wel proberen
Je kunt ook een nieuw nummer kopen, maar dat is niet praktisch. Dat zou betekenen dat je dan elke keer een ander nummer koopt wanneer je geen tegoed meer hebt en aangezien je goed bereikbaar zijn belangrijk vindt, is dat niet echt handig. Je zult op een gegeven moment een boel telefoonnummers krijgen onder jouw naam en idk of je contacten daarop zitten te wachten.

Zou het gewoon proberen! Eventueel kun je met iemand van de klantenservice van je provider bellen om te vragen of je er hulp bij kunt krijgen als je er echt bang voor bent dat het misgaat
Bluesweater
Minister of Pop



Vex schreef:
bluesweater schreef:
Vex schreef:
Waarom nog een keer een nieuw nummer kopen? Je hebt al een nieuw nummer, er staat nu geen geld op dus dan zou ik hem alleen opwaarderen
Omdat ik bang ben dat het niet gaat lukken en dan is het zonde van mijn geld. Er stond tenslotte nog 5 euro op en die heb ik nooit kunnen gebruiken (ik heb alleen 2 proef smsjes gestuurd)..

Maar miss moet ik het wel proberen
Je kunt ook een nieuw nummer kopen, maar dat is niet praktisch. Dat zou betekenen dat je dan elke keer een ander nummer koopt wanneer je geen tegoed meer hebt en aangezien je goed bereikbaar zijn belangrijk vindt, is dat niet echt handig. Je zult op een gegeven moment een boel telefoonnummers krijgen onder jouw naam en idk of je contacten daarop zitten te wachten.

Zou het gewoon proberen! Eventueel kun je met iemand van de klantenservice van je provider bellen om te vragen of je er hulp bij kunt krijgen als je er echt bang voor bent dat het misgaat
Daar heb je gelijk in! Dankje voor je reactie iig
Vex
Minister of Pop



Als je hulp nodig wilt bij het opwaarderen mag je mij ook een bericht sturen trouwens. Ik ben niet bekend met alle providers van hoe ze het doen, maar van de meest populairen wel.
Vex
Minister of Pop



bluesweater schreef:
Vex schreef:
bluesweater schreef:
Omdat ik bang ben dat het niet gaat lukken en dan is het zonde van mijn geld. Er stond tenslotte nog 5 euro op en die heb ik nooit kunnen gebruiken (ik heb alleen 2 proef smsjes gestuurd)..

Maar miss moet ik het wel proberen
Je kunt ook een nieuw nummer kopen, maar dat is niet praktisch. Dat zou betekenen dat je dan elke keer een ander nummer koopt wanneer je geen tegoed meer hebt en aangezien je goed bereikbaar zijn belangrijk vindt, is dat niet echt handig. Je zult op een gegeven moment een boel telefoonnummers krijgen onder jouw naam en idk of je contacten daarop zitten te wachten.

Zou het gewoon proberen! Eventueel kun je met iemand van de klantenservice van je provider bellen om te vragen of je er hulp bij kunt krijgen als je er echt bang voor bent dat het misgaat
Daar heb je gelijk in! Dankje voor je reactie iig
Joe, yw
Sophie
Wereldberoemd



Ik denk dat je het snelste bent als je contact opneemt met je provider, die weten er meer van dan wij :-)
Anoniem
Wereldberoemd



Je moet even nagaan wat de instellingen bij de provider nu zijn. Je hebt als het goed is een account aangemaakt. Als je dit voor het eerst gebruikt staan ze vaak ingesteld op de de voor de provider meest gunstige instelling. Zet het (desnoods met begeleiding van hun klantenservice) even aan dat er niet elke maand automatisch geld van je tegoed wordt gehaald.
Bluesweater
Minister of Pop



Oké, ik vond op de website en manier om de chatten. Dus nu heb ik wat duidelijkheid. Blijkbaar was het zo dat dat geld 'gratis' was en na 30 dagen verdween, dus het was niet ineens opgebruikt :')
Anoniem
Wereldberoemd



Blij dat het is opgelost.
Maar kijk wel nog even naar je instellingen.
Bluesweater
Minister of Pop



Jeannie schreef:
Blij dat het is opgelost.
Maar kijk wel nog even naar je instellingen.
Zal ik doen!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld