Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen
Morgen voor het eerst
Anoniem
Landelijke ster



Code rood vanwege extreme hitte in groot deel Nederland.
Anoniem
Landelijke ster



Hebben jullie thuis een airco?
Ik heb zelf geen airco
Anoniem
Princess of Pop



Ik heb een ventilator op mijn kamer en we hebben een zwembad in de tuin maar ik voel me er vet oncomfortabel bij om in een bikini te gaan. (dit is bij mijn ouders).

Ga in de avond wel naar mijn vriend morgen hoop dat hij het koel heeft gemaakt in zijn appartement. Want hij heeft geen airco maar wel een ventilator maar dat is geen grote ventilator maar een tafel model. 
xlorenzox
Queen of Pop



Ons huis was tm dinsdag wel te doen kwa binnen temperatuur, maar sinds dien kan het snachts niet genoeg afkoelen dus is het gewoon warm :/
Keuken daarintegen is lekker koel, en dan nog ventilator, heerlijk!
En anders lig ik in de schaduw in ds tuin dood te gaan en vraag ik iemand om de tuinslang op mij te richten
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld