xlorenzox schreef:
Ons huis was tm dinsdag wel te doen kwa binnen temperatuur, maar sinds dien kan het snachts niet genoeg afkoelen dus is het gewoon warm :/
Keuken daarintegen is lekker koel, en dan nog ventilator, heerlijk!
En anders lig ik in de schaduw in ds tuin dood te gaan en vraag ik iemand om de tuinslang op mij te richten